De chatbox
Zo............... ik dacht dat ik vakantie had om bij te komen, maar ik heb zoveel leuke dingen om te doen. Kapot. Gisteren naar bevrijdingspop geweest. Was echt niet normaal druk. MAAAAAR WIJ STONDEN HELEMAAL VOORAAN BIJ ILSE DE LANGE. Een rolstoel heeft soms toch echt z'n voordelen. :')
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer
Och, ik ben zo slecht in inkorten :') Ik ga toch maar eens kijken of het lukt :p 'probleem' is dat het een scene uit mijn verhaal is en dat wil ik toch zoveel mogelijk alles erin hebben. Heb ik iig één stukje goed feedback op mijn verhaal xD
Romy, klinkt heel erg leuk^^
Die Nederlandse versie van liefde, lust, of laten lopen is echt heeeeeel erg slecht --' ik schaam me altijd voor Nederlandse pogingen om een programma uit het buitenland na te maken :')
Romy, klinkt heel erg leuk^^
Die Nederlandse versie van liefde, lust, of laten lopen is echt heeeeeel erg slecht --' ik schaam me altijd voor Nederlandse pogingen om een programma uit het buitenland na te maken :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Tipp-Ex team
@ROMEH, das wel echt gaaf! Ben ook wel beetje Ilse fan
Ze komt binnenkort op festival van de Radboud Universiteit spelen, nu al zin in!
@Saskjezwaard, hele goede oefening dus? Je kunt er later altijd weer wat details inschrijven die voor je verhaal van levensbelang zijn. Misschien kom je er wel achter dat de kern van je verhaal er alleen maar sterker van wordt!

@Saskjezwaard, hele goede oefening dus? Je kunt er later altijd weer wat details inschrijven die voor je verhaal van levensbelang zijn. Misschien kom je er wel achter dat de kern van je verhaal er alleen maar sterker van wordt!
- Saskjezwaard
- Computer
Ik heb 'm ingestuurd, had nog wel zo'n 50 woorden te veel, maar ik kreeg het niet korter xD het eerste idee wat ik had had al te veel woorden toen hij nog niet eens af was, daarom heb ik toch maar een deel weggelaten. En uiteindelijk uit die versie zo'n 60 woorden weten te schrappen en de helft van de zinnen opnieuw opgesteld xD Ik hoop maar dat de sfeer erin gebleven is :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
@Saskjezwaard, dat komt mij bekend voor. Maar ik heb dat soort problemen altijd met school opstellen of samenvattingen. En dan haal je paar woorden weg, maar dat loopt het niet meer lekker. En dan de laatste vijf min. stress ik dan lichtelijk. Ik heb altijd het maximale aantal woorden
En dan heb je nog mensen in de klas die niet eens het minimale halen 
Ben bijna jarig! Woohoo! Heb er echt zin in

Ben bijna jarig! Woohoo! Heb er echt zin in

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Vulpen
Ik vind het ook altijd wel bijzonder hoe mensen niet het minimum woorden halen, ik heb altijd ruimte te kort!
-
- Tipp-Ex team
Minder over de limiet dan ChristianSaskjezwaard schreef:Ik heb 'm ingestuurd, had nog wel zo'n 50 woorden te veel.

- Saskjezwaard
- Computer
T_T
tussentijdse toets hard gefaald
eigenlijk kwam daaruit wat ik al wist: ik moet meer vooruit kijken. Dan zou alles zichzelf oplossen. Maar ja, zie dat nog maar eens in twee lessen erin te stampen voor praktijk... ik vrees xD en het is zo duur
dag geld :')
Het is ook een goede les, dat schrappen, ik ben zelf namelijk veel te uitgebreid. Het is al wat minder geworden, maar toch zou ik het het liefst een lezer bij zijn nekvel pakken en hem faceplanten in mijn sfeer :p toch maar iets subtieler aanpakken xD
tussentijdse toets hard gefaald

