De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ever since het Jonkvrouwen verhaal he xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Haha jaa xp
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
artikel
Computer
Computer

Hahaha, idd :P
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

HALOOOOO. IK ZIT IN ITALIË! En ik moet betalen voor wifi, dus ik zal niet zo heel actief zijn, ook al wil ik dat zoooooo graag! Mis OV nu al.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah ahg Italie klinkt mij ook zalig in de oren hoor :P

Uhg... allemaal inspiratie voor tekeningen... alleen ben ik niet goed genoeg om het te tekenen xD
artikel
Computer
Computer

@ROMEH, Italië lijkt mij nu ook heerlijk hoor!

@Jodie, Dat klinkt bekent in mijn oren :) Maar je kan nog steeds goed tekenen hoor :P!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
e91
Nieuw
Nieuw

@romeh ben jaloers!
My life is like a party! I refuse the people who are uninvited, I miss the people who can't be there, but I enjoy every second with the ones I love!
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Haha, het is hier echt heeeeeerlijk! Vooral het eten, omg. Ik ben erna twee dagen en al superrrrrr bruin, verbrand en lekgeprikt door muggen.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
artikel
Computer
Computer

Haha, lekgeprikt door muggen :D Haha... Maar je hebt tenminste een leuke vakantie :)
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik ga morgen alweer op vakantie, naar Kroatië deze keer :D dus dan ben ik er een paar weken niet :')
When the power of love overcomes the love of power.
artikel
Computer
Computer

Daar ben ik vorig jaar geweest... Het is een prachtig land :D Naar welke stad ga je daar?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Umm... Stip? Ik weet niet precies hoe het heet :')
When the power of love overcomes the love of power.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Zit even in rouwproces...
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

?
Blieje
Typmachine
Typmachine

@JodieJJ De dood van oma verwerken. :( :cry:
nurias
Vulpen
Vulpen

@Blieje Bij deze, sterkte met het verwerken met je oma's overlijden.

Ik weet hoe het voelt, mijn lieve oma waar ik veel kwam is vorige jaar december komen te overlijden.
artikel
Computer
Computer

@Ejell, ben weer je naam vergeten (sorry!). Ik hoop dat je het leuk daar hebt :P Ik was vorig jaar in Porec... :)
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

Wat een drukkend weer hier in het middag van het land. Net regen gehad, maar nu bewolkt met warm zonnetje. Zit heerlijk buiten onder de overkapping weer op het forum verhalen te lezen en eventueel reageren. Bij ons zijn de kinderen aan het zwemmen in ons zwembadje, mijn mannetje heeft een party tent om het zwembad gezet. Wel goed verankerd gelukkig.
artikel
Computer
Computer

Hier is het ook de hele dag vreselijk geweest. Dit weer is echt benauwd... Vreselijk! Maar gelukkig maak jij er nog het beste van :)
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

@artikel Wij gaan dit jaar niet op vakantie, tja hoor je vaak geen centjes ervoor.

Dus we maken het zo gezellig mogelijk thuis en als we niet naar het strand kunnen dan maar improviseren. Toevallig dat ook de zandbak naast het zwembad ligt, net een klein strandje.

Nu weer heerlijk zonnige en warm weer, geen een teken van een storm en regen.
Roosje
Potlood
Potlood

Echt waar? Hier heeft het steeds kort maar hevig geregend en daarna is het niet echt warm meer geworden.
Er zijn maar twee dingen in het leven die je kunt bereiken met je ogen een beetje dicht. Liefde en vrede.
artikel
Computer
Computer

Hier is alles nu weer goed :)...

@Nurias, dat hoor je idd vaak. Maar je maakt het wel erg leuk voor je kinderen hoor. doe je goed :P!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Wat een origineel idee, Nurias! Een partytent om een zwembad heen zetten, erg leuk! Hebben ze toch nog een overdekt zwembad, hihi! :super
nurias
Vulpen
Vulpen

@ Roosje Bij ons kan je weer een eitje bakken op de tegels bij ons achter. Pfff warm met 30 graden, wel drukkend nog steeds. Net de jongste naar bed gebracht, gelukkig hebben we verduisterde gordijnen zodat het in de slaapkamer donker is. Warm is het wel in de slaapkamer, maar daar heeft ze gelukkig geen last van.

@ Blieje En het is goed tegen de zon, dan hoef ik ze niet helemaal in te dippen in zonnen creme .

Ben nu zelf weer bezig met een verhaal aan het tikken. Heb er al zo veel getikt, maar telkens komt er iets nieuws te boven. Dan als deze weer geplaatst is ga ik de rest van mij verhalen bij vullen met nieuwe stukken
artikel
Computer
Computer

Haha Nurias, dat klinkt zo bekend in mijn oren. Na een intensieve dag heb ik ook altijd meteen weer volop inspiratie en geniet ik er nog meer van om te schrijven.

