Hihi, ik begrijp het zeker, dank je wel!
Bibi wilde opspringen en op David afvliegen, waarschijnlijk om hem te castreren, maar Sebastien greep haar arm vast. Hij gaf haar een blik om haar tegen te houden, maar Bibi werd knalrood. Ze worstelde zich los uit zijn hand en beende zo vlug ze kon het wc-hokje binnen. Sebastien staarde haar na, terwijl Pierre zijn schoenen uitschopte, zodat hij zijn benen op bed kon leggen. Imke volgde zijn voorbeeld en Pierre trok haar bij zich op schoot, met zijn armen om haar middel.
De zoenende geluiden van Marjo en David verstoorden de stilte en daardoor zat Sebastien er nogal verloren bij. Terwijl Pierre zijn handen door Imke’s haren liet glijden, gebaarde hij met zijn hoofd dat hij haar achterna moest gaan. Sebastien schudde echter zijn hoofd en bleef verbijsterd zitten.
‘Waarom niet?’ siste Pierre en even keek Imke hem verbaasd aan. Hij drukte echter glimlachend zijn lippen op haar voorhoofd, waardoor ze zich volledig in zijn armen nestelde.
‘Om daarom,’ fluisterde Sebastien koppig terug. Pierre liet het er echter niet bij zitten.
‘Wil je dan blijven toekijken?’ vroeg hij op dreigende toon.
‘Naar David die Marjo zoent?’ reageerde Sebastien. ‘Ik heb hem wel vaker zien -’
‘Nee, hiernaar.’ Pierre pakte Imke’s kin vast en draaide haar hoofd naar zich toe. Die keek hem even met grote ogen aan, maar zodra hij zijn lippen vol overgave op de hare drukte, gaf ze zich over. Ze ging wat anders zitten zodat Pierre haar helemaal op schoot kon nemen.
‘Bah,’ mompelde Sebastien en ze hoorde hem opstaan. Hij negeerde twee zoenende stelletjes en liep richting de trap. Voor de deur van de wc bleef hij echter stilstaan, terwijl hij aarzelde. Zou hij wel naar beneden gaan? Hij keek achterom, maar aangezien niemand daar aandacht voor hem had, legde hij zijn hand op de deurklink. Bibi was vergeten om de deur op slot te doen.
Zonder er verder bij na te denken, duwde hij de klink omlaag. Helaas voor hem lukte dat niet, want de klink werd aan de andere kant tegengehouden.
‘Bibi?’ vroeg hij, ietwat verwonderd om de kracht van de jonge vrouw.
‘Je waagt het niet,’ klonk haar stem door het hokje heen.
Sebastien voelde hoe er geen druk meer op de klink werd gezet en deed tegen haar waarschuwing in de deur open. Hij zag hoe Bibi voor het kleine spiegeltje stond en een lok achter haar oor streek.
‘Hoorde je me niet?’ vroeg ze dreigend, zonder op te kijken. ‘Het is een eenpersoonsruimte!’
Sebastien grijnsde flauwtjes. ‘Nu niet meer.’ Hij deed een stapje naar voren en trok de deur dicht, waardoor ze erg dicht op elkaar kwamen te staan. Bibi probeerde een stap naar achteren te deinzen, maar dat lukte niet. Daarom vroeg ze achterdochtig: ‘Wat moet je?’
‘Weten of je ook zo bent als je alleen bent,’ antwoordde Sebastien meteen, alsof hij dat antwoord al de hele tijd klaar had. Tot zijn genoegen zag hij hoe ze een beetje rood kleurde.
‘Aangezien ik nou niet meer alleen ben, zul je daar waarschijnlijk nooit achter komen,’ reageerde Bibi net zo snel weer terug. Sebastien keek opnieuw verwonderd.
‘Respect,’ mompelde hij uiteindelijk. Ongemakkelijk leunde hij tegen de muur, waardoor Bibi stiekem toch wel een beetje medelijden kreeg.
‘Waarom wilde je dat weten?’ vroeg ze daarom op een voor haar vriendelijke toon.
Sebastien haalde zijn schouders op. ‘Gewoon. Mag ik dat niet vragen dan?’
Bibi grijnsde nu naar hem. ‘Jawel hoor. Ik kan wel aardig zijn, maar niet tegen die gozer met die grote mond en die met die rode broek.’ Ze rolde met haar ogen. ‘Hoe hebben jullie het ooit zo ver laten komen om hem die broek te laten kopen? Had hem tegengehouden!’
Sebastien grijnsde verontschuldigend. ‘Hij vond hem mooi, dan kan ik hem niet tegenhouden.’
Bibi slaakte een zucht. ‘Misschien weet Marjo hem wel zover te krijgen dat ding weg te gooien.’
Sebastien schuifelde een beetje naar voren. ‘Ze hebben het erg gezellig daar.’
‘Imke en meneer de zanger ook?’
Hij knikte.
‘Dat moet ik zien.’ Bibi wurmde zich wat naar voren toe, waardoor ze in een ongemakkelijke houding kwam te staan. Sebastien probeerde een stap opzij te doen om haar erdoor te laten en Bibi maakte even de deur open om te kijken.
‘Pfff,’ mompelde ze. ‘Nooit gedacht dat hij zolang zijn mond kon houden. Ze eten elkaar bijna op.’
Sebastien grijnsde en trok haar toen voorzichtig naar achteren. Bibi bevroor in haar bewegingen, maar hij deed de deur opnieuw dicht en daardoor kwamen ze volledig met hun lichamen tegen elkaar aan te staan. Bibi staarde hem aan, maar hij negeerde dit keer haar doorborende blik en sloeg zijn armen om haar middel heen.
‘Doe je dat bij ieder meisje?’ vroeg Bibi, die een wenkbrauw optrok. Ze maakte zich echter niet los uit zijn greep. Sebastiens ogen twinkelden.
‘Niet bij ieder meisje. Alleen bij speciale meisjes,’ fluisterde hij. Hij boog zijn gezicht naar haar toe, maar ze gaf niet aan hem toe. Daardoor belandden Sebastiens lippen in haar hals.
‘Je durft wel,’ mompelde Bibi, maar Sebastien antwoordde niet. Hij trok zijn hoofd terug en dit keer zoende hij haar op haar lippen.
‘Je kunt nog weg als je dat wilt,’ fluisterde hij, maar Bibi schudde haar hoofd.
‘En wat nou als ik dat niet wil?’ Ze glimlachte voorzichtig.
‘Dan doe ik dit.’ Sebastien zoende haar opnieuw en dit keer legde Bibi haar armen om hem heen. Ze besloot zich niet meer uit te laten dagen en zoende hem terug.
‘Ben ik nu nog zo speciaal?’ fluisterde Bibi, toen Sebastien na een tijdje zijn hoofd terugtrok.
Hij duwde zijn voorhoofd tegen het hare en keek haar met zijn helderblauwe ogen aan. ‘Alleen maar specialer,’ fluisterde hij terug en ze glimlachten breed naar elkaar, voordat ze opnieuw hun lippen tegen elkaar drukten.