De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer

Jodie heeft haar zweet- en traanklieren laten verwijderen. Als ze alle opstandige OV-ertjes martelt zal het lijken alsof ze onverslaanbaar is 
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
dancing in the sun
- Vulpen

Volgens mij begint OV echt een dictatuur te worden.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
- Saskjezwaard
- Computer

Shit, she's onto us!
*rent heel hard weg*
wacht jij maar! Ik ga ervoor zorgen dat jij hier nooit meer iets over te zeggen hebt... of wilt hebben
*rent heel hard weg*
wacht jij maar! Ik ga ervoor zorgen dat jij hier nooit meer iets over te zeggen hebt... of wilt hebben
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Uhhh bliepje het was sarcastisch.... ik ben geen marathon loper die acht uur loopt -,-
Oke nee stiekem heeft saskia gelijk muwhahahah
Oke nee stiekem heeft saskia gelijk muwhahahah
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer

Ik heb altijd gelijk, dat is een kenmerk van mijn awesomeness! Jammer dat mijn docenten daar niet altijd over eens zijn, maar goed :')
-
dancing in the sun
- Vulpen

Vuile dictators bah bah bah.
Goed, ik wilde dit even met de rest van OV delen. Ik denk dat ik mee ga doen, als ik voor 15 juli iets degelijks uit mijn pen (toetsenbord) kan toveren.
http://lowlands.nl/schrijfwedstrijd/
Goed, ik wilde dit even met de rest van OV delen. Ik denk dat ik mee ga doen, als ik voor 15 juli iets degelijks uit mijn pen (toetsenbord) kan toveren.
http://lowlands.nl/schrijfwedstrijd/
Truth be told, I miss you.
- Saskjezwaard
- Computer

Ja, jumbo he :') wat verwacht je dan van die winkel? :p
- Saskjezwaard
- Computer

Woeeeeeh, gooo Blieje!
Iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik wil de Game Of Thrones boeken gaan lezen, maar ik ben er achter gekomen dat er 6 échte boeken zijn en twee boeken gebaseerd op de tv-serie............. welke moet ik nemen? :p
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer

Eerste boek inderdaad, ik heb wat fragmenten gezien en die kwamen bijna helemaal overeen met het weinige wat ik gelezen had. Wat ik zelf zou doen is gewoon beginnen bij deel 1, dan heb je iig alles en mis je niets. Ik heb een hekel aan in het tweede deel van een verhaal beginnen :')
En Emilia, aaawhhh, jouw avatar is zooo cute :3
En Emilia, aaawhhh, jouw avatar is zooo cute :3
- Saskjezwaard
- Computer

Ik ook 
ik zal 'm wel veranderen :p hij is zoooo schattig :3 ik had 'm niet aan jou moeten geven --'
ik zal 'm wel veranderen :p hij is zoooo schattig :3 ik had 'm niet aan jou moeten geven --'
Weet ik. Ik zag 'm op Tumblr en ik dacht "JA NIEUWE AVATAR VOOR OV!"
Nee, niet allebei dezelfde avatar doen. Dat is super onduidelijk - nog erger dan elkaars hoofd.
Nee, niet allebei dezelfde avatar doen. Dat is super onduidelijk - nog erger dan elkaars hoofd.
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer

Jodieeee, zal ik mijne weer veranderen naar piggie? 
-
Little_Miss_Perfect
- Fijnschrijver

ASR is weer gestegen in de liked list. <3 Ik hou van de mensen hier. <3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
- Saskjezwaard
- Computer

Water. Earth. Fire. Air. Long ago, the four nations lived together in harmony. Then, everything changed when the Fire Nation attacked. Only the Avatar, master of all four elements, could stop them, but when the world needed him most, he vanished. A hundred years passed and my brother and I discovered the new Avatar, an airbender named Aang. And although his airbending skills are great, he has a lot to learn before he's ready to save anyone. But I believe Aang can save the world.
:'D
:'D
- Saskjezwaard
- Computer

Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in ja :') maar ben bang dat mijn moeder dan helemaal flipt xD waarom heb ik er ook alweer voor gekozen om thius te gaan leren :') behalve dat ik geen eten hoef te koken? ghehe xD
Het eerste boek moet ik echt weer terugzien! Zo lang geleden
Het eerste boek moet ik echt weer terugzien! Zo lang geleden
Ik ken het wel in het Nederlands, want ik zag het vaker op TV dan ergens anders. En tja, dat is Nederlands. :') Volgens mij was Boek 3 mijn favoriet, omdat Zuko daarin aardig was ofzo. Geen idee.
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer

Ik vind boek 1 ook leuk :3 die is nog zo lekker casual, is de oorlog wat minder op de achtergrond. Ik hou van het verdiepen in de wereld zelf zonder al die oorlog :p
En ik kon de Nlse versie zo snel niet vinden :p heb zelf ook bijna alles in het nederlands gezien, alleen boek 3 niet, want daar kon ik niet op wachten xD
En Legend of Korra... vond 'm wel leuk, maar niet zo uberfantastisch-magisch-uber-geweldig-awesome als Aangs legende :p
En ik kon de Nlse versie zo snel niet vinden :p heb zelf ook bijna alles in het nederlands gezien, alleen boek 3 niet, want daar kon ik niet op wachten xD
En Legend of Korra... vond 'm wel leuk, maar niet zo uberfantastisch-magisch-uber-geweldig-awesome als Aangs legende :p
Heb je je bijnaam van dit verhaal, Saskia?
http://zonderinkt.jouwweb.nl/verhalen-2 ... ofdstuk-13
Vind deze zin wel heel typisch namelijk:
"Het is haar verlate ontgroening. Ze zal er spijt van krijgen dat ze ooit lid is geworden van OV", vertelde de man, met een voor Saskjezwaard verbijsterende openhartigheid.
Of heb je dit zelf geschreven?
http://zonderinkt.jouwweb.nl/verhalen-2 ... ofdstuk-13
Vind deze zin wel heel typisch namelijk:
"Het is haar verlate ontgroening. Ze zal er spijt van krijgen dat ze ooit lid is geworden van OV", vertelde de man, met een voor Saskjezwaard verbijsterende openhartigheid.
Of heb je dit zelf geschreven?
Laatst gewijzigd door Blieje op 12 jun 2013 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Ehmmmm Bliepje?
http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... nce#p71172
Dat verhaal is GEBASEEED op Saskia...
http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... nce#p71172
Dat verhaal is GEBASEEED op Saskia...
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge