Jij en ik,
Twee dagen
twee nachten
twee paar ogen
twee gedachten
één mislukking
één leugen
één keer bedrogen
nooit meer twee in mijn geheugen.
Jij en ik
Ik snap het verband tussen de zinnen niet altijd even goed, maar het is leuk geschreven 

The quiet scares me cause it screams the truth
hey,
Goh, nee, eigenlijk is het niet echt logies. Ik bedoel, voor mij is het wel logies, want ik weet waar het over gaat, maar voor andere slaat het inderdaad nergens op
. Ach tja, zo had ik het nog niet bekeken
Haha oké, dank je
gr. Sasja
btw; bedankt voor je reactie
Goh, nee, eigenlijk is het niet echt logies. Ik bedoel, voor mij is het wel logies, want ik weet waar het over gaat, maar voor andere slaat het inderdaad nergens op

Haha oké, dank je

gr. Sasja
btw; bedankt voor je reactie
Graag gedaan hoor
Opzich heeft dat mysterieuze ook wel wat vind ik!

The quiet scares me cause it screams the truth
Nou, ik zie er wel een soort "verhaaltje" in hoor.. maarja, ik heb nou eenmaal een enorme fantasie x3 (en dan bedoel ik ook echt enorm over alles)
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vond het een mooi gedicht totdat ik de laatste zin las. Die brengt erg veel verwarring namelijk. Het idee is goed, maar als lezer heb je meer uitleg nodig om het te kunnen begrijpen 

You're the one who cries, when you're alone..
Hey,
Ja, je hebt gelijk, maar zoals ik ook al tegen Sanne zei, ik had het zelf eerst niet zo door.., nu wel, dus in elk geval bedankt voor dat je erop wees
Btw; tja, die laatste zin, daar heb ik ook over getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik hier toch voor gekozen, misschien had het inderdaad iets anders moeten zijn, maar voor mij is het gedicht juist hierdoor compleet.., snap je
Bedankt voor je reactie
Liefs Sasja
Ja, je hebt gelijk, maar zoals ik ook al tegen Sanne zei, ik had het zelf eerst niet zo door.., nu wel, dus in elk geval bedankt voor dat je erop wees

Btw; tja, die laatste zin, daar heb ik ook over getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik hier toch voor gekozen, misschien had het inderdaad iets anders moeten zijn, maar voor mij is het gedicht juist hierdoor compleet.., snap je

Bedankt voor je reactie

Liefs Sasja