De chatbox
-
- Toetsenbord
Échte liefde!
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
@DropsOfJupiter, ik zou ook wel mee willen kijken hoor 
Misschien dat ik nog wat heb om toe te voegen eraan, of juist helemaal niet!

Misschien dat ik nog wat heb om toe te voegen eraan, of juist helemaal niet!
For sale: Babyshoes, never worn
-
- Toetsenbord
Yay! Missed you!
- Saskjezwaard
- Computer
Ik was maar slechte vervanging gister :p
Have fun :3
Have fun :3
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Ja ineens was je weg xD
-
- Balpen
@Chris: weet je ook weer hoe interessant je bent ..
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
- Saskjezwaard
- Computer
Ach, het is moeilijk te winnen van de eennalaatste aflevering van true blood, de laatsten zijn altijd het spannends :') ik vind je heel lief, hoor Chris, heel lief 
En de dozen zijn terug
they're haunting me! Mag ik mijn nieuwe kast en boekenplanken in gaan ruimen... jeej :')

En de dozen zijn terug

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik was net heel braaf huiswerk aan het maken, valt er ineens een tor uit de lucht. Ik schrok me rot. En toen ging onze kat ermee spelen en heeft m'n zusje 'm vermoord. :')
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Toetsenbord
Interessant ben ik kennelijk niet nee :(
Maar aan de andere kant vind saskia me wel heel errug lief, dus dat is dan wel weer heel mooi meegenomen :D
GRIJNS
Vanavond sushi ^^ Jammmmmjamjam
Maar aan de andere kant vind saskia me wel heel errug lief, dus dat is dan wel weer heel mooi meegenomen :D
GRIJNS
Vanavond sushi ^^ Jammmmmjamjam
- Saskjezwaard
- Computer
God, Jodie, je plaatje laat je mijn gedachten horen
hoewel ik wel zin heb, maar gehinderd wordt door een 7-tal dozen, een sporttas, een feloranje poef en een houten zwaard :')

-
- Fijnschrijver
Heb eindelijk schoenen gekocht voor naar Parijs. <333
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
- Saskjezwaard
- Computer
Alle spullen die in de garage stonden moesten ooit weer terug... helaas kon ik het maar uitstellen tot vandaag :p
Hoofd verbrand?
en ook al een bril-afdruk? :p vampiers moeten ook niet buiten in the broad day light. Je had het kunnen weten :')
Hoofd verbrand?

-
- Toetsenbord
Ik kijk Being Human, en daar krijg ik de hele tijd reclame daarvoor xD
Verder dan dat ken ik het niet ;p
Verder dan dat ken ik het niet ;p
-
- Fijnschrijver
Wel van gehoord @Emilia, maar ik volg alleen TVD en Once Upon A Time. En ik heb de serie Robin Hood van de BBC gekocht. :3
Is best leuk
Oeh, ik had net een gesprek met iemand die de beste vriendin is van de beste vriendin van mijn idool. Ja, veel beste vriendinnen in Hollywood!

Oeh, ik had net een gesprek met iemand die de beste vriendin is van de beste vriendin van mijn idool. Ja, veel beste vriendinnen in Hollywood!

-
- Fijnschrijver
Hoe kom jij aan die friggin' contacten? ;o Ik moet echt Hollywood binnenkort eens gaan stalken, gezien Flynn uit mijn verhaal in die hele wereld zit.
...ik heb geen contacten met die personen. Gewoon hen tweeten en hopen dat je een reply krijgt. Die kans is meestal vrij klein met celebrities, though. Daarom flipte ik 'm ook 

-
- Fijnschrijver
Gaaf. :3 Wie is je idool?
- Saskjezwaard
- Computer
Dan ben je dingen aan het uitruimen en kom je opeens schriften, agenda's en boekenkaften van de middelbare tegen
ooo god, ik heb heimwee :')

