De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Dreamrose
Balpen
Balpen

Ik ben jaloers op mensen die een hoog cijfer hebben zonder te leren, en dan leer ik keihard krijg ik veel lager --'
Live it, Love it, Read it.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Lumineer
Potlood
Potlood

Als ze nu niet leren te studeren dan stoten ze zich daar later weer aan Dreamrose. Misschien dat je dat vaker te horen krijgt van mensen, maar het is geen slap gelul. Heb er ervaring mee. P:
Christian Damen schreef:vergeten water in het pannetje te doen waarmee je je ei wilde koken? Dan bakt ie wel...
Wat flauw, vergeten zout te eten gisteravond? :(
You guys believe in karma don't you,
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.

http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Wel lekkere mozzarella en tomaat
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Lumineer
Potlood
Potlood

Ah, Mozzarella zit wel zout in. Helaas.
We come and go.

Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Dit is Nederland, in vrijwel ALLES zit zout xD
Lumineer
Potlood
Potlood

Haha, het klinkt alleen niet erg Nederlands. Ik ben nooit in Italië geweest, dus ik zou niet weten of ze daar zo graag zout eten!
We come and go.

Dreamrose
Balpen
Balpen

Waarom zijn er geen goede stellingen meer bij maatschappij?
Wij moeten alleen maar debatteren met van dit soort stellingen:
"Martelen moet toegestaan worden"
"Het verbod op discriminatie kunnen we maar beter afschaffen."

Ik heb nu bijvoorbeeld:
Jongeren hoeven voortaan geen identiteitsbewijs meer bij zich te hebben.
Mijn docent heeft besloten dat ik voor ben, maar ik weet geen enkel argument --"
Music on, World off.
Saskjezwaard
Computer
Computer

I need a bitchslap in the face... of een emmer koud water. Val bijna in slaap :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Met liefde :D
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ahhh, ik wist dat ik op je kon rekenen :D
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@Dreamrose: Wij hebben ook alleen maar van die afgezaagde stellingen hoor, "marijuana moet legaal gemaakt worden", "gym moet niet in het verplichte vakkenpakket zitten" enzovoort. S i g h. En dgn moet het ook nog in het engels. Ik ben wel zo iemand die goede argumenten kan verzinnen en ik ben heel fanatiek (wauw en mn engels kan er ook mee door), maar ik bedoel, kunnen we dan tenminste over dingen debatteren die ons boeien?
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Dreamrose
Balpen
Balpen

Ja precies. Maar wij stellingen, waar bijna iedereen of 100% voor of 100% tegen is
Wow, ben echt blij dat ik het niet in het engels hoef te doen!

Wij moeten 1 op 1 debat en dan 5 minuten zonder blaadje, blegh.
Music on, World off.
Lumineer
Potlood
Potlood

Ha, nee. Bij ons waren ze origineel; "Moet de doodstraf ingevoerd worden?"

Nou, wat een feest!
We come and go.

DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

@Lumineer: Wij debatteren echt nauwelijks, geen idee waarom. Alleen heel soms met engels en daar zijn ze dan natuurlijk wel weer zo leuk om die afgezaagde dingetjes te bedenken. En ja, die stelling hebben wij ook gehad en waarschijnlijk iedereen die soms debatteerd op school, ahahha.

Edit: oh, en even snel een vraagje: hebben jullie liever dat je soms langere tijd moet wachten op een stuk verhaal, of dat er regelmatig (eens in de zoveel dagen) een stuk gepost wordt en dat deze stukken dan niet helemaal naar de tevredenheid van de schrijver/schrijfster zijn?
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik ben Moraga in Californië aan het stalken.
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Babette, ik lees zelf altijd liever een stuk waar de schrijver zelf ook tevreden over is, ook al betekent dat dat ik langer moet wachten (:
Vaak is er dan ook minder op het stuk aan te merken en leest het fijner weg ^^

