Maar wat erg. o: Zo plots een black-out krijgen. Hopelijk is die eerste oefening dan nog wat goed. :/
Ik heb geen muzikale opvoeding.

Hallo ^^ROMEH schreef:Haaay Superpowersam, haha. Ik ken je niet, maar dat maakt niet uit.![]()
WAT IK WILDE VRAGEN! Hoe kan je dat in een verhaal verwerken, ik bedoel... hoe kan je dat beschrijven: dat allerlei mensen zo'n soort van afkeurend of van verbijstering ''ohhhhhh" roepen? :p
Om te bedenken dat het in Frankrijk al zo erg is dat er Nederlandse mensen vrijwillig een school moeten gaan opknappen... Zo slecht is het hier dus niet! Tenminste, mijn basisschool was wel oud, maar niet vervallen.Little_Miss_Perfect schreef:Omdat die school zo onwijs vervallen is en ze er graag lokaaltjes bij willen maken zodat ze ook middelbaar onderwijs kunnen gaan geven, gaan wij er een week heen om te helpen met verven, schuren, de tuin opknappen en dat soort dingen.
Dat klinkt echt een heel domme actie :p Een bepaald codewoord of persoonlijke info die wynings niet zomaar kunnen bemachtigen is dan effectiever, beter en minder pijnlijk xD Dit is gewoon een beetje gokken :PSaskjezwaard schreef: Okeee, guys, ik heb weer een dilemma waarbij ik jullie hulp nodig heb! Ik zit weer eens te sleutelen aan een nieuwe versie van Bloederige Tranen, waarbij ik -natuurlijk- weer heel de verhaallijn heb omgegooid xD er komt o. a. een nieuwe verhaallijn in van een wyning die bij de vijand infiltreert. Omdat wynings gedaanteverwisselaars zijn kunnen ze dus de gedaante van de vijand overnemen. Wat de vijand daarbij doet is een randomisatie-actie. Eens in de zoveel tijd wordt er een divisie opgeroepen, moeten ze allemaal op een rij staan en worden er random een paar uitgeplukt. Die krijgen dan een betovering over zich heen die heel pijnlijk is (wat de reden is waarom ze het niet bij iedereen doen) ook al ben je geen wyning. Bij een wyning wordt je dan teruggeduwd in je eigen vorm.
Ik zit nu te twijfelen of zo'n randomisatie-actie wel genoeg is. Wat denken jullie? :p