De chatbox
Haha @Little_Miss_Perfect, je hebt inderdaad wel een punt ja :p
For sale: Babyshoes, never worn
Ja, ze zeggen dat het juist klopt nu en dat we gewoon de afgelopen tien jaar waren verwend met het vroege voorjaar. Hallo, weet ik veel wat voor weer het was toen ik acht was, ik wil gewoon zon!Sandraa2 schreef:Ach, als het goed is zou binnenkort de zon een keer tevoorschijn moeten komen met daarbij ongeveer 20 graden. Het is dit jaar een koudere Pasen dan Kerst.. Maar eigenlijk wil ik niet zeuren om het weer, omdat iedereen het op mijn facebook al doet! Maar ja, nu doe ik het dus hier
(Onzinnige post eigenlijk maar ja ^.^)
Onder een krantje slapen?Melian schreef:*sluipt binnen*
Ik kom even hallo zeggen.Ooit woonde ik hier zo'n beetje en toen verdween ik en nu ben ik er weer zo'n beetje en dus. Hoi. ^^
*sluipt weer weg*
You guys believe in karma don't you,
Yes we do, but only because we are karma chameleons.
We come and go.
http://www.youtube.com/watch?v=EcD7Ik1iKTA
A MESSAGE FOR ALL OF HUMANITY - Charlie Chaplin
We come and go.
-
- Toetsenbord
Sluipt als een ninja? Dan moet je strijd gaan leveren met Saskia en Jodie, die ninja'en mijn posts echt de hele tijd...Melian schreef:*sluipt binnen*
Ik kom even hallo zeggen. :) Ooit woonde ik hier zo'n beetje en toen verdween ik en nu ben ik er weer zo'n beetje en dus. Hoi. ^^
*sluipt weer weg*
GROMMM
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
@Lumineer, inderdaad! Ik weet ook niet meer wat voor het weer het was toen ik 12 was op dit moment.
Maar ik weet wel dat ik het nu koud vind!
Maar ik weet wel dat ik het nu koud vind!
- Saskjezwaard
- Computer
Muhahahah
tja, je moet toch ergens goed in zijn. Jammer genoeg is het een niet echt nuttig talent :')

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ninja, niet echt - te klunzig. :P En ik wil met niemand strijd leveren! Iedereen is supervriendelijk hier. :D
-
- Fijnschrijver
Ik heb weer zo'n tekening waar ik obsessed mee ga raken. ;o
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
-
- Fijnschrijver
Ik hou niet van ziek zijn met een toetsweek voor mijn neus.
Ooh beterschap dan maar.
Anders gaat het leren zo slecht!
Anders gaat het leren zo slecht!
-
- Fijnschrijver
Als ik zo ben, kan ik niet eens toetsen gaan maken, hoe vind je die...
-
- Fijnschrijver
Beware beware, er komt weer een nieuw verhaal van mij aan. :3
- Saskjezwaard
- Computer
Emilia, congrats!
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Er is hier niet echt een spellenforum of wel? Ik vroeg me namelijk af of er animo was voor iets Weerwolven van Wakkerdam-achtigs. (-:
We come and go.
We come and go.
En ik heb eindelijk weer internet 
Ook zo hinderlijk als je de hele tijd in de bibliotheek moet leren ._.

Ook zo hinderlijk als je de hele tijd in de bibliotheek moet leren ._.
Live it, Love it, Read it.
Don't judge a book, by the cover.
Music on, World off.
May the odds be EVER in your favor.
Music on, World off.
-
- Tipp-Ex team
@Lumineer: Ik doe mee hoor, leuk! Hoewel ik het nooit lang overleef 
Succes met leren Dreamrose, ik zit ook in de bieb (stageverslag schrijven)

Succes met leren Dreamrose, ik zit ook in de bieb (stageverslag schrijven)
Ik zit juist niet meer in de bibliotheek.
Een week deed internet het niet, dus toen moest ik wel daar gaan leren.
Krijg je in de bibliotheek rust dan?
Hier zijn de "privehokjes" altijd gevuld met jongeren die het buiten te koud vinden.
En in de openbare ruimte is het zo druk.
Een week deed internet het niet, dus toen moest ik wel daar gaan leren.
Krijg je in de bibliotheek rust dan?
Hier zijn de "privehokjes" altijd gevuld met jongeren die het buiten te koud vinden.
En in de openbare ruimte is het zo druk.
Live it, Love it, Read it.
Music on, World off.
Music on, World off.
-
- Tipp-Ex team
Oh, nou, succes buiten de bieb dan 
Ja hoor, hier ruimte genoeg. Nu heeft de faculteit wel veel werkplekken bijgekregen afgelopen jaar dus dat helpt. En met muziekje erbij concentratie te over :p Nu nog motivatie!