-
- Fijnschrijver
Saskia, zullen we ruilen? Ik zou er alles om willen geven om een sprong in de toekomst te kunnen maken, gewoon omdat deze periode me blijkbaar haat.
- Saskjezwaard
- Computer
Jaa, ruilen! Vind jij de tijdruil-machine uit of moet ik daar achter aangaan? Ik moet wel zeggen dat mijn kamer voorrang heeft, dus dat zou even moeten wachten :p
Van de middelbare af zijn heeft zijn voordelen, maar het was zo eenvoudig. De toekomst? Ach, dat komt wel als ik op de uni zit... nee, dat komt niet :') maar je kan nu wel je eigen schooldagen kiezen :3
Van de middelbare af zijn heeft zijn voordelen, maar het was zo eenvoudig. De toekomst? Ach, dat komt wel als ik op de uni zit... nee, dat komt niet :') maar je kan nu wel je eigen schooldagen kiezen :3
-
- Fijnschrijver
Haha, ik ga wel zoeken. >3 De middelbare is voor mij alles behalve eenvoudig. Maar ik denk dat het voor de meesten ook makkelijk is omdat zij goede vrienden hebben. En dat mis ik, ik moet het meeste in mijn eentje doen. ;c
@LMS: moet hulp dan bij alleen vrienden vandaan komen? Misschien is het juist dat je van die mentaliteit af moet, uiteindelijk komt het allemaal op jezelf aan.
Dit herken ik, haha. Die goede oude tijd. En mensen maar zeggen dat het de beste jaren van je leven zijn. :') Overigens kan ik je wel aanraden geen tussenjaar te nemen, werk zoeken is - zeker nu - zo mogelijk nog erger.Saskjezwaard schreef:De toekomst? Ach, dat komt wel als ik op de uni zit... nee, dat komt niet :')
You guys believe in karma don't you,
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
- Saskjezwaard
- Computer
Dat is natuurlijk niet leuk, alles in je eentje moeten doen. Heb ik in mijn half jaartje Wageningen gehad. Ook één van de redenen waarom ik daar met de studie gestopt ben. Dat is echt niet leuk. Is er dan ook echt niemand, geen goede vriendin ofzo?
Maar internet is toch wel fijn, daardoor vind je allemaal gelijkgestemden. Ben heel erg blij met deze site :3
Oh, dat tussenjaar heb ik al gehad :p en daar heb ik mijn AH-baantje aan overgehouden, dus het hoeft niet altijd slecht uit te pakken. Maar ja, ik ben dan natuurlijk ook helemaal geweldig, bij mij gaat alles goed, ik ben perfect, en... moet je al kotsen? (a)
Maar is 't al gelukt, je werk zoeken?
Wat een schatten vind je soms als je je kamer uitspit! BOETSEERKLEI
ik ga eens een keer creatief mijn handjes vuil maken :3
Maar internet is toch wel fijn, daardoor vind je allemaal gelijkgestemden. Ben heel erg blij met deze site :3
Oh, dat tussenjaar heb ik al gehad :p en daar heb ik mijn AH-baantje aan overgehouden, dus het hoeft niet altijd slecht uit te pakken. Maar ja, ik ben dan natuurlijk ook helemaal geweldig, bij mij gaat alles goed, ik ben perfect, en... moet je al kotsen? (a)
Maar is 't al gelukt, je werk zoeken?
Wat een schatten vind je soms als je je kamer uitspit! BOETSEERKLEI

-
- Fijnschrijver
Nee, er is echt niemand. Ik ben er een jaar uit geweest, min of meer. Ik doe havo, en in de eerste en de tweede liep het sociaal niet zo lekker dus het derde jaar heb ik min of meer zelfstandig gedaan. Maar dat werkte niet zo goed als men had verwacht en dus moest ik in de eerste weken van het vierde jaar weer instromen. Daar heb ik zo'n slechte start gemaakt dat ik er nu gewoon niet bij hoor. Leve autisme. Naja, op school is het niet zo erg. De dagen weg zijn het ergste. Excursies... Die leveren zoveel stress voor me op dat ik het liefste niet ga.
- Saskjezwaard
- Computer
Awwwh, dat is echt zo ontzettend rot
excursies kan ik helemaal begrijpen, dat is toch altijd fijn als er minstens 1 vriendin met je meegaat. Dingen alleen doen kan tot een bepaald level leuk zijn, daarna voel je je alleen maar eenzaam. Echt jammer dat het zo gelopen is *hugs*
Oké, ik heb een verslaving --' verzorgingsproducten kopen en ze na een paar keer gebruiken niet meer aanraken... heb zowat twee planken daarvoor in beslag. En mijn boeken staan
Bernard Hennen is rijk aan mij geworden, ik heb er 10 van hem :p

Oké, ik heb een verslaving --' verzorgingsproducten kopen en ze na een paar keer gebruiken niet meer aanraken... heb zowat twee planken daarvoor in beslag. En mijn boeken staan

