Inazuma Eleven
-
- Balpen
Sorry mensen maar zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben, zit er steeds meer tijd tussen het plaatsen van mijn reacties. Dit komt doordat ik gewoon te weinig tijd heb. Dus.. Ik trek me terug uit de roleplay..
Ik vind het heel erg leuk maar heb er gewoon de tijd niet voor..
Ik vind het heel erg leuk maar heb er gewoon de tijd niet voor..
-
- Balpen
Ik blijf het wel lezen hoor! Maar dat kost minder tijd dan het schrijven
Weet je waar ik me op verheug?
Niemand?
Als Nathan bij de Dark Empeors zit, want dan moet hij tegen Lilly en nu is hij echt OMG Lilly!
Haha!
Srry kwam er opeens achter toen ik me stuk schreef.
En voor Veronique was een eigen stukje schrijven een blauwe maandag.... Nee grapje volgende keer komt ze weer....
Niemand?
Als Nathan bij de Dark Empeors zit, want dan moet hij tegen Lilly en nu is hij echt OMG Lilly!
Haha!
Srry kwam er opeens achter toen ik me stuk schreef.
En voor Veronique was een eigen stukje schrijven een blauwe maandag.... Nee grapje volgende keer komt ze weer....
Haha, daar ben ik ook wel benieuwd naar. En leuk dat Veronique nu haar eigen stukjes schrijft.
Alleen n beetje spijtig dat ik compleet leeg ben... Maaaarrr dat komt vast wel weer goed.
Alleen n beetje spijtig dat ik compleet leeg ben... Maaaarrr dat komt vast wel weer goed.
Kagayaiteiru Miraii terasu hikari
Ik heb me zojuist aangemeld omdat me dit erg leuk leek.
maar ik zie dat er bijna niet gereageerd wordt?
Komt dat omdat de roleplays niet hier gedaan worden?
Ik zou graag mee doen, ik ben redelijk ervaren en kom van een ander forum af.
Zelfs schrijf ik ook verhalen dus dit is me niet nieuw.
Hoe kan ik meedoen aan roleplays?
maar ik zie dat er bijna niet gereageerd wordt?
Komt dat omdat de roleplays niet hier gedaan worden?
Ik zou graag mee doen, ik ben redelijk ervaren en kom van een ander forum af.
Zelfs schrijf ik ook verhalen dus dit is me niet nieuw.
Hoe kan ik meedoen aan roleplays?
Hey Veertje. De roleplay vind plaats op een ander topic, je karakter kan je posten op het karaktertopic. Momenteel ligt de roleplay stil maar je mag je intro alvast posten. Dragenboy is momenteel op vakantie (vermoed ik), maar daarna kunnen we gewoon verder. Dus kijk even op de karakter topics en gooi een karakter erin.
Groetjes Apatelle
Groetjes Apatelle
Kagayaiteiru Miraii terasu hikari
Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin
Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin Colin
*zucht*
dragonboy dragonboy dragonboy dragonboy dragonboy dragonboy dragonboy dragonboy
En ja hoor mensen daar was hij weer!
Het heeft ff geduurd, maar ik ben weer terug. Het zat ff krap met studie enzo, want ik zit op kamers in België, over Enzo...
Hahahaha hij heeft zijn arm gebroken. Dit is misschien wat oud nieuws, maar wel hilarisch! Ik zou het ff checken.
Verder ff een update, Appa jij mag antwoorden en Vero trekt zich terug, dus ik moet Shawn overnemen, ze stalk me echter wel op Skype....
Colin.
*zucht*
En ja hoor mensen daar was hij weer!
Het heeft ff geduurd, maar ik ben weer terug. Het zat ff krap met studie enzo, want ik zit op kamers in België, over Enzo...
Hahahaha hij heeft zijn arm gebroken. Dit is misschien wat oud nieuws, maar wel hilarisch! Ik zou het ff checken.
Verder ff een update, Appa jij mag antwoorden en Vero trekt zich terug, dus ik moet Shawn overnemen, ze stalk me echter wel op Skype....

Colin.
-
- Balpen
Oke hint voor als je niet kan slapen:
Type je antwoord voor de roleplay!
Nog ff een vraag.... Hoe moet Timmy in het team komen, heb geen idee meer....
Type je antwoord voor de roleplay!

Nog ff een vraag.... Hoe moet Timmy in het team komen, heb geen idee meer....
-
- Puntenslijper
Hallo leden van de roleplay,
Mijn naam is Myrthe en ik heb nu al een tijdje jullie roleplay gelezen, maar ik wil graag ook meedoen. Ik ben wel zo brutaal om gelijk een karakter aan te maken, maar ik zal niet mijn intro plaatsen. Als jullie het niet goed vinden dat ik mee doe kan k altijd nog mijn karakter verwijderen
.
Ik hoop op een snel antwoord.
Myrthe.
Mijn naam is Myrthe en ik heb nu al een tijdje jullie roleplay gelezen, maar ik wil graag ook meedoen. Ik ben wel zo brutaal om gelijk een karakter aan te maken, maar ik zal niet mijn intro plaatsen. Als jullie het niet goed vinden dat ik mee doe kan k altijd nog mijn karakter verwijderen

Ik hoop op een snel antwoord.
Myrthe.
-
- Balpen
Hallo Myrte,
Voel je welkom in de roleplay! Mijn stem heb je, nu maar wachten op Dragonboy en Appattele!
Mijn naam is Bryan, aangenaam keniis te maken!
Voel je welkom in de roleplay! Mijn stem heb je, nu maar wachten op Dragonboy en Appattele!
Mijn naam is Bryan, aangenaam keniis te maken!

-
- Puntenslijper
Haha twee stemmen voor dan zal de laatste ook wel instemmen. Ik ga zo uit met mn vriendinnen en zal morgen mijn intro posten
Tomorrow is a mystery, yesterday is history. Today is a gift, that's why we call it the present.
Nou de derde stem is ook voor hoor, hahaha
Welkom in de roleplay en een leuk stukje. Ik vond het wel wat hebben en dit lijkt me leuk typetje voor Kevin.
Mijn naam is Collin en tja wat wil je nog meer weten?
Nogmaals.... Leuk stukje en welkom!

Welkom in de roleplay en een leuk stukje. Ik vond het wel wat hebben en dit lijkt me leuk typetje voor Kevin.
Mijn naam is Collin en tja wat wil je nog meer weten?
Nogmaals.... Leuk stukje en welkom!
-
- Puntenslijper
Bedankt voor de twee complimenten en aangenaam kennis te maken. Je naam is voldoende :p meer hoef ik niet te wetwn. XD
Tomorrow is a mystery, yesterday is history. Today is a gift, that's why we call it the present.
-
- Puntenslijper
Geef kevin maar 14, dubbel geluk!
Nou ik lekker aardig ben jij weer! :p
Nou ik lekker aardig ben jij weer! :p
-
- Puntenslijper
Beetje late reactie van mezelf, maar beter laat dan nooit.
Bedankt!
Bedankt!
-
- Puntenslijper
Mijn antwoord komt -hoop ik- morgen. Ik kan echter niets beloven. ....
-
- Puntenslijper
Waarschijnlijk zijn dit codes van Coffee Cup om website`s te maken. Ik vind het maar raar!
-
- Puntenslijper
Zo Black wat dacht je? Zal ik maar eens ff een antwoordje type?
Hahaha, n ieder geval, fijn dat je er weer bent!
Hahaha, n ieder geval, fijn dat je er weer bent!