okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik was ZOOOOOOOOOOOOOOO blij dat August weer terug was. Hij is écht mijn favoriet. Wordt hij veranderd in facking mini Pinokkio?!?!?!?!?!?!?! HUILBUI
IK WIL AUGUSTTTTTTTTT.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Woah, August fans! Ik was super blij dat hij terug was, maar toen veranderde hij weer in een klein jongetje? WHAT? Dat vond ik echt niet oké, ik ga hem heel erg missen.
“Why, sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast.”
Laatst heb ik bij gekeken tot seizoen 2 aflevering 19/20/21(niet meer zeker welke)...helaas moest ik toen weer wachten tot de volgende online zou komen Hmmm misschien moet ik gelijk maar eens kijken of het online staat...
Oké. Zijn spin-offs helemaal in ofzo, want de makers van Once Upon A Time gaan een nieuwe serie beginnen, namelijk 'Once Upon A Time In Wonderland'. Ben op zich wel heeeeeeeeeeel erg benieuwd.
Aaaaah, ik ben zooooo blij dat Belle d'r herinneringen weer terug heeft. En what the fuck moet Peter Pan met Henry?!?!?!?!?!?! Was wel echt shokking dat Emma er ineens achter kwam dat ze haar 'krachten' ook kon gebruiken. Ik had er niet eens aan gedacht, haha.
DIT BETEKENT WEL DAT WE HOOK MEER GAAN ZIEN! AAAAAAH. Om het allemaal nog even perfect te maken, mag August ook weer terugkomen. :')
Tam tam ik ben gisteren begonnen met kijken, en ik ben hooked. Dus ik ga niet lezen wat jullie er allemaal over te zeggen hebben, dat doe ik wel als ik klaar ben met kijken ^^
When the power of love overcomes the love of power.
In Amerika komt Once upon a time terug in de herfst
Ben enorm benieuwd
Is het jullie ook niet opgevallen dat toen Henry in Neverland zat volwassen was geworden?
Ik ben enorm blij dat Regina er nog in zit My favourite character
http://haardvuur.blogspot.be/ The fireplace were true magic happens.
Dat Regina er niet uit ging is ergens wel te verwachten...Ze is nog steeds een van de main characters...
En weet je...ik krijg ineens een heel raar idee over de eigenaar van die anti- magieorganisatie...Hmm...eens afwachten of dat gaat kloppen...De tijdlijnen lopen er genoeg voor door elkaar...
En ik ben caught up. Pff. Kuteinde van het seizoen. Hoezo zou Henry ouder geworden zijn? Heh? Bedoel je niet Bae?
Mijn favo personage is Ruby, maar die gaat er dus ongeveer uit omdat Meghan een andere serie gaat doen. :/ Jammeeer. En Belle is ook awesome. Red Beauty ftw
When the power of love overcomes the love of power.
Zijn hier nog mensen die actief kijken naar Once Upon A Time? Ik wil namelijk een projectje opstarten en het lijkt me leuk om dit samen met iemand te doen... Ik ben 'ns gaan googlen en de verhalen uit Henry's Book bestaan niet! Je kan ze nergens lezen. Nu leek het me leuk om zelf een boek samen te stellen, uiteraard in chronologische volgorde! Dit verhaal valt samen te stellen door de flashbacks in de series. Ik ben nu bezig met Rumple's verhaal.
Nee, ik keek deel 1 en 2 via een stream, maar ik kan de overige seizoenen helaas niet vinden. En de tv - ik weet niet of ze daar nog worden uitgezonden - vergeet ik altijd te volgen. Vind het wel jammer, want ik vond het echt een leuke serie!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
Ik kijk nog wel steeds! Maaike, ik wil morgen wel even een linkje doorsturen waar ik het kijk?
En Romy (was het toch?), lijkt me heel leuk om te doen! Stuur maar een berichtje (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.