Ja hoor, hier ruimte genoeg. Nu heeft de faculteit wel veel werkplekken bijgekregen afgelopen jaar dus dat helpt. En met muziekje erbij concentratie te over :p Nu nog motivatie!
Zo mag ik het horen, haha.Tijgerlelie schreef:@Lumineer: Ik doe mee hoor, leuk! Hoewel ik het nooit lang overleef
Het valt te doen met ten minste acht mensen, er zijn wel acht mensen te vinden die iedere dag of iedere twee dagen even kunnen komen denk ik.JodieJJ schreef:Aah dat heb ik weleens op internet gedaan, maar daar zijn veel mensen voor nodig

We come and go.
We come and go.
-
- Toetsenbord
Is weerwolven leuk dan als je niet met zn allen bij elkaar zit te geinen? :p
De enige twee keer dat ik het heb gedaan was het met 14+ mensen. Ik was het kleine onschuldige meisje :3 [voor degenen die weten hoe ik eruit zie.... ;-) ]
De enige twee keer dat ik het heb gedaan was het met 14+ mensen. Ik was het kleine onschuldige meisje :3 [voor degenen die weten hoe ik eruit zie.... ;-) ]
Natuurlijk is weerwolven leuk, hoewel, je moet het min of meer als speler ook zelf leuk maken.
We come and go.
We come and go.
- Saskjezwaard
- Computer
Ik ben er in real-life heel slecht in --' geen pokerface :')
maar hoe werkt de online versie eigenlijk? Dat heb ik nog nooit gedaan
maar hoe werkt de online versie eigenlijk? Dat heb ik nog nooit gedaan
ik heb het eens gedaan, maar dat was met een enorm grote groep.. in het echt vind ik het wel leuker, maar ik weet niet precies hoe het online gaat xD ik was geen spelleider, een hoop via pbs xD.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Tipp-Ex team
Met m'n middelbare school vrienden groep waren we de hele week druk met online weerwolven
Werkt precies t zelfde als int echt. Iedereen krijgt z'n rol in n PM'tje en verder heb je alleen een subforumdingetje nodig voor de stemrondes. Weerwolven en geliefden en weet ik veel wie nog meer kunnen verder overleggen over de pb.
We hebben ooit een clanversie gespeeld, was ook leuk
Met vier weerwolvenclans tegen elkaar. Sommigen met converteer mogelijkheid. Uiteindelijk had mijn clan alle anderen geïnfiltreerd en was t niet moeilijk meer iedereen uit te roeien *muhahahaha

We hebben ooit een clanversie gespeeld, was ook leuk

-
- Toetsenbord
Hmmmm neh ik doe alleen mee als we m in t eggie doen ":p
HAH! We hebben er een nieuwe ninja bij~! Tijgerlelie, welkom op mijn ninja-lijst!
HAH! We hebben er een nieuwe ninja bij~! Tijgerlelie, welkom op mijn ninja-lijst!
Uhg vanavond weer huis vol... vraag me af hoe laat alles binnenstroomt xD, gisteravond waren ze al goed bezig -,- Altijd leuk verjaardagen xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
@Tijgerlelie: Die clanversie klinkt wel stoer, nog nooit geprobeerd maar ik heb het toch wel heel vaak gedaan.
@Saskiazwaard: online heb je geen pokerface nodig haha. Hersenen, dat helpt wel, en staalhard kunnen liegen natuurlijk.
Al zitten hier natuurlijk een aantal geniepige dames volgens mij, dus betwijfel ik sowieso of je kans maakt om te winnen!
@Saskiazwaard: online heb je geen pokerface nodig haha. Hersenen, dat helpt wel, en staalhard kunnen liegen natuurlijk.
Oefening baart kunst. Doe gewoon een keer mee en dan zul je wel zien dat het leuk is.Christian Damen schreef:Hmmmm neh ik doe alleen mee als we m in t eggie doen ":p
Al zitten hier natuurlijk een aantal geniepige dames volgens mij, dus betwijfel ik sowieso of je kans maakt om te winnen!
We come and go.
We come and go.
-
- Toetsenbord
Ninja-squad maakt me makkelijk in xD
- Saskjezwaard
- Computer
Ik wil ook wel meedoen :p kijken heo het het is
-
- Toetsenbord
Ik doe mee als er minstens 8 meedoen
Dan zal ik binnenkort er een topic voor openen.
We come and go.
We come and go.
- Saskjezwaard
- Computer
Mezelf uitlachen is zoooo leuk :3 ik heb mijn oudste versie van Bloederige Tranen er maar eens bijgepakt, die is van 2enhalf jaar geleden. Het eerste gesprek is zo ongelooflijk awkward dat ik geen idee heb hoe ik dat ooit opgeschreven kon hebben :') en mijn hp heeft van die geweldige bijgedachten die nergens op slaan en totaal niet bij de situatie passen xD hoe hebben mensen ooit door het begin weten te komen? Vraagstuk van de week :p
-
- Tipp-Ex team
Haha, ik snap helemaal wat je bedoelt Saskjezwaard! Ik vond een paar maanden geleden de klapper waar ik (handgeschreven, jaja) aan mijn eerste lange verhaal begonnen was in de tweede klas. Ik had fans toen, moest persee doorschrijven van vriendinnen. Als ik het nu lees snap ik zelf de helft van de tijd niet meer waar het over ging 

