Zwarte toekomst.
Ineen gedoken,
zit je,
op de grond.
Zo stil,
want ze mogen niet horen,
dat je huilt.
Zo klein,
want de grond,
is onder jou weggeslagen.
Bang en onzeker,
voor de dagen,
die nog moeten komen.
Alleen,
is er niemand,
die je kan omhelsen.
In de schaduw,
want de liefde,
is gestorven.
Zwarte toekomst
Wow. Volgenws mij zijn dit wel de soort gedichten die "echte dichters" schrijven. Ik ben nooit zo dol op die gedichten omdat ikzelf er nooit een ritme in kan vinden. De dichter zelf wel.
Ik vind vooral de laatste, "Zwarte toekomst" erg mooi!
En misschien is het een idee om je even voor te stellen in het voorstel topic?
Ik vind vooral de laatste, "Zwarte toekomst" erg mooi!
En misschien is het een idee om je even voor te stellen in het voorstel topic?
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Het is niet verboden je eigen topic te hebben en daar al je gedichten te plaatsen, maar de meesten zijn er niet zo dol op
Je gedichten vind ik werkelijk prachtig, klasse

Je gedichten vind ik werkelijk prachtig, klasse

Volgens mij ben je hier een woordje vergetenKleuren waarin,
Je de regenboog.

The quiet scares me cause it screams the truth
Jawel dat is het wel!!x Sanne schreef:Het is niet verboden je eigen topic te hebben en daar al je gedichten te plaatsen, maar de meesten zijn er niet zo dol op
In de forum regels staat dacht ik echt dat je voor ieder onderwerp een nieuw topic moet aan maken. Daarnaast hebben we een speciaal voorstel topic.
Ik heb dus je 3 gedichten uit elkaar getrokken en je andere gedeelte verplaatst naar het voorstel topic.
Dus per verhaal / gedicht een apart topic aan maken aub

Dan weten we tenminste waar de reacties overgaan!
Mooi beeldend geschreven. Ik denk dat alle lezers zich nu een heel duidelijk beeld van de hoofdpersoon van het gedicht voor kunnen stellen, dus dat heb je knap gedaan! Verder heb ik nog een paar tips om het gedicht beter te maken:
Zo stil,
dat niemand kan horen,
dat je huilt.
Alleen,
omdat er niemand is,
die je kan omhelsen.
Het is in jou stukje niet zo duidelijk hoe je het woord 'alleen' bedoeld namelijk
.
!
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je het tegen me zegt als je iets aan mijn reactie stom vind of het ergens niet mee eens bent
Misschien dat je hiervan zou kunnen maken:Zo stil,
want ze mogen niet horen,
dat je huilt.
Zo stil,
dat niemand kan horen,
dat je huilt.
Deze beschrijving snap ik niet helemaal. Wat bedoel je precies met een grond die onder iemand is weggeslagen? Als je wilt beschrijven waarom ze klein is (/ingedoken zit) zou je het er ook over kunnen hebben dat ze bijvoorbeeld bang is voor de hatende wereld om haar heenZo klein,
want de grond,
is onder jou weggeslagen.

Misschien dat je hier beter van kunt maken:Alleen,
is er niemand,
die je kan omhelsen.
Alleen,
omdat er niemand is,
die je kan omhelsen.
Het is in jou stukje niet zo duidelijk hoe je het woord 'alleen' bedoeld namelijk

Vind het knap van je dat je hier de liefde met de zon hebt vergleken en een gestorven liefde dus met de schaduwIn de schaduw,
want de liefde,
is gestorven.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je het tegen me zegt als je iets aan mijn reactie stom vind of het ergens niet mee eens bent

You're the one who cries, when you're alone..
Ooh sorry Sebas, wist ik niet 

The quiet scares me cause it screams the truth
Oke, dank voor het splitsen van mijn topic dan
. Sorry voor het ongemak.
Wauw, wat een reacties, wat leuk. Ik gebruik altijd interpunctie bij gedichten, ik vind het zelf gewoon veel duidelijker, maar dat kan inderdaad een kwestie van smaak zijn.
Darkstar. Ik vind de feedback heel fijn om te krijgen. Ik herschrijf de gedichten zelf nooit wanneer ze eenmaal zwart op wit staat, maar het is gewoon super om te horen. Ik kan er aan werken in de toekomst: met elk kritiekpuntje, iedere reactie en alle feedback word ik alleen maar geholpen. Dus dankjewel voor jouw mooie grote reactie!

Wauw, wat een reacties, wat leuk. Ik gebruik altijd interpunctie bij gedichten, ik vind het zelf gewoon veel duidelijker, maar dat kan inderdaad een kwestie van smaak zijn.
Darkstar. Ik vind de feedback heel fijn om te krijgen. Ik herschrijf de gedichten zelf nooit wanneer ze eenmaal zwart op wit staat, maar het is gewoon super om te horen. Ik kan er aan werken in de toekomst: met elk kritiekpuntje, iedere reactie en alle feedback word ik alleen maar geholpen. Dus dankjewel voor jouw mooie grote reactie!