Een kwartier later lag ik in zijn armen, nog steeds zwaar ademend van het gevecht van net. Een lichte glimlach om mijn lippen spelend, en een pijnlijke buik van het lachen. Ja ik mocht wel trots zijn op mijn nieuwe tactiek maar het bleef een feit dat ik ook niet tegen kietelen kon.
Hij drukte me stevig tegen zich aan en ik vond het fijn.
‘Maar ehh, je hebt het nog steeds niet verteld.’
‘Wat niet.’
‘Wat je zo grappig vond’
‘Oh, dat weet ik toch niet meer!’
Ik zuchtte, ik wist dat hij het wist, maar gewoon niet zeggen wilde en ik wist ook dat hij wist dat ik hem al doorhad. Dus keek ik hem alleen maar verwijtend aan van onder mijn wimpers.
‘Oke oke oke… Je hoeft niet zo naar me te kijken, het was gewoon dat ik niet zoveel tegenspraak verwachtte, dat ben ik niet gewend.’
‘Hoe bedoel je?’
‘Nou, kijk…’ Zei hij , twee ogen die schuldig keken staarden me aan.
‘ja gian?’
‘Het zit zo, ik krijg makkelijker een meisje zover iets te doen dan de meesten. Eerlijk gezegd is er nog nooit een meisje tegen me ingegaan…’
‘Waarom verrast dat me niet?’ : Ik trok een wenkbrauw op en keek hem grijnzend aan. Dat deed ik vooral om hem meer op zijn gemak te krijgen. Het werkte en hij grijnsde terug. Dus keek ik hem nu afwachtend aan, geduldig wachtend op een vervolg van zijn uitleg.
‘En eerlijk gezegd begint dat na een tijdje te vervelen…’ Hij keek me spijtig aan om te zien of ik wel bijbleef en waarschijnlijk om te kijken of ik niet van plan was hem een mep te verkopen en te vertrekken. Weer begon mijn hart sneller te kloppen toen onze blikken elkaar kruisten.
‘Een beetje hard to get is ook goed op zijn tijd bedoel je?’ :vroeg ik geamuseerd.
‘Dat bedoel ik. Dus ik was gewoon aangenaam verrast dat je ertegenin wist te gaan.’
Ik prikte verwijtend met mijn wijsvinger in zijn borst: ‘Had je zeker niet verwacht?’
‘Eerlijk gezegd niet nee…’ Hij kleurde rood terwijl hij dit zei en voegde er snel aan toe: ‘Maar ik hou van verassingen , als ik niet even mijn best moet doen, is er toch niets aan?’
Ik kreeg een ondeugende blik in mijn ogen, en hij zag het, dat wist ik.
‘Dus…’ Ik ging op m zitten en boog over hem heen. Ik verraste mezelf, normaal was ik nooit zo. Maar ik merkte ook dat ik het verschrikkelijk leuk vond. Ik gaf hem een kusje in zijn nek en streelde zijn hals zachtjes met mijn lippen.
‘… nu vindt je me minder leuk? Ennn…. Is er niets meer aan natuurlijk.’ Inmiddels was ik bij zijn oor aanbeland en grinnikte ik zachtjes. Ik rechtte mijn rug weer een beetje zodat ik hem aan kon kijken. Hij keek alsof hij water zag branden. Maar hij straalde.
‘Eigenlijk ben ik weer wel van de spontaniteit.’
‘Oh echt waar?’ Zei ik quasi-nonchalant.
‘Echt waar, echt een kick krijg ik daarvan.’
‘Zo zo dan moet ik wel iets goed doen.’ Hij tilde me op en legde me naast zich neer….
ik besloot stom te doen en hier te stoppen
:D:D:D:D veel leesplezier!!
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.