Het is ook een goede les, dat schrappen, ik ben zelf namelijk veel te uitgebreid. Het is al wat minder geworden, maar toch zou ik het het liefst een lezer bij zijn nekvel pakken en hem faceplanten in mijn sfeer :p toch maar iets subtieler aanpakken xD
-
- Toetsenbord
Eeuuuhhh....?Tijgerlelie schreef:Minder over de limiet dan Christian ;) Wie weet hebben mensen nog wel wat tips hoe het korter kan! Ik heb ooit zoiets gedaan als de triatlon op een ander forum en heb daar de harde les geleerd om dat wat ik fantastische zinnen vond te moeten schrappen. Na een half jaar was ik het er pas mee eens dat ze eigenlijk wel gelijk hadden...Saskjezwaard schreef:Ik heb 'm ingestuurd, had nog wel zo'n 50 woorden te veel.
Ik had voor opdracht 1 precies het aantal woorden xD En 2 heb ik nog niet eens besloten wat ik er mee ga doen. Denk dat je me even verwart met iemand anders ;-)
OF je weet gewoon al wat ik ga schrijven en hoe lang het wordt, vóórdat ik het heb geschreven. Dát is pas vooruitkijken, saskia ;=)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
Zelfs bij schrijven faalt mijn vooruitkijken :'( wil je me in een depressie praten?
-
- Tipp-Ex team
Sorry! Ik bedoel Masterbreel :p Excuus aan Christian.
Balen van je tussentijdse toets... Ik had ook dat probleem met vooruit kijken. Als je eenmaal zelf mag rijden en je route uitdenken is dat helemaal over! Dat had ik in ieder geval...
Balen van je tussentijdse toets... Ik had ook dat probleem met vooruit kijken. Als je eenmaal zelf mag rijden en je route uitdenken is dat helemaal over! Dat had ik in ieder geval...
- Saskjezwaard
- Computer
Ik vrees dat ik voor altijd rondjes zal blijven rijden :') hopen dat de gps in onze panda het ooit eens gaat doen, anders heb ik dubbele benzinekosten xD
-
- Vulpen
Vooruitkijken is idd zo lastig! Daarop ben ik de eerste keer gezakt, tweede keer haalde ik het wel! Vooruit kijken leer je ook door het gewoon te doen, dat lukt echt zeker Sas!
En Tijgerlelie, tnx:P Nu ben ik ineen Chris
En Tijgerlelie, tnx:P Nu ben ik ineen Chris

-
- Toetsenbord
Chris zijn is een compliment!!!!!!!!!!!!!!
-
- Vulpen
HAHAHA, niet voor een masterbreel 

Ohohoh, jongens. Ik ben een beetje heeeeeul erg bang. Vroeger toen ik klein was, een jaar of zes, ging ik altijd bij m'n opa en oma voor op het plein spelen. Maar daar was ook meestal een oudere jongen, die niet helemaal 100% in z'n hoofd is, die zichzelf voor kleine kinderen stond te... ja, rukken. EN NU LOOPT DIE JONGEN OVER DE GALERIJ en belt bij iedereen aan en ik ben super bang.
-
- Fijnschrijver
o_O En nu? ;o
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Misschien zoekt hij je wel
haha
maar als je het echt niet vertrouwd gewoon de deur op slot doen en de bel negeren ^^

maar als je het echt niet vertrouwd gewoon de deur op slot doen en de bel negeren ^^
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Pff, maak het nog erger, hahahaha.glenovic schreef:Misschien zoekt hij je welhaha
-
- Vulpen
negeren, dat helpt! En als je het echt niet vertouwt, de politie bellen
Sowieso de deur op slot en misschien kun je dan evt ook alle lampen uit doen (als hij 's avonds komt) of alle gordijnen dicht (in een situatie als nu, overdag), dan kan hij niet zien dat je thuis bent. En mocht de computer bij het raam staan, dan kun je hem misschien een beetje draaien.
Dat is een tip voor als het weer gebeurt.
En ja, mafketels heb je altijd.
Dat is een tip voor als het weer gebeurt.