Oh, Saskia en Jodie, ik vind jullie foto's echt geweldig xD
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

xILY (hoe heet je ookalweer? ik ben zo slecht met namen, =$), dankje. Ik ben namelijk heel erg aan het twijfelen of ik een verhaal hierop moet plaatsen, aangezien ik hem de hele tijd herschrijf en herschrijf omdat ik er niet tevreden over ben.
Het is een soort dilemma, want aan de ene kant wil ik mensen die verder van mijn verhaal afstaan er een blik op laten werpen, maar aan de andere kant wil ik eerst een voorraadje opbouwen zodat het niet zolang duurt voordat ik weer een stuk ga posten..
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Marit is de naam (:
Hmmm, je zou em ook naar één bepaald iemand kunnen sturen? Of meerdere mensen natuurlijk. Er zijn vast mensen op dit forum die zich geroepen voelen om een blik te werpen op jouw verhaal en te zeggen wat ze ervan vinden (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
DropsOfJupiter
Balpen
Balpen

Marit, bereid je maar voor want dat ga ik echt nog zo'n zevenhonderdzesenvijftig keer vragen voordat ik het eindelijk onthoud :')

Vrijwilligers die naast Jodie soms even leuke blikken op mijn verhaal willen werpen zodat ik niet zo heel erg vastzit en misschien zelfs ooit eindelijk genoeg heb om het op OV te plaatsen? :D
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Moest vandaag optreden met koor van school op het eindexamen concert. Was weer helemaal leuk, ondanks dat we keihard faalden. <3 optreden!
When the power of love overcomes the love of power.
Sandraa2
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ooh wauw, het verhaaltje wat ik nu heb geschreven word ik zelf een beetje bang van. Vooral omdat het echt gebeurd is maar het is naar mijn idee wel heel goed gelukt! Jullie zien hem zometeen online verschijnen, wanneer ik hem even heb nagelezen!
For sale: Babyshoes, never worn
Dreamrose
Balpen
Balpen

Vandaag had ik zes uur les, waarvan er vier uitvielen :z.
En op mijn verjaardag ben ik lekker vrij! ^^
Music on, World off.
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik heb een onwijs crush sinds gisteren. WAAROM BEN IK ALTIJD ZO ONMOGELIJK BEZIG.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Vertel! Vertel!
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Waarschijnlijk zie ik dingen die er niet zijn, hoor... Maar gisteren was hij (hij heet Sander) ineens opvallend geïnteresseerd in ASR, omdat ik zat te schrijven in de mediatheek (had geen zin om aan handelingsdeel Nederlands te werken). En vandaag zaten we elke keer naar elkaar te kijken en onder Nederlandse les waren we weer in de mediatheek, waar we de hele tijd hebben zitten geinen tegen elkaar, terwijl hij voorheen nauwelijks interesse in me toonde - net als de meesten van mijn klasgenoten, ben nogal een eenling. Dus ik vraag me nu echt af of ik spoken zie ofzo. Maar ik ben wel elke keer op hem gefixeerd.
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Zoals je het nu verteld, lijkt het er wel op, ja. Zou toch super leuk zijn? Ik ben altijd iemand die afwacht... ik weet niet hoe jij in elkaar zit, mja. Genoeg meisjes die er gewoon op afstappen. :p
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Haha, het lijkt me alleen zo onwaarschijnlijk. xdd
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Nou jij crusht tenminste op mensen in je klas ^^
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Er is ook zo'n jongen, waarvan AL mijn vrienden zeggen dat hij mij leuk vindt.. En ja.. ik vind hem ook wel leuk, weet je. Hij is super aardig, super hulpzaam en lief. Ik wil echt NOOIT van iemand hulp hebben, ik haat afhankelijk zijn, maar als hij vraagt om te helpen, kan ik gewoon geen 'nee' zeggen. MAAAAR GOED.. wat ik wilde vertellen. Twee jaar geleden had ik dus ook al het idee dat hij me leuk vonden en toen was ik 15.. Ik was er gewoon nog helemaal niet klaar voor, weetje. Dus ik deed telkens een beetje onbewust chagrijnig tegen 'm om wat afstand te houden. EN TOEN INEENS HAD HIJ EEN MEISJE WAARMEE HIJ VOOR MIJN NEUS TELKENS ZOENDE. Ik had echt zoiets van: HUH?! Er klopt hier iets niet.... naja. Volgende dag was het alweer uit.. maar hij kwam 'steun' bij mij zoeken. Ik vond het vet zielig voor 'm. En ik zie hem sindsdien gewoon echt als 'n soort broertje ofzo.. mja, nu zijn we 2 jaar verder en zegt iedereen nog steeds dat hij me leuk vindt. :') en ik weet niet wat ik ermee aan moet
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Als jij hem leuk vindt, en hij vindt jou leuk... Ga er voor zou ik zeggen :') zoiets gebeurt niet zo vaak hoor!
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ja.. nou.. IK denk dat hij mij niet leuk vindt, want de manier waarop hij bij mij doet en hoe hij met mij omgaat, zo doet hij ook bij andere meisjes. Alsof hij wanhopig op zoek is ofzo.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Tja... dan doe je niets :')
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

