@xYaartje: Bedankt ^^ Kheb het foutje ook aangepast

Ik woon in het nederlandstalig woongebied van België, dicht bij Brussel maar ik spreek meestal frans met mijn mama vandaar dat het nederlands soms nogal fouten bevat, vooral in mijn schrijven dan

Dermee dat ik het wel leuk vind dat je me ook op mijn fouten wijst, zo kan ik er iets aan doen

Dus echt bedankt
De rest van de groep begon binnen te sijpelen en al vlug weerklonk er een rustig gebabbel door het lokaal. Het duurde niet lang voor onze assistent binnenkwam en de les begon. “Man die mag elke dag wel is bij me langs komen.” Zuchtte Leia terwijl ze naar hem staarde. Ik rolde met mijn ogen maar gaf haar al vlug gelijk. Dat ventje mocht er inderdaad best wezen.
De les was al even bezig toen Nathan binnen kwam. Het verbaasde me niet dat hij te laat was, 8 uur ’s morgens was blijkbaar te vroeg voor meneer. Hij verontschuldigde zich en kwam naast mij zitten. “Goeiemorgen.” Zei hij en glimlachte. “Goeimorgen.” Antwoordde ik zachtjes en lette weer verder op.
Al van het begin had ik een zwak voor Nathan. Van de eerste keer dat ik met hem praatte was hij zo vriendelijk voor me geweest. Dat was iets wat ik niet gewoon was, meestal negeerden jongens me of deden ze gewoon irritant tegen me. Waarschijnlijk was het daarom wel dat hij me aanstond. Ik dacht wel dat we nog goede vrienden zouden worden, of allesinds dat hoopte ik toch.
Ook was het de eerste keer dat iemand me begreep en me daarop niet veroordeelde. Soms leek het alsof Nathan dwars door me heen keek en dan kon ik meestal mijn verbazing niet onderdrukken. Ik apprecieerde hem eigenlijk wel.
Die twee uur boekhouden vlogen voorbij zoals niets. Wat wil je met zo een knap ding om naar te staren gaat de tijd vlug voorbij. Oké nu klink ik precies als Leia.
Vlug nam ik mijn spullen bij elkaar en stond recht, klaar om de rest te volgen. “Ben ik blij dat dat voorbij is.” Zuchtte Michael. “Dat is misschien voorbij maar het ergste moet nog komen hoor, of ben je sociologie al vergeten?” Lachte ik. “Urgh, dat was ik inderdaad vergeten, ik moet nog naar mijn vriend sturen dat we afkomen.” Zei Michael en haalde zijn gsm boven.
We kwamen al lachend toe aan gebouw Q waar ik bijna viel toen ik een trede miste. “Lomp zit precies in u bloed.” Lachte Leia terwijl ze me tegenhield zodat ik niet op de grond zou kunnen vliegen. “Haha heel grappig hoor.”Zuchtte ik.
Terwijl ik even niet keek was Michael verdwenen. Ik merkte het pas op toen hij terug kwam met een andere jongen die hem volgde. Dat moest zijn vriend zijn, degene die bij ons ging komen zitten. Ik keek op en staarde naar die jongen.
Dat was de eerste keer dat ik hem zag. Later zou ik nog vaak terug denken naar dit moment. Ik weet er nog alles van, alle details. De manier waarop zijn haar lag, de kleren die hij droeg, de manier waarop hij keek, die donkerbruine ogen die me doen wegzweven.
Life isn't about waiting for a storm to pass, it's about learning to dance in the rain...