-
- Balpen
Zoals Bernard Hennen rijk is geworden van Saskia is de plaatselijke bibliotheek rijk geworden aan mij. Staat nog zo'n 30 euro boete op mijn biebkaart en heb t laatste jaar in totaal al zo'n EU 100,- uitgegeven aan boetegeld omdat ik A L T I J D mijn boeken te laat inlever.
En Rosan: Ik ken het. Zit er nu ook middenin en sowieso heb ik allemaal aandoeningen et cetera et cetera waardoor ik medicijnen moet slikken (nu weer minder, aangezien er in het nieuws was dat het medicijn dat ik gebruikte acute hartstilstand of hartproblemen kan veroorzaken, heb ik het maar lekker weggegooid, ahaha) en veel lessen er gewoon niet ben, val je er sowieso gewoon buiten. Ohja, plus, lang leve hoogbegaafdheid. Dat doet je social life zo goed natuurlijk .. sigh.
Nouja, als je er over wilt praten (waarschijnlijk niet mja just being the nice friend) gewoon fv pm'en !
En Rosan: Ik ken het. Zit er nu ook middenin en sowieso heb ik allemaal aandoeningen et cetera et cetera waardoor ik medicijnen moet slikken (nu weer minder, aangezien er in het nieuws was dat het medicijn dat ik gebruikte acute hartstilstand of hartproblemen kan veroorzaken, heb ik het maar lekker weggegooid, ahaha) en veel lessen er gewoon niet ben, val je er sowieso gewoon buiten. Ohja, plus, lang leve hoogbegaafdheid. Dat doet je social life zo goed natuurlijk .. sigh.
Nouja, als je er over wilt praten (waarschijnlijk niet mja just being the nice friend) gewoon fv pm'en !
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
- Saskjezwaard
- Computer
Mijn zus had dat ook
die had een boek echt een half jaar ofzo laten liggen. Boete? Meer dan 100 euro. En we hebben dezelfde voorletter, dus toen ik die brief openmaakte dacht ik echt: nooo O_o maar hij was voor haar :p
En ik lever mijn boeken ook altijd te laat in ghehe xD daarom leen ik maar bijna niet meer, bespaart me geld :')
Jij ook al?
krijg je ook een knuffel van mij,... als je wilt tenminste xD *hugs* gelukkig is daar altijd internet, waarbij je erachter komt dat je niet de raarste bent die er rondloopt 

En ik lever mijn boeken ook altijd te laat in ghehe xD daarom leen ik maar bijna niet meer, bespaart me geld :')
Jij ook al?

-
- Fijnschrijver
Ja. Nu hopen dat ik mag blijven zitten, zodat ik een wat betere start kan maken... Zou wel jammer zijn, maar ik zou het wel graag willen. Ik ben ook vaak ziek geweest de laatste tijd (zo vaak dat er zelfs bericht is gekomen van de inspectie, lang leven migraine).
*hugs* terug, Saskia. (: Dank je. Mijn beste vriendinnen zijn hier op het internet. Hier vergeet ik tenminste even wat er buiten allemaal speelt. (:
*hugs* terug, Saskia. (: Dank je. Mijn beste vriendinnen zijn hier op het internet. Hier vergeet ik tenminste even wat er buiten allemaal speelt. (:
-
- Balpen
Ahahahah, ik leen ook niet meer - mede omdat ik eerst die 30 euro moet betalen voordat ik weer mag lenen. Trouwens heb ik nu een site waarop ik gewoon onbeperkt boeken kan lezen, ook op mn telefoon. Alleen maar effe op t schermpje tikken en hij slaat de bladzijde om. Veel handiger dan elke keer naar de bieb fietsen.
YESS, HUGS. En precies, ahaha. Ik ben niet zo'n vreselijke loner ofzo hoor, niet dat je denkt dat ik echt geen vrienden heb of dat ik hetzelfde ben als dat meisje dat bij je op school zat waar niemand mee om wilde gaan en waar iedereen van dacht "wat de fuck doe je hier" waar achter haar rug om over gepraat wordt, en ik kan ook echt wel met iedereen goed opschieten, maar ik kan gewoon (vooral eens per maand) een enorme bitch zijn en ik ben ook niet echt iemand die haar mening onder stoelen of banken steekt.
Dus ja dat komt vaak een beetje intimiderend/arrogant over, terwijl ik op sommige momenten gewoon een heel verlegen meisje ben, hhaha.
Maarja genoeg gezeik. HUGS. <3______<3
Oh en Rosan; Ik ben ook vaak ziek geweest en met alle uren die ik mis verwacht ook ik ieder moment de inspectie op mijn dak, maar om eerlijk te zijn boeit het me gewoon echt helemaal niet meer.
HUGS.
YESS, HUGS. En precies, ahaha. Ik ben niet zo'n vreselijke loner ofzo hoor, niet dat je denkt dat ik echt geen vrienden heb of dat ik hetzelfde ben als dat meisje dat bij je op school zat waar niemand mee om wilde gaan en waar iedereen van dacht "wat de fuck doe je hier" waar achter haar rug om over gepraat wordt, en ik kan ook echt wel met iedereen goed opschieten, maar ik kan gewoon (vooral eens per maand) een enorme bitch zijn en ik ben ook niet echt iemand die haar mening onder stoelen of banken steekt.
Dus ja dat komt vaak een beetje intimiderend/arrogant over, terwijl ik op sommige momenten gewoon een heel verlegen meisje ben, hhaha.
Maarja genoeg gezeik. HUGS. <3______<3
Oh en Rosan; Ik ben ook vaak ziek geweest en met alle uren die ik mis verwacht ook ik ieder moment de inspectie op mijn dak, maar om eerlijk te zijn boeit het me gewoon echt helemaal niet meer.

-
- Toetsenbord
Is iedereen hoogbegaafd hier? :P
Of volg ik de conversatie even niet goed? xD
Of volg ik de conversatie even niet goed? xD
Oh, hey gezellig, ik heb in mijn klas ook geen vrienden. Oja, één. Die is wel vet aardig. Maar goed, ik heb helemaal geen aansluiting met mijn klas. Best balen, want ik heb juist wel aansluiting met de andere klas. Ga ik misschien ook heen volgend jaar. Hopelijk kan mijn mentrix dat regelen, want ik heb nu af en toe gewoon echt geen zin in school en dat komt doordat ik allemaal kut mensen in mijn klas heb. Gelukkig heb ik nog wel mijn beste vriendinnen die een jaar hoger zitten en ik iedere pauze zie...
en mijn internet peeps natuurlijk, die zijn ook allemaal super geweldig 

-
- Balpen
Chris, volgens mij volg je de convo niet helemaal, ahah. Of ik zit niet op te letten, dat kan ook.
Emilia, ik heb dat dus ook. Ik heb wel vriendinnen in mn klas die echt heel aardig zijn, maar in de pauzes sta ik altijd met een stel mensen uit andere klassen waar ik gewoon heel close mee omga.
Emilia, ik heb dat dus ook. Ik heb wel vriendinnen in mn klas die echt heel aardig zijn, maar in de pauzes sta ik altijd met een stel mensen uit andere klassen waar ik gewoon heel close mee omga.
-
- Toetsenbord
Ik moet ook niet proberen de helft van de gemiste conversaties te lezen, dan raak ik in de war xD
-
- Balpen
Hhahahaha, misschien moet je dat inderdaad niet doen.
IK HEB KITKATS. HEEL VEEL KITKATS.
IK HEB KITKATS. HEEL VEEL KITKATS.
-
- Toetsenbord
Share? :D
-
- Balpen
okeoke omdat ik in een aardige bui bennnnnn 
*geeft chris kitkats*
Bytheway: Ik zoek nog steeds zieltjes die voor mij willen proeflezen en erop willen letten dat mijn verhaal niet teveel Game Of Thrones wordt en dat ik niet vage dingen ga doen waardoor ik mijn verhaal compleet verneuk en die kunnen mierenneuken omdat ik dit stomme verhaal maar niet los kan laten ugh.

*geeft chris kitkats*
Bytheway: Ik zoek nog steeds zieltjes die voor mij willen proeflezen en erop willen letten dat mijn verhaal niet teveel Game Of Thrones wordt en dat ik niet vage dingen ga doen waardoor ik mijn verhaal compleet verneuk en die kunnen mierenneuken omdat ik dit stomme verhaal maar niet los kan laten ugh.
Ik heb lekker 2 Lions!
En ik weet niet wat Game of Thrones is, maar ik zou het graag willen lezen
En ik weet niet wat Game of Thrones is, maar ik zou het graag willen lezen

For sale: Babyshoes, never worn