De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
artikel
Computer
Computer

Dat is gewoon typerend voor een Amerikaan? Gek doen?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Ja, echt wel! :lol:

Maar het enige dat ik dan wel vreemd vond, dat viel me wel op uit filmpjes van interviews met familieleden van hem, die toonden geen greintje verdriet als er over zijn dood werd gepraat en op de begrafenis. Dus dat is dan wel heel raar... :shock: Net of ze hem niet moesten.
artikel
Computer
Computer

Blieje, je moet er nog zoveel achter zoeken!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
artikel
Computer
Computer

Zit nu al vanaf 16:30 aan mijn school opdrachten. Van 18:00 tot 18:45 avond gegeten, toen weer verder gegaan tot nu. Maar ben nog lang niet klaar. Wordt tot in de nacht doorwerken en leren :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Was je beter bezig dan ik :o
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

En veeeeel beter dan ik xD ik hou deadline werken :'D

Iemand trouwens enig idee hoe je de taal op een samsung kan veranderen? Heb net een nieuwe s3 mini en die startte op in het spaans -_-'
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
nurias
Vulpen
Vulpen

Dat is vreemd Saskjezwaard, kan je helaas niet helpen.

Heerlijk leven nu, zittend op een bankje in de tuin met een kop koffie in het zonnetje. De kinderen vermaken zich prima zonder ruzie, mannetje is aan het koken. Zelf even op ov, een kijkje nemen.
artikel
Computer
Computer

Sas, kijk even op het internet ^^ Daar staat het vast wel :P

edit: http://handleidingen.vodafone.nl/web/sa ... -een-taal/
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Zo ik ga mn avond vullen maar eens met spelletjes en leren xp
masterbreel
Vulpen
Vulpen

Saskjezwaard schreef:En veeeeel beter dan ik xD ik hou deadline werken :'D

Iemand trouwens enig idee hoe je de taal op een samsung kan veranderen? Heb net een nieuwe s3 mini en die startte op in het spaans -_-'
Instelingen => Over het toestel => Taal => Nederlands

Of in het Spaans
Instellingos => Poure los toestelos => Languagos => Nederlandios
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dank je, Masterbreel! Nu kan ik tenminste lezen wat er allemaal op staat xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Blieje
Typmachine
Typmachine

Het is allemaal wat, woensdag heb ik met een collega gepraat, soort van collega, we werken in hetzelfde bedrijf en hij is een paar jaar ouder dan ik. Vriendelijke jongeman, we konden goed met elkaar praten. Hij zei ook dat hij het, net als ik, raar vond dat als een man en een vrouw vrienden van elkaar zijn, er meteen iets achter moet zitten, of dat de ander meteen meer wil. En dat we ook niet in de toekomst kunnen kijken en zo. Ik vertelde ook dat ik een vriend heb. Maar nu komt het. Hij zei woensdag tegen me van: "Wie weet hebben wij wel over een paar jaar een gelukkige relatie!" en een paar dagen later sprak ik hem weer en toen zei hij weer iets in die trant van: "Ik ben niet jouw vriend, maar wie weet, volgend jaar misschien wel!"

Is hij dan verliefd op me, of... :?
artikel
Computer
Computer

Blieje, dat is gewoon raar van die man. Ach ja, je komt er gauw genoeg achter als hij je leuk vindt :P
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Zal me verder ook een zier zijn, maar het gaat zich dan meer om hoe ik dan met hem om moet gaan. Kijk, als je weet dat iemand verliefd op je is en jij bent dan niet op diegene, dan moet je er iets voorzichtiger mee omgaan, vandaar dat ik het vraag, haha!
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
artikel
Computer
Computer

Gewoon jezelf blijven. Dat is altijd het beste :P
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

Tja, verlied op iemand worden komt in allerlei vormen. Misschien is dat wel zijn manier om te laten merken dat hij verliefd op je is.
artikel
Computer
Computer

Ik ben een beetje aan het kijken naar Halloween dingen, want ik moet weer het jaarlijkse schoolfeest Halloween organiseren :P Kost veel tijd, net zoals alle andere feesten die ik samen met een groep organiseer voor school. Maar ik kijk nu een beetje zo, en ben opzoek naar een goed schmink iets. Of make-up. Vorig jaar heb ik niets gedaan, maar dit jaar wil ik even lekker eerste en tweede klassers bang maken :P Waar ik eigenlijk op doel: Weet iemand iets wat angstaanjagend is, maar wat ik of iemand anders wel makkelijk bij mij kan opbrengen? Geen masker wat je zo koopt in de winkel, s.v.p. Alvast bedankt :P

Btw volgens mij heb ik dit vorig jaar ook gevraagd XD Maar misschien weten jullie dit jaar wel iets ^^
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

misschien enge goocheltrucjes?
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
Invictus
Potlood
Potlood

Probeer Michael Jackson zijn gezicht na te tekenen: succes gegarandeerd.
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Make-up die je ogen groot maakt, en een gigantische grijns op je gezicht schilderen. Onbeteugelde grijnzen zijn angstaanjagend :D
Wat ook leuk is, ogen op je oogleden schilderen ;-)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Nee alleen die vannjou is eng xp hahahaha
Maarbidd bleke foundation lippen rood maken kleurlenzen ?
artikel
Computer
Computer

