De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
Avgeschavt! We vinden Chris belangrijker :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Tsss, geen mod meer en direct afgeblaft (/afgeschaft) door saskia :O
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Toetsenbord
Woooohoooo, dankzij speedy ninja-reactievermogen mn handen niet gebrand :p
-
- Fijnschrijver
Ik heb me weer ingeschreven op figment.com. In een ver verleden was ik ook ingeschreven daar, maar mijn Engels was toen lang nog niet zo goed. xd En nu ga ik proberen om in het Engels te gaan schrijven. Hoe vind je die. xd
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Knap hoor!Little_Miss_Perfect schreef:Ik heb me weer ingeschreven op figment.com. In een ver verleden was ik ook ingeschreven daar, maar mijn Engels was toen lang nog niet zo goed. xd En nu ga ik proberen om in het Engels te gaan schrijven. Hoe vind je die. xd

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
-
- Tipp-Ex team
Goed bezigLittle_Miss_Perfect schreef:Ik heb me weer ingeschreven op figment.com. In een ver verleden was ik ook ingeschreven daar, maar mijn Engels was toen lang nog niet zo goed. xd En nu ga ik proberen om in het Engels te gaan schrijven. Hoe vind je die. xd

-
- Toetsenbord
Vertalen is altijd zoooo verwarrend xD Dan weet je het woord wel in het engels/nl, maar kan je geen goede vertaling ervoor vinden XD
wie o wie wilt me uit mn schrijfdepressie redden? :P Ik kan mezelf er niet toe zettenv erder te gaan aan igneal (en dat terwijl ik al de opzet heb voor het begin van H4 :O )
wie o wie wilt me uit mn schrijfdepressie redden? :P Ik kan mezelf er niet toe zettenv erder te gaan aan igneal (en dat terwijl ik al de opzet heb voor het begin van H4 :O )
-
- Toetsenbord
Ja ik heb vooral dat ik nu ZvC (boek 1 dat ik had geschreven voordat ik hier op de site kwam), minder goed geschreven vind, omdat ik door/op/met OV veel heb bijgeleerd en daardoor nu wel beter ben dan toen ik zvc1 schreef xDROMEH schreef:Ik zit ook in een schrijfdepressie. Gewoon omdat ik vind dat ik niet meer kan schrijven. :')
Maar gelukkig, met de hulp van mijn HUGE pool of proeflezers, ben ik hard bezig het enigszins op te lappen :p
Ik hoop dat als ik zvc1 beetje tevreden mee kan zijn, dat ik dan weer ga kunnen schrijven :)
-
- Toetsenbord
Zonen van Caine :P
Deel 1 heet 'De Zoon van Astegor'
Had hem in april 2012 af, ben nu al jaar bezig met beter en beter en beterderder maken (wat best goed gaat en 10k extra woorden heeft opgeleverd (3 extra hoofdstukken)), en heb 100 paginas aan ruwe versie voor deel 2, maar daar moet nog heeeeeel veel aan gebeuren :p
Deel 1 heet 'De Zoon van Astegor'
Had hem in april 2012 af, ben nu al jaar bezig met beter en beter en beterderder maken (wat best goed gaat en 10k extra woorden heeft opgeleverd (3 extra hoofdstukken)), en heb 100 paginas aan ruwe versie voor deel 2, maar daar moet nog heeeeeel veel aan gebeuren :p
- Saskjezwaard
- Computer
Zit nu echt zowat iedereen hier in schrijfdepressie? Chris (mijn schuld, sorry --'), Jodie, Romy nu ook. Nog meer vrijwilligers?
Terwijl ik er juist weer helemaal uit ben. Alleen nog geen zin om aan andere verhalen dan mijn nieuwe te beginnen :p misschien ook allemaal een nieuw verhaal starten? xD
Terwijl ik er juist weer helemaal uit ben. Alleen nog geen zin om aan andere verhalen dan mijn nieuwe te beginnen :p misschien ook allemaal een nieuw verhaal starten? xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Nee, heb eindelijk alles uit gedacht wat ergens in mijn hoofd zweefde en heb daardoor nu eindelijk de vrije ruimte in me hoofd om te schrijven haha heb nog nooit zoveel geschreven in zo korte tijd haha (mijn blessure is hier ook een oorzaak van XD)
Wat mij meestal helpt om uit een inspiratieloze periode te komen is het praten met één van mijn proeflezers die stelt meestal een tiental vragen waar ik niet aan heb gedacht en dan gaat het rad weer draaien.
Wat mij meestal helpt om uit een inspiratieloze periode te komen is het praten met één van mijn proeflezers die stelt meestal een tiental vragen waar ik niet aan heb gedacht en dan gaat het rad weer draaien.
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
-
- Toetsenbord
Neh, niet jouw schuld hoor saskia ;-) Jouw puntjes helpen me juist om t weer beter te maken ;)
-
- Tipp-Ex team
Ik ook niet hoor Saskia! Ben lekker fris en fruitig aan het schrijven maar dan in het Engels dus niet helemaal geschikt voor hier. En ben vastbesloten om 'de zandvogels' af te schrijven... Dat gaat alleen per regel in plaats van per bladzijde :p
Ik ook niet. Ben weer hard aan 't schrijven geslagen, en veel roleplays ook. Maar dat is niet alleen maar schrijven op Tumblr
En ja het is allemaal in het Engels (en fanfictie) dus dat zal ik hier maar niet op zetten x)

