De chatbox
-
- Fijnschrijver
Via Yahoo Answers. :3 Ik heb geen twitter, tumblr of facebook, vandaar. xd
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
-
- Fijnschrijver
Haha, ik zal er toch aan moeten geloven met de vervolgopleiding die ik wil gaan doen. xd Communicatie (Reclame, Media en Design) op Inholland. (:
-
- Fijnschrijver
En ik heb ook al een smartphone, ik voel me echt achterlopen hoor. ;o Maar ik heb er eigenlijk bewust voor gekozen om niet aan social media te doen. Heb het eens geprobeerd met Twitter maar daar kon ik niet zo goed mee omgaan. xd
Ik zit echt ALTIJD op Facebook. Ik denk eigenlijk uit een soort verveling. En ik vind het gewoon leuk om daar m'n dag te beschrijven of foto's te plaatsen. En niet voor de mensen om me heen hoor, maar gewoon voor mezelf. Twitter heb ik omdat ik het geklaag en gezeur van andere mensen leuk vind om te lezen. Serieus, op Twitter zie je niets anders dan gezeik. Oh, en ik volg de pagina's van series die ik leuk vind om op de hoogte te blijven.
En ik kan niet leven zonder m'n iPhone, noooo wayyyy. Ik heb een tijdje terug een Samsung geprobeerd, btw, maar dat was echt helemaal niets.......
En ik kan niet leven zonder m'n iPhone, noooo wayyyy. Ik heb een tijdje terug een Samsung geprobeerd, btw, maar dat was echt helemaal niets.......
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
-
- Fijnschrijver
Ik wil wel lezen en ik beloof mezelf altijd te lezen maar na twee dagen haak ik af omdat ik het vergeet. ;c
Kan iemand btw even youtube voor me blokkeren? >< Mijn ik-ontdek-een-nieuwe-artiest-en-gooi-meteen-20-nummers-van-hem-op-mijn-mp3-virus heeft me weer te pakken.
Kan iemand btw even youtube voor me blokkeren? >< Mijn ik-ontdek-een-nieuwe-artiest-en-gooi-meteen-20-nummers-van-hem-op-mijn-mp3-virus heeft me weer te pakken.
-
- Toetsenbord
@romy, zeker als je dr een tijdje niet aan hebt geschreven moet je gewoon even wat mensen schoppen dat ze gaan lezen, dat moet ik ook vaak genoeg doen voor mijn verhalen ;-)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Fijnschrijver
Ik heb nu een filmpje gevonden waarin ze die muziek aan het maken zijn en dat is zo awesome om te zien. Alsof ze klassiek zitten te spelen en er komt muziek uit een andere wereld uit. ;o
-
- Fijnschrijver
-
- Fijnschrijver
Jep. Ik heb zo'n 170 nummers met muziek als deze op mijn mp3 staan. En daar komen nu zo'n 16 nummers bij. :3
Ik heb een tweede leven als fangirl, dus ik zit eigenlijk de hele tijd achter social media. Niet zoveel op Facebook though. Die is irritant. Ik heb ook fanaccounts, dus ik heb geen gezeik van mensen die ik zie. Dan is het wel leuk om Twitter en Tumblr te hebben. 

When the power of love overcomes the love of power.
-
- Fijnschrijver
Gisteren ziek naar huis gegaan met buikpijn en misselijkheid, nu loop ik met migraine rond. Ik krijg m'n ouders nooit zover dat ik nu dus thuis mag blijven. ><
Beterschap dan Little Miss Perfect 
Ik ga vandaag is even naar moedertje, kijken of ik onderweg (op het station ofzo) nog een nieuw onderwerp tegen het lijf loop en dan vanavond weer even wat boogschieten
Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond of op me telefoon!

Ik ga vandaag is even naar moedertje, kijken of ik onderweg (op het station ofzo) nog een nieuw onderwerp tegen het lijf loop en dan vanavond weer even wat boogschieten

Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond of op me telefoon!
For sale: Babyshoes, never worn
-
- Fijnschrijver
Ik ben thuisgebleven. Gelukkig wel. Heb echt tot half twee ofzo geslapen. Nu ben ik er gelukkig vanaf. Maar waarschijnlijk heb ik het vanavond weer. (:
Waarom zou je dan niet thuis mogen blijven? Als je kunt aantonen dat je echt ziek bent... Het is niet dat je spijbelt ofzo. Het lijkt me ook niet zinvol om ziek naar school te gaan, dan pik je nauwelijks iets op..
Beterschap in ieder geval !
EDIT: Oh, beter dat je thuis mocht blijven ^^,
Beterschap in ieder geval !
EDIT: Oh, beter dat je thuis mocht blijven ^^,
Live it, Love it, Read it.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Music on, World off.
*gil* Ik ben net beginnen lezen in het tweede deel van the hunger games. Ik heb nog maar twee hoofdstukken gelezen, maar ik niet wachten om verder te lezen. Ooh ik hou van Suzanne Collins, wat een geweldige schrijfster.
Ohja en ik begin morgen met de examens...
Ohja en ik begin morgen met de examens...
Life is a book and those who do not travel only read one page.
Roses are red
Nightlock is blue
It's called Catching Fire
Not Hunger Games 2
Nightlock is blue
It's called Catching Fire
Not Hunger Games 2
Laatst gewijzigd door ejell op 19 mar 2013 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat ik tijd heb als ik een tof boek lees is dat ik de hele tijd door wil blijven lezen, omdat ik wil weten hoe het verder gaat, maar als ik het uit heb vind ik dat echt jammer 

Music on, World off.
Music on, World off.
-
- Fijnschrijver
Ik vind Als ik blijf en Wacht op mij van Gayle Forman echt heel mooi. Heeft iemand die gelezen? ;o Ik heb de omnibus gekocht afgelopen herfst en ik heb hem nu al drie keer gelezen. Dat boek was er de reden van dat ik Coming Home ging herschrijven. Het is zo awesome. ;o Ik heb elke keer heimwee als het uit is. ;c
Ik wil dat boek echt al heel lang lezen, maar het is telkens uitgeleent bij de bibliotheek, moet hem toch maar is reserveren haha
Ik lees nu Eindeloze verte, het troebele tij.
Die serie (Gemma Doyle Trilogie) is echt een aanrader, maar je moet er wel van houden.
Ik lees nu Eindeloze verte, het troebele tij.
Die serie (Gemma Doyle Trilogie) is echt een aanrader, maar je moet er wel van houden.
Music on, World off.
Music on, World off.
-
- Fijnschrijver
@Dreamrose, als je het boek leent, zorg wel dat je genoeg tijd hebt. Ik kon er zelfs op school niet meer afblijven. :3
Tegenwoordig heb ik toch echt liever Engels, dus ik lees ook alleen maar Engels. En ik schrijf Engels. Alles Engels. Behalve de Nederlandse literatuur die ik voor Nederlands moet lezen 

Ik ben zo vreselijk slecht in Engels. Heel irritant, ook voor toetsen leer ik heel hard en dan heb ik een 5.
En dan komen mensen die niet leren meteen 9.
Maar ik snap wel dat veel mensen Engels mooier vinden dan het Nederlands. Ik vind Engelse boeken zelf veel leuker, alleen ik lees altijd de vertaling.
En dan komen mensen die niet leren meteen 9.
Maar ik snap wel dat veel mensen Engels mooier vinden dan het Nederlands. Ik vind Engelse boeken zelf veel leuker, alleen ik lees altijd de vertaling.
Music on, World off.
Music on, World off.
Ik had dat vroeger met mijn Harry Potter boeken! Die heb ik vroeger zo vaak gelezen, dat ik ze nu nog steeds kan dromen. Op dit moment lees ik Het tweede leven van Michael Connely. Vrij gemakkelijk om te lezen, zonder al te veel hoofdpersonen.
Zoals die serie Mannen die vrouwen haten, daar zaten echt veel personen in
.
Maar daardoor niet minder goed!
Zoals die serie Mannen die vrouwen haten, daar zaten echt veel personen in

