Een geheel andere opdracht dit keer waarbij je helemaal los kunt gaan en in praktijk kunt brengen wat je geleerd hebt. Hieronder twee plaatjes die hopelijk tot de verbeelding spreken. Schrijf er een verhaaltje bij/over van maximaal 750 woorden. Diegene die het beste verhaal bij een van beide plaatjes schrijft, komt in de spotlight! Aan het eind van de opdracht mogen jullie allemaal twee maal twee namen in een PM'etje zetten dat je naar mij stuurt. Twee namen voor diegene die het meest verbeterd is qua schrijfstijl tijdens de triatlon en twee namen voor diegene die volgens jou het beste verhaaltje geschreven heeft. Diegene met de meeste stemmen wint, bij gelijkstand komt er een stemronde. (Of hebben jullie liever een andere manier? Een openbare poll leek mij wat minder spannend en doet wat mij betreft wat af aan de inspanningen van diegenen die geen stemmen krijgen maar wel erg goed meegedaan hebben...)
De opdracht begint op 7 juli, hoe lang hij duurt laat ik aan jullie over. Dus meng je even in de discussie, hoeveel weken denk jij nodig te hebben?