VRAAGJE: iemand die tips heeft (of me wilt helpen) om een niet-bestaande naam voor een fantasiewereld te bedenken.
Je zou de enige moeten zijn die weet waar ik woon. :pJodieJJ schreef:Mweeeh dont like rotterdam...
maar uhh onderzoek xD volgens mij moet je dat op iedere universitaire opleiding veel doen?
Maarja inderdaad wel weinig werkgroepen, aan de ene kant vind ik het wel lekker, want meestal doe ik toch niks tijdens de werkgroepen, maar het is wel handig als je graag meer begeleiding wilt en minder zelf uitzoeken
haha geen idee waar jij woont xD
ejell schreef:Nahh, ik vind Nederlands echt vreselijk. Ik zit de hele dag in het Engels te denken en ik praat alleen maar Engels en ook op school Engels enzo... Ik ga later wel gewoon naar New York verhuizen ^^
Weet niet of het wat uitmaakt om gym over te slaan of niet, volgens mij heb je dat nog niet eens echt nodig om een baan te krijgen later.ejell schreef:I dunno. Ik ga toch sowieso niet naar Utrecht en wel naar Rotterdam. Maakt niet uit wat iedereen zegt, haha.
Ik skip gym. Waarschijnlijk een heel slecht plan, maar goed. Ik heb echt geen behoefte aan gym rn.
Ik schrijf tegenwoordig altijd in het Engels, alleen dat is fanfictie of roleplay en dat is allemaal niet zo voor OV bestemd ^^masterbreel schreef:
Als je echt iets met je Engelse gedachtes wil doen, schrijf voor de leuk eens een Engels kort verhaal oid