Ik ben nu bezig met muziek te downloaden omdat ik geen leuke nummers meer heb. Als iemand suggesties heeft van nummers of van een zanger(es), dan hoor ik deze graag :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Saskjezwaard
Computer
Computer

@ Blieje: heel veel sterkte met het verlies van je oma! Hopelijk brengt de gedachte aan haar snel weer plezier in plaats van verdriet:)

@ Jochem:
Wat is jouw muzieksmaak zo'n beetje? Ik heb nu radio Veronica opstaan, komen af en toe leuke liedjes voorbij :p en daarvoor Imagine Dragons, maar die heb ik nu zo vaak gedraaid dat ik er een beetje een hekel aan begin te krijgen xD

Ik heb een zwembad :D woeeeeh! Hij is wel 1 hele meter en 62 centimeter breed en gevuld met overheerlijk koel water :3 alleen jammer dat het vandaag niet meer zo heet was als de afgelopen dagen, dus het was beetje koukleumen, maar hopelijk is het morgen beter weer.
En ik ben weer eens bezig om een nieuwe versie van Bloederige Tranen te maken, dat wordt al de 3e keer dat ik het plot helemaal omgooi xD nu zit er een deel van een ander, oud verhaal in en een geheel nieuwe verhaallijn. Ik ben benieuwd of het allemaal vlotjes gaat verlopen^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Blieje
Typmachine
Typmachine

@Saskjezwaard Dank je wel voor je sterktewens, het zal nog wel een tijdje duren voordat ik herinneringen aan haar naar plezierig om kan zetten, ze doen me nu nog pijn!

En wat fijn van je zwembad! Heb je daar ook een apart zeil voor? Ik had bij mijn moeder thuis vroeger ook een zwembad, dat hadden we ook met een zeil bedekt, maar op een of andere rare manier zaten er allemaal oorwormen in en om het zwembad... ik durfde er daarna een hele tijd niet meer in! :o
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik geef alle oorwurmen en insecten zo barmhartig als ik ben de kans om ook lekker af te koelen na al die warme dagen :p oftewel: nop xD
Ik denk dat ik morgen alle lijkjes eruit ga scheppen :twisted:
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
artikel
Computer
Computer

Haha Sas xD Maar ik luister altijd naar Radio 538. En ik houd van elk genre, dus noem maar paar namen :)
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Dus bij jou zitten ze ook, Saskia? Of heb je t nu alleen over de standaard insecten zoals vliegjes etc?
artikel
Computer
Computer

Wij hebben hier een overlast van kleine vervelende beestjes...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik vind bij radio 538 dat ze zoveel praten, daarom ben ik overgeschakeld naar veronica. Daar draaien ze muziek in plaats van een half uur van die praatshows te houden :p
En Imagine Dragons (tiptoe of bleeding out)
Caro Emerald (I'm coming back as a man)
Franz Ferdinand ( Take me out, Outsiders)
Disneyliedjes zijn trouwens ook heel leuk :O als je wil heb ik een link en dan kan je 3 uur lang nonstop liedjes luisteren hahaha xD

En Blieje, nog geen oorwurmen gespot :D wel een hoop blaadjes en gras en een paar onbestemde vliegjes xD en ook egels :O hoewel die gelukkig niet in het zwembad zat, dat zou zielig zijn. En voor de egel en voor mijn zwembad xD
artikel
Computer
Computer

Ik vind al dat gepraat juist leuk :)

Maar die nummers heb ik al... :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Saskjezwaard
Computer
Computer

Mando Diao, heb je die al? Racoon? Eh... the Shins? Kasabian? Hoewel ik daarvan maar 1 liedje leuk vind en iedereen om me heen niet meer xD My chemical romance, placebo?
Dat was volgens mij mijn hele vind-ik-leuke-bands lijstje xD ik moet weer nieuwe vinden :')

En ik wil echt muziek hebben om inspiratie te vinden voor leuke bands :p dat helpt niet als ze alleen maar praten
artikel
Computer
Computer

Hahaha, ik begrijp wat je bedoelt xD Maar sommige die je net hebt genoemd ken ik nog niet, dus ik ga kijken :) Ty! En Sas, je kan ook gewoon via internet nieuwe bandjes vinden :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

Wij luisteren altijd via het internet naar de radio.

We hebben altijd http://www.allradio.nl/ opstaan. Keuze zat aan

En beestjes hebben geen last van :D
artikel
Computer
Computer

Wij wel... En dan heb je ook nog al die vliegen en muggen. We hebben hier thuis een heel insectenhuis :(
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

Minder Artikel :( Wij hebben wel moeite doen om ons huis vliegen en muggen vrij te houden. Elke raam en deur heeft een horscherm, en mogelijk komt het ook dat wel altijd een soort luchtstroom in het huis hebben van de airco en luchtreiniger. Muggen en eventueel ook vliegen schijnen er niet tegen te kunnen.
artikel
Computer
Computer

Ooh :o Dat hebben wij hier nou niet :( Ik word dus nog steeds wakker door gezoem van vliegjes :(
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

@artikel, lavendel gebruiken. Daar hebben vliegen een hekel aan. Althans, jaren geleden nog wel. Net zoals muggen aan DEET hadden. Die beesten zijn daar nu immuun voor. Weet dus niet hoe dat met vliegen en lavendel zit. Maar proberen kan altijd. :D
artikel
Computer
Computer

Dankjewel voor je advies :) TY!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Hoi OV, dat is lang geleden. Hebben jullie me gemist? :p
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Haha jaa :p .

Uhg veel te veel reizen xp
artikel
Computer
Computer

We hebben je idd gemist :D

@Jodie, waar reis je dan allemaal naar :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Heen en weer naar gent via maastricht xD poeff.. meer dan vijf uur reizen xD( ik zelf woon in mid nederland xD) ( best vermoeiend xD )

Over een week weer naar zeeland xD ( ik weet wel alle uithoekjes uit te zoeken :angel )
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”