En ja, mafketels heb je altijd.
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
- Saskjezwaard
- Computer
Mafketels zijn alleen leuk in verhalen, verder niet :p
Gelukkig dat ie niet had aangebeld! Weet je al wat meer waarom ie dat deed? Stom is dat, dat je je opeens niet meer veilig kunt voelen in je eigen huis :/
Gelukkig dat ie niet had aangebeld! Weet je al wat meer waarom ie dat deed? Stom is dat, dat je je opeens niet meer veilig kunt voelen in je eigen huis :/
Dat is het voordeel als je op honkbal hebt gezeten. In iedere kamer slingert er wel een honkbal knuppel of twee ^^ voel me nooit onveilig hehe
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Helaas is het wel zo dat als je bv een inbreker slaat, dat jij dan de schuldige bent omdat je de persoon mishandeld hebt. Dus in feite moet je maar gewoon je spullen laten stelen, want die inbreker wacht echt niet totdat jij de politie hebt gebeld. 
Het gaat ook echt nergens meer over...

-
- Toetsenbord
Dat hebben ze tijdje geleden geloof ik wel enigszins aangepast, zodat enige mate van geweld wordt kwijtgescholden, zolang je maar niet zinloos gaat lopen trappen op iemand die al neer is bv :PBlieje schreef:Helaas is het wel zo dat als je bv een inbreker slaat, dat jij dan de schuldige bent omdat je de persoon mishandeld hebt. Dus in feite moet je maar gewoon je spullen laten stelen, want die inbreker wacht echt niet totdat jij de politie hebt gebeld. :lol:
-
- Tipp-Ex team
Ook voor jou bij deze mijn welgemeende excuses... Er is geen excuus!masterbreel schreef:En Tijgerlelie, tnx:P Nu ben ik ineen Chris

-
- Fijnschrijver
Ik heb Life of Pi gekocht vanmiddag bij de Blokker. Wat een geweldige film is dat. <3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Help, ik heb me al zo vaak voorgenomen hier weer actiever te worden, maar ik doe het maar niet. Waarom?! *zakt dramatisch op knieën*
Maar goed, heb ik nog iets interessants gemist?
Maar goed, heb ik nog iets interessants gemist?
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Toetsenbord
Je had mee moeten doen aan de triatlon! Goed excuus om jezelf te dwingen te schrijven en te reageren ;=)
-
- Tipp-Ex team
Hmmm, wel of niet mee doen met de PHP (Paul Harland Prijs) dit jaar?? Prijzen worden ieder jaar beter en ik eindig iedere keer hoger maar ik heb nog niets liggen waar ik tevreden genoeg over ben.
-
- Tipp-Ex team
Zie http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 17#p183217
Ik heb twee jaar terug en vijf jaar terug meegedaan en het is zo'n gave ervaring! Zeker die van twee jaar terug, om 16e te worden van 111 inzendingen is zo'n fantastisch gevoel. Dat verhaal staat hier online trouwens... en ik heb het idee dat ik weer beter geworden ben, wil heeeeeeeeel graag die top 10 een keer halen.
Ik heb twee jaar terug en vijf jaar terug meegedaan en het is zo'n gave ervaring! Zeker die van twee jaar terug, om 16e te worden van 111 inzendingen is zo'n fantastisch gevoel. Dat verhaal staat hier online trouwens... en ik heb het idee dat ik weer beter geworden ben, wil heeeeeeeeel graag die top 10 een keer halen.
ergens geen controle over hebben haha
maar controle of iets hebben is hetzelfde als beheersen en daarvan is onbeheerst het tegenovergestelde
hoop dat helpt anders moet je ff googlen naar het antoniem van controle (antoniem is het tegenovergestelde van synoniem :p)
maar controle of iets hebben is hetzelfde als beheersen en daarvan is onbeheerst het tegenovergestelde
hoop dat helpt anders moet je ff googlen naar het antoniem van controle (antoniem is het tegenovergestelde van synoniem :p)
-
- Toetsenbord
onmacht?ROMEH schreef:Wat is het tegenovergestelde van 'ergens controle over hebben'?
Heej @ROMEH,
Je mailadres kun je wijzigen bij gebruikerspaneel- profiel- wijzig registratiedetails.
En die tegenstelling van ergens controle over hebben zou ik zo niet weten. Da's een lastige!
Groetjes Blieje
Je mailadres kun je wijzigen bij gebruikerspaneel- profiel- wijzig registratiedetails.
En die tegenstelling van ergens controle over hebben zou ik zo niet weten. Da's een lastige!

Groetjes Blieje

Laatst gewijzigd door Blieje op 08 mei 2013 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.