Ik wil zeg maar zoiets: http://enpundit.com/wp-content/uploads/ ... -up-2.jpeg
Alleen weet iemand goed hoe je dat kan doen? (De tips van Jodie en Chris zijn erg handig, ty!)
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Dan moet je iemand vinden die ervoor heeft gestudeerd om te schminken xD want dat gaat je niet zo 1,2,3 lukken en je hebt er hele dure spullen voor nodig
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Dat plaatje is meer dan alleen make-up en grime, jochem xD Ikzou gwoon gaan voor leuk geschminkt iets, misschien met een dingetje erbij maar niet zo high-grade :p
artikel
Computer
Computer

Tuurlijk kan ik dat niet alleen. Was ik ook niet van plan... Ik ben ook op zoek naar iemand die zoiets kan doen ^^. Ik wil niet alleen schmink, het moet er echt eng uitzien :D

wijziging: weet iemand hoe het heet als iemand zoiets doet?
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Grimeuse
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Aahh die naam zocht ik xD, was vegeten hoe het heette xD. Een vriendin van mij leert dat voor haar opleiding, maar jouw plaatje vraagt wel behoorlijk hoog niveau... ik zou iets simpelers nemen, waardoor het er niet helemaal perfect uit hoeft te zien want als dit niet perfect eruit ziet, lijkt het een kliederboel
nurias
Vulpen
Vulpen

Ik zie een verhaal zo voor mij verschijnen over een speen, een neefje die bij ons logeert stopt net de speen van onze jongste dochter in zijn mond. Brrr dat wel maar inpriatie schiet mij te binnen.

Net gewandeld in de stad met mijn gezin, heb de eerste kerst spullen gevonden :P Niet te geloven toch, Sinterklaas moet nog komen.
artikel
Computer
Computer

Jodie, het mag ook makkelijker hoor :P Maar het was gewoon even een voorbeeld... Maar ik wil zeg maar zoiets, maar mag wel makkelijker hoor :) Alleen het zoeken en het vinden van een grimeuse die dat kan is best moeilijk.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

@ artikel Kan je niet het gezicht insmeren met houtskool en dan een enge schoorsternveeger zijn met een veegbal aan een ketting in je hand. Vorige jaar heeft een vriendin van mij dat gedaan, compleet in het zwart, nette pak en lange jas en met een hoge hoed. Ze zat verstopt achter een zelfgemaakte schoorsteen die aan een kant open was. Deze was niet zichtbaar voor de kinderen, nieuwsgierid dat ze zijn kijken ze in de schoorsteen en dan boe!
artikel
Computer
Computer

Is wel een mogelijkheid. Maar ik wil eens wat groters dan wat er normaal wordt gedaan...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Saskjezwaard
Computer
Computer

Schrijversproblemen: zoveel verhalen hebben maar niet weten aan welke je moet gaan schrijven, of omdat de wereld eromheen nog verbeterd moet worden, of omdat je het verhaal niet goed genoeg vindt T_T
Dat wordt random verhalen lezen om te kijken of ik zin krijg om er aan eentje te schrijven :') Ik snap niet hoe sommige mensen maandenlang aan hetzelfde verhaal kunnen schrijven, mij lukt het meestal net een paar weken. Ik zoek nog steeds naar de verlossende tip xD
artikel
Computer
Computer

Haha sas, dat is zo herkenbaar. Ik heb nu juist dat ik een idee heb, maar totaal geen tijd heb om het uit te werken :( Maar bijna vakantie, dan ben ik van plan om misschien een begin eraan te maken...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Saskjezwaard
Computer
Computer

Tijd... is een kwestie van prioriteit xD de geweldige quote waar de coördinator van onze commissie zo trots op was xD Maarja, ik vind zoiets altijd makkelijker gezegd dan gedaan :')
Vakantie! Ik wil ook vakantie! Ik ben vet jaloers, Jochem! Dat is toch al over een week? :O
Ik ben trouwens erachter wat mij helpt om weer aan een verhaal te gaan zitten! Schrijven over het probleem waar ik mee zit en daardoor wordt het allemaal duidelijker en rustiger in mijn hoofd. En dan komt er ook nieuwe motivatie om eraan te schrijven :p
artikel
Computer
Computer

Gelukkig heb je weer je motivatie teruggevonden :P Ik wil best wel een deel van mijn vakantie aan je geven hoor Sas, maar ik kan niet beloven dat ik dan al je colleges ga volgen :)
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

De laatste tijd niet meer zo actief hier, maar zit in een stress situatie, heb de relatie met mijn vriend deze week verbroken omdat ik erachter kwam dat hij achter mijn rug om er soms een andere vrouw op na hield, en dat is nooit een pretje. Al dagen niet geslapen... maar goed, ik overleef het wel.
artikel
Computer
Computer

Blieje, zoals ik al eerder had aangegeven wens ik je heel veel sterkte!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Zo op naar Walibi Fright Nights... woeeh
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

BOE!
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik heb de el vondor overleefd! En ik ga vamaaf zo hard gillen :3
artikel
Computer
Computer

Jealous... Maar heel veel lol toegewenst Jodie :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Doorweekt :s
artikel
Computer
Computer

Jodie, hoe was je geweldige dag :D?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

was super leuk ^^ helaas begon het om zees uur te reageren, tussen zeven en acht begonnen attracties uit temaa vallen :/ toen hebben we maar besloten om naar huis te gaan... dat was wel jamjammerr... ook had ik het allemaal wel een beetje enger verwacht xD het park zelf dan
artikel
Computer
Computer

Haha, het viel dus beetje tegen? Dit jaar kan ik weer niet :( Heb echt schijterige vrienden :o
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”