De paar voorbeelden die ik heb gezien zagen er erg goed uit! De mannen van 't team zijn goed bezig :p
Na wekenlang niet schrijven heb ik een heel fijne droom gehad ik droomde dat ik een scene schreef en tegelijkertijd bekeek. Sloeg nergens op natuurlijk, maar het had voordeel: ik heb mijn schrijfzin weer terug dus ik ben nu begonnen aan een sidestory van Bloederige Tranen waar ik al veel eerder aan had moeten beginnen xD
Anderen ook druk aan de schrijf? :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
@Sebas, nee ken der niet xD... En ik zou ook nooit aan zo'n belachelijk programma willen meedoen xD Hoe bevalt je nieuwe huisje eigenliJK beter dan Barneveld zeker ^^ hihi
Nou, net terug van stage. Ik zat er 'n klein beetje tegenop, want ik zou vandaag een nieuwe stagebegeleidster krijgen, maar ze is gelukkig supeeer aardig!
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Haha soms is het gewoon een woord of een fragment op tv en zit er al een hele scene in me hoofd of in dit geval een idee voor een verhaal. Ik wil er alleen niet aan denken omdat ik echt me aandacht bij die andere twee verhalen moet houden.
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Als Jonathan de sidestory in komt lopen zal ik je wel 't stukje sturen, Romy :p al heb ik al best veel klad staan in de hoofdstory waar ie veel voorkomt. Het is best raar, maar met elke nieuwe versie die ik schrijf wordt ie meer assholerig xD
En fijn dat je nieuwe stagebegeleider aardig is! Dat scheelt al zoveel. Ook leuke kindjes?
Dat klinkt te bekend, Glenn xD ook al chaos in je hoofd of lukt het een beetje om goed door te blijven schrijven? :p en das vervelend he :') ik schrijf het nu gewoon op en doe er niks mee totdat ik tijd over heb. En dan nog maar eens kijken of ik het idee nog steeds iets vind :p
Ik gebruik Ywriter om mijn verhalen te ordenen en heb een paar mappen waarin bijkomende informatie staat voor beide verhalen en zelfs het plot staat voor beide grotendeels op papier dus hoef weinig in me hoofd op te slaan ^^
Ja, zou het op kunnen schrijven zolang het maar uit me hoofd gaat XD
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
En ik wilde ywriter downloaden, maar deed het niet ben ik gaan zoeken en kwam ik op mensen die een ander programma fijner vonden: pagefour. Maar ik vind t nou niet echt fijner dan word :') dus ik ben weer overgestapt :p
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ywriter is een programma om je verhaal in te schrijven/ te ordenen. Je maakt bv een hoofdstuk aan en dat deel je op in scenes (pov) deze scenes kun je heel makkelijk naar een ander hoofdstuk slepen of als je wilt kun je je hoofdstukken verslepen naar voren of naar achteren. Verder kun je bij iedere scene karakters, locaties, voorwerpen toevoegen. Zo kun je zien waar je karakter op een bepaald moment zijn zonder door de tekst te zoeken. Verder kun je via de POV zien via Storybord dit laat dan zien door wie elke scene wordt beleeft en geeft dit weer op een tijdlijn zo kun je zien welke karakters ontwikkeld moeten worden en welke even moeten ophouden met praten
En wat voor idee had je Jodie?
enne iets dat ik niet zo kan opschrijven xD moet het eerst voor mezelf goed op een rijtje zetten want ik denk dat ik het ga samenvoegen met een serie verhaal
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Serieverhaal? klinkt interessant! Ik ben momenteel bezig met twee verhalen die aan het einde aan elkaar worden gelinkt misschien volgen er nog wel meerdere verhalen die er aan gelinkt zullen gaan worden ^^
Oeh, Ywriter klinkt idd wel ver. Ga ik vanmiddag ook maar 'na naar kijken. Men, ik dacht dat ik gisteren last had van een allergische reactie, maar het is nu alleen maar erger geworden. M'n gezicht is gewoon helemaal rood en opgezwollen. Ik durf zo echt niet m'n huis uit te komen hoor? Maar goed.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Zou iemand alsje-alsjeblieft zijn mening willen geven over de eerste hoofdstuk van één van m'n verhalen? Ik heb Romy en Jodie al weten te dwingen om het voor me te lezen, maar die hebben allebei andere mening als het gaat om de leesbaarheid van m'n stuk :p Het gaat daarbij vooral om de introductie van de wereld en hoe die in elkaar zit. Iemand zin om t stukje voor me te voorzien van commentaar?
--' ik ben dom vandaag, vergeef het me
Enneh het is net iets meer dan 7 a4tjes
Woeeeeh dank je! Ik zal t wel even in een pb sturen
Je mag mij ook wel een pb sturen met je eerste hoofdstuk. .
Wat kan muziek toch een heerlijke inspiratie bron zijn. Zat naar harry belafonte te luisteren en ineens vlogen de idee mijn hoofd in. Zo een hoofdstuk of 5 extra voor mijn verhaal
Ja, we zijn ermee in overleg hoe we het dit jaar aan gaan pakken. Over een paar dagen kunnen jullie meer uitleg in het mededelingengedeelte vinden!
Voor de mensjes die het nog niet gezien hadden, de ov-awards zijn er weer! http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... 1&t=150164 . Nomineer je favoriete schrijvers en schrijfsels door een pbtje naar mij te sturen voor 3 februari!
Nooouuu, we hebben toch wel weer bijna 4 a4tjes volgekalkt duoschrijven is leuk, maar maakt de kwaliteit van t verhaal echt prut haha xD