De chatbox
-
- Toetsenbord
Jodie kan echt nog 2 maanden op dat level teren en nóg 100% hebben xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Ze heeft het gewoon heel goed opgespaard, al die uren en berichten
Echt gewoon niet te geloven, ik maak nu, op een vrijdagavond, een VRIJDAGAVOND, huiswerk
Bijna alles klaar voor volgende week... Maar moet van het weekend weer weg, net zoals ik vorig weekend ook weg moest (moest toen naar open dag UU (universiteit Utrecht)). Moet morgen gezellig naar de kapper, maar dat loopt meestal uit
Heb gelukkig voor mijn SE's allemaal voldoendes (8.6 , 8.3 en 7.0).

Echt gewoon niet te geloven, ik maak nu, op een vrijdagavond, een VRIJDAGAVOND, huiswerk

Heb gelukkig voor mijn SE's allemaal voldoendes (8.6 , 8.3 en 7.0).
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Zeg hebben jullie dat ook dat je verhaal voor je afspeelt in je hoofd maar dat alles in het Engels is. Als ik rij barst ik altijd van de inspiratie maar het is altijd in het Engels. En dan is het erg lastig om die mooie engelse zinnen te vertalen naar het Nederlands
Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor Hodor
Heb ik soms last van, maar ik raad je dan gewoon aan om in het Engels te schrijven. Als ik een verhaal in het Engels begin, schrijf ik hem ook in het Engels. Dat helpt. + Je hoeft het niet naar het Nederlands te vertalen...
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Toetsenbord
Ik heb dat lange tijd gehad met mijn epos. Het waren echter vooral de gesproken teksten die in het Engels waren.
Gewoon in het Nederlands neergeschreven (met af en toe een anglicisme dat ik er dan weer moet uithalen later), vanzelf is dat voorbijgegaan.
Gewoon in het Nederlands neergeschreven (met af en toe een anglicisme dat ik er dan weer moet uithalen later), vanzelf is dat voorbijgegaan.
Ik begrijp wel wat je bedoelt
Maar wat Christian zei, is ook erg handig. Maar ieder persoon heeft zo zijn eigen manieren.
Ik ben nu bezig met Maatschappijleer, maar ben nog steeds niet klaar. Op voor het nachtwerk dan maar

Ik ben nu bezig met Maatschappijleer, maar ben nog steeds niet klaar. Op voor het nachtwerk dan maar

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Brrrr... tiss zo koud op mn kamer dat ik nu op de vloer tegen mn verwarming aan zit xD... wachten tot het weer een beetje is opgewarmd :3
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Toetsenbord
Pff, ruilen voor mijn verwarmingloze enkelglas slaapkamer? XD
- Saskjezwaard
- Computer
Bij ons thuis is het goed geisoleerd en we hebben dubbelglas. En dat vinden mijn ouders goed genoege reden om de verwarming op 18 graden te houden, zelfs in de winter
vooral 's avonds is dat stervenskoud. Maar nu heb ik het warm, dus háhá Jodie
lekker koulijden voor jou 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Wij hebben ook dubbelglas en alles, maar mijn kamer is om de een of andere reden niet goed geïsoleerd. 's Avonds lijkt het alsof ik in een koelkast slaap
Maar nu is het nog allemaal wel op mijn kamer uit te houden ^^
Huiswerk maken en nog meer huiswerk maken, soms verlang ik zoooooo erg naar rust!

Huiswerk maken en nog meer huiswerk maken, soms verlang ik zoooooo erg naar rust!
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Wij hebben vloerverwarming en die staat altijd op 20 graden. Omdat het 24 uur duurt voor de vloer 1 graden is opgewarmd staat hij dus ook 's nachts aan.
Heerlijk als je dan op je blote voeten door het huis heen loopt terwijl er buiten sneeuw ligt
Heerlijk als je dan op je blote voeten door het huis heen loopt terwijl er buiten sneeuw ligt

wouw iedereen komt weer terug in de chatbox om te meldden hoehun verwarming is hahaha xD maar ondertussen ben ik weer opgewarmd woowwwww xD
En jaaa vloerverwarming is lekkker :3 hebk bij mijn ouders ook, hier helaas niet
En jaaa vloerverwarming is lekkker :3 hebk bij mijn ouders ook, hier helaas niet

Shit geen nieuw slachtoffer xD, although het bij mij net weer vastliep :/ dus misscien kank het zelf wel niet meer spelen
- lady-chrisie
- Balpen
Wie van de diehards van vijf jaar geleden zijn er eigenlijk nog?
Nee pas drie jaar xD, ben wel vijf jaar geleden echt verhalen gaan schrijven, maar blijkbaar pas stuklater hier op de site gekomen
Ik ben der noglady-chrisie schreef:Wie van de diehards van vijf jaar geleden zijn er eigenlijk nog?

En 5 jaar geleden, dat was het begin van Mirry en (tja hoe heette ze ook al weer...)
Wat is vroeger 

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Voor iedereen: De beste wensen voor een nieuw jaar!
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
if you keep re-reading the last ones..."
Een super gelukkig nieuw jaar allemaal nog. Ik zie dat niemand meer sinds 1 januari hier heeft gekeken, dus bij deze.
Vanmiddag moest ik naar de tandarts, bleh. Gelukkig niets aan de hand, maar ik ben altijd bang dat m'n verstandskiezen er uit moeten ofzo. En vanmiddag ben ik bij m'n auto gaan kijken! Wss is hij over 2/3 weken klaar en dan kan ik lekker rijdennnn. Oeh, oeh.
Vanmiddag moest ik naar de tandarts, bleh. Gelukkig niets aan de hand, maar ik ben altijd bang dat m'n verstandskiezen er uit moeten ofzo. En vanmiddag ben ik bij m'n auto gaan kijken! Wss is hij over 2/3 weken klaar en dan kan ik lekker rijdennnn. Oeh, oeh.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”