When the power of love overcomes the love of power.
Ik heb in het algemeen een dip. Sinds gisteren schommelt mijn humeur net zoals het weer. Vreselijk, vanmorgen tot het begin van de middag was ik somber, vanmiddag was ik vrolijk en nu ben ik weer somber. Pfff, word er maf van... 

-
- Fijnschrijver
Ik heb net The Other Boleyn Girl gezien. WAT EEN KUTFILM. Serieus. ;c
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
-
- Typmachine
Na een best lang tijdje niet meer actief te zijn geweest, ben ik er weer! Denk ik... :')
Hopelijk ben ik niet compleet vergeten. xD
Hopelijk ben ik niet compleet vergeten. xD
- Saskjezwaard
- Computer
Wie... wat... wie ben jij? Je hebt niet eens een avatar 
Okeee, flauw he, maar ik kop alleen maar voorzetten in :p leuk dat je weer actief gaat worden!

Okeee, flauw he, maar ik kop alleen maar voorzetten in :p leuk dat je weer actief gaat worden!
- Saskjezwaard
- Computer
Je maakt het me ook wel heel makkelijk, hè? :p
Ik snap niks van de PB'tjes. Iedere keer als ik een PB verzonden heb komt die in de map postvak uit en blijft daar soms wel dagen staan. Waarom komt die niet meteen in de verzonden items? 

-
- Typmachine
Nee, idd geen avatar. ;-; Aangezien hij minstens 150 pixels breed moet zijn. En zo'n plaatje heb ik niet. :')
- Saskjezwaard
- Computer
Ohh, had ik ook al problemen mee, duurde echt eeuwen voordat ik Jodies foto zo had aangepast dat ie 'm wilde pakken --'
Is wel raar trouwens om je avatarloos te zien xD
Is wel raar trouwens om je avatarloos te zien xD
-
- Typmachine
Ja, he :p Ik was altijd zo'n persoon van: ik móét een avatar!
Ik vind posts zonder avatar altijd een stuk levenlozer overkomen. Of ligt dat aan mij?
Wij hebben nu ein-de-lijk digitale televisie. Hello!
Ik vind posts zonder avatar altijd een stuk levenlozer overkomen. Of ligt dat aan mij?
Wij hebben nu ein-de-lijk digitale televisie. Hello!

-
- Toetsenbord
Nee heb je wel gelijk in, avatar-loos associeer ik altijd direct met 'nieuwe account', omdat die nog geen avatar hebben vaak.
-
- Typmachine
Ja, dat heb ik dus ook.
-
- Toetsenbord
Dus Classy Cat, maak een voorsteltopic aan, dan kun je je aan iedereen voorstellen! :D
We negeren voor het gemak even het feit dat je nagenoeg hetzelfde activiteitslevel hebt als ik xD
We negeren voor het gemak even het feit dat je nagenoeg hetzelfde activiteitslevel hebt als ik xD
-
- Typmachine
Lieve schat. Volgens mij ben ik zo ongeveer twee jaar langer lid dan jij. xD
Edit;
Oh oops, een jaar was het geloof ik.
But still! :')
Edit;
Oh oops, een jaar was het geloof ik.
But still! :')
Laatst gewijzigd door Classy Cat op 25 apr 2013 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Toetsenbord
Nee joh, 1 jaar en 2 maanden maar ;-)
-
- Typmachine
Had 'm al ge'edit. 
Ik dacht echt dat ik sinds 2010 lid was!

Ik dacht echt dat ik sinds 2010 lid was!

- Saskjezwaard
- Computer
Vooroploper in levenloze zijn? :p knap hoor, Jodie, knap xD