Maar daardoor niet minder goed!
For sale: Babyshoes, never worn
-
- Fijnschrijver
Het is een van de mooiste boeken die ik ooit heb gelezen, maar ik lees niet heel veel verschillende boeken haha. Ik blijf de boeken die ik ken altijd herlezen. xd Maar Als ik blijf en Wacht op mij springen er wel echt uit. ;o
-
- Fijnschrijver
Daar is een vriendin van mij ook in bezig. :3 En nog eentje. xd
Ik heb net alle chars van ASR uitgewerkt. <3
Ik heb net alle chars van ASR uitgewerkt. <3
-
- Toetsenbord
Eventjes heel random tussendoor":
Ik ben bezig met het ontwerpen en maken van een kaartspel, heerlijk ontspannende bezigheid. Kan het iedereen aanraden :D
Ik ben bezig met het ontwerpen en maken van een kaartspel, heerlijk ontspannende bezigheid. Kan het iedereen aanraden :D
- Saskjezwaard
- Computer
Kaartspel? Bedoel je dan alleen het maken van de voor- en achterkant, of gelijk ook een heel spelregelgedoe erbij verzinnen? Dat laatste zou ik dus echt niet kunnen :')
Ik ben nu eens in Robin Hobb (Megan Lindholm) begonnen omdat ik van veel mensen hoor dat ze goede fantasyschrijfster is... tot nu toe vind ik het gigantisch tegenvallen. Misschien komt het ook doordat ik niet van verhalen hou die rond de jaren 70 geschreven zijn. Maar er gebeurt zo ontzettend weinig en ze heeft een ontzettend zeurend karakter gemaakt. En tel daar ook nog eens bij dat er langdradige beschrijvingen inzitten die doordat er geen actie is niet worden gecompenseerd... Ik denk niet dat ik hem ooit uit zal lezen :p
Ik ben nu eens in Robin Hobb (Megan Lindholm) begonnen omdat ik van veel mensen hoor dat ze goede fantasyschrijfster is... tot nu toe vind ik het gigantisch tegenvallen. Misschien komt het ook doordat ik niet van verhalen hou die rond de jaren 70 geschreven zijn. Maar er gebeurt zo ontzettend weinig en ze heeft een ontzettend zeurend karakter gemaakt. En tel daar ook nog eens bij dat er langdradige beschrijvingen inzitten die doordat er geen actie is niet worden gecompenseerd... Ik denk niet dat ik hem ooit uit zal lezen :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
zvc is uiteraard veeeeeel beter he saskia? ;)
HINTHINT
En ik ben juist bezig geweest met het spelregelgedoe, dat was ff flink aanpoten twee avondjes :P maar heb nu de regels af en ben bezig met het slim kiezen van getalletjes.
Dan ga ik prototypje maken en iedereen die ik ken dwingen het heel veel te spelen, zodat ik wat kan schuiven met nummertjes en krachten zodat het gebalanceerd wordt/blijft.
En DAN PAS mag ik de kaartjes gaan tekenen :P
Toen ik jong was heb ik ook wel vaker kaartspellen gemaakt, maar toen was het vooral leuke plaatjes tekenen en ze dan een kracht geven die ik er wel bij vond passen. Er waren wel spelregels, maar het was ZOOOO ongebalanceerd dat er echt geen zak aan was om het te spelen xD En ik won altijd...
Het leukste spel dat je kan maken, is een spel waarbij andere mensen evenveel kans hebben (met wat oefening) jou te verslaan als jij hun ;-)
HINTHINT
En ik ben juist bezig geweest met het spelregelgedoe, dat was ff flink aanpoten twee avondjes :P maar heb nu de regels af en ben bezig met het slim kiezen van getalletjes.
Dan ga ik prototypje maken en iedereen die ik ken dwingen het heel veel te spelen, zodat ik wat kan schuiven met nummertjes en krachten zodat het gebalanceerd wordt/blijft.
En DAN PAS mag ik de kaartjes gaan tekenen :P
Toen ik jong was heb ik ook wel vaker kaartspellen gemaakt, maar toen was het vooral leuke plaatjes tekenen en ze dan een kracht geven die ik er wel bij vond passen. Er waren wel spelregels, maar het was ZOOOO ongebalanceerd dat er echt geen zak aan was om het te spelen xD En ik won altijd...
Het leukste spel dat je kan maken, is een spel waarbij andere mensen evenveel kans hebben (met wat oefening) jou te verslaan als jij hun ;-)
Pff, ik zou geen geduld hebben om een heel spel te maken, haha.
Ik heb wel is geprobeert om een scheurkalender te maken, ben halverwege het jaar gestopt haha.
Ik heb wel is geprobeert om een scheurkalender te maken, ben halverwege het jaar gestopt haha.
Music on, World off.
Music on, World off.
Dat heb ik dus ook altijd. Als ik het boek uit heb staar ik dan even voor me uit omdat ik niet weet wat ik dan moet doen hahaDreamrose schreef:Wat ik tijd heb als ik een tof boek lees is dat ik de hele tijd door wil blijven lezen, omdat ik wil weten hoe het verder gaat, maar als ik het uit heb vind ik dat echt jammer

Life is a book and those who do not travel only read one page.