- Saskjezwaard
- Computer
hahah xD ik weet gelukkig nog wel waar het over ging :') waar ging je verhaal eigenlijk over, zover je het nog snapte? :p
Mijn eerste verhaal had trouwens ook fans! Was een fanfic van Harry Potter. Ik had een tekenaar in dienst, en ook twee jongens die de karakters van Fred en George zouden doen. Had ik goed voor elkaar xD
De sporen van zijn bloederige tranen liepen naar zijn slapen en zijn blonde, bezwete haar stond in pieken recht overeind. Ieder ander zou er als een wilde uitzien maar hij kreeg het voor elkaar om er knap uit te zien.
*rolt met der ogen*
Typisch dit, typisch --' hij was ook wel heel erg Mary Sue xD
Mijn eerste verhaal had trouwens ook fans! Was een fanfic van Harry Potter. Ik had een tekenaar in dienst, en ook twee jongens die de karakters van Fred en George zouden doen. Had ik goed voor elkaar xD
De sporen van zijn bloederige tranen liepen naar zijn slapen en zijn blonde, bezwete haar stond in pieken recht overeind. Ieder ander zou er als een wilde uitzien maar hij kreeg het voor elkaar om er knap uit te zien.
*rolt met der ogen*
Typisch dit, typisch --' hij was ook wel heel erg Mary Sue xD
-
- Fijnschrijver
ER KOMT EEN FRIGGIN SEQUEL VAN FINDING NEMO EN HIJ GAAT FINDING DORY HETEN EN DORY WORDT INGESPROKEN DOOR ELLEN DEGENERES EN IK BEN ZO FRIGGIN BLIJ NU.
-
- Tipp-Ex team
Het ging over een tweeling die meegesleurd worden in een epische eeuwige strijd tussen goed en kwaad. Moederzon had de Eersten gemaakt, een jongen en een meisje, en samen schiepen ze het heelal. Ze was alleen vergeten ze het verschil tussen goed en kwaad bij te brengen omdat de Moeder, in al haar goedheid, dacht dat dit voor de hand lag. Toen de kinderen hun eigen volk kregen en dat helemaal uit de band sprong creeerde ze een tweede paar in het geheim. Uiteindelijk draaide het uit op een eeuwige cyclus tussen de vier Kinderen van de Moeder. Mijn verhaal begint bij een tweeling hier op aarde die opeens deze strijd in gesleurd worden als de vermoedelijke reïncarnatie van het tweede stel.
Best complex nog als je bedenkt dat ik dit in groep acht begonnen ben
Goede zinnen Saskjezwaard, mss moet je doktersrommantjes gaan schrijven
Best complex nog als je bedenkt dat ik dit in groep acht begonnen ben

Goede zinnen Saskjezwaard, mss moet je doktersrommantjes gaan schrijven

- Saskjezwaard
- Computer
Wow, dat klinkt inderdaad complex
daarbij steekt mijn verhaal schril af xD
Jaaa, doktersromannetjes
hele carrière voor mij in het verschiet! Daarvoor hoef je niet eens goed te kunnen schrijven en ingewikkeld plot te bedenken. Hoofdpersonages zijn daar sowieso al standaard :') lekker makkelijk verdienen :p

Jaaa, doktersromannetjes

Wowwowwow. Ik heb een jetlag nu de tijd weer is veranderd, hahahaha. Maar goed.. ik wasss 't hele paasweekend in Duitsland. Was even super gezellig om Nederland te verlaten.
Geen mobiel of internet bereik, maar ik moet zeggen dat ik het heeeeerlijk vond.

Geen mobiel of internet bereik, maar ik moet zeggen dat ik het heeeeerlijk vond.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer
Jodie, je nieuwe onderschrift laat het lijken alsof je belooft dat de realiteit erger is en dat jij er alles aan zal doen om dat zo te maken xD mijn gezicht is toch wel op een goede manier eng :p
En Romy, welkom terug :p
En Romy, welkom terug :p
Waar in Duitsland ben je geweest dan?ROMEH schreef:Wowwowwow. Ik heb een jetlag nu de tijd weer is veranderd, hahahaha. Maar goed.. ik wasss 't hele paasweekend in Duitsland. Was even super gezellig om Nederland te verlaten.![]()
We come and go.
We come and go.