@Romy, lastig... Ik ben slecht in dit soort dingen haha. xd
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Oke ik heb er ook één. Hoe kom je erachter of iemand je leuk vindt zonder het echt te vragen en lichaamstaal kan niet want we zien elkaar nooit :')
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Boze ouders....
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ze zijn boos omdat ik de laatste tijd super veel dingen vergeet. M'n ouders denken dat ik dat doe omdat ik gewoon niet aan andere denk, maar ik heb de laatste tijd gewoon het gevoel dat ik super veel vergeet. Alsof m'n hoofd één of andere zeef is, waardoor ik bijna niks meer onthou. En ik vergeet de stomste dingen. Ik word er zelf helemaal gek van! :s Daarnaast vinden ze dat ik te veel op m'n mobiel en m'n laptop zit... Mja, 3 series vallen af door 'n zomerstop, dus ik zal wel minder op m'n laptop zitten, tenzij ik nieuwe series vind. Ik snap hun probleem gewoon niet. Het komt uit het niets. Ik heb in het verleden wel 'ns 'op m'n kop' gekregen omdat ik te vaak achter m'n laptop zit, maar ze willen ook niet dat ik m'n tijd aan niets verdoe in de woonkamer. Dus ja.. ik snap niet helemaal wat ze willen. En nu zit ik met een schuldgevoel, omdat ik hun niet begrijp. Thanks.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

ejell schreef:Oke ik heb er ook één. Hoe kom je erachter of iemand je leuk vindt zonder het echt te vragen en lichaamstaal kan niet want we zien elkaar nooit :')
Na vaak genoeg om mensen heen te draaien kom je er achter dat je in dat soort situaties het gewoon maar moet vragen :p Desnoods formuleer je het op zon manier dat je het altijd nog kan afdoen als een grapje, tenslotte ben je een schrijver ;-)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Tumblr heeft blijkbaar een limiet voor gifs van 1mb. Kan ik alles wat ik daarvan heb wegdoen, want die kan ik toch niet gebruiken. Top. :(

Hm, ja, Christian, maar dat wil ik dus niet :') Ik wil onze vriendschap niet verpesten ^^
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oké, ik weet het nu 100% zeker. Als mijn leven een boek was, zou er elk moment een dark lord/lady het toneel op kunnen stappen. Waarschijnlijk vandaag nog. De voortekenen zijn overduidelijk :O de winter die maar niet op wil houden, de wind die iedereen van zijn sokken blaast... en dan ook nog hier de chatbox die in een liefdesadvies-ding is veranderd :O

I'm so doomed T_T
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

And it all started when you talked to me.......

DUNDUNDUN
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ahw, arme Saskia. Gelukkig is je leven geen boek ^^

Oké, ander onderwerp. Iemand leuke guilty pleasures to share? :3
Saskjezwaard
Computer
Computer

Het is gewoon een complot :O je hebt Jodie al weggewerkt, nu ben ik aan de beurt... Volgens mij ben ik voor de verkeerde bang geweest :|

Emilia, begin ermee zou ik zeggen :p
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Misschien is ie verward omdat je Jodie's foto als avatar hebt... ;)

Haha, oké. Mijn guilty pleasure is One Direction. :')
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

WAT?

DAT IS SASKIA?!?!?!?

En ik haar leven maar verpesten omdat ik dacht dat het jodie was... Verwarrend allemaal hoor die plaatjes :o
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dus daarom deed je zo naar tegen me :O ben blij dat dat voor Jodie bedoeld was, je had me bijna aan het huilen! Maar nou kan ik weer met een gerust hart gaan slapen :D

Mijn guilty pleasure at the moment is Lily Allen op z'n luidst op hebben staan en meebleren en dat te proberen te doen in haar mooie accent :3 ik zou het niet terug willen luisteren, arme gezinsleden :')
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”