Kloonjacht
Ja, lukt wel. Ik sta er gemiddeld met een zeven voor, dus als ik straks wil zakken, moet ik ineens heel dom gaan worden en voor alles op mij centraal examens lager halen dan een drie
. Nee, ik heb er wel vertrouwen in, maar niets komt voor niets, zeker niet op het vwo :S

---
xx vonk
xx vonk
jep, een open einde. een boek... nee, ik denk het niet. Andere nederlandse schrijvers hebben met dit thema al veel gruwelijkere en realistischere verhalen gemaakt... maar er komt ooit een boek... liever eerder dan later...
---
xx vonk
xx vonk
Goed verhaal, ik heb het trouwens niet helemaal gelezen omdat ik niet zoveel tijd had.
Het is heel appart ik heb nog nooit zo iets gelezen, het is niet echt een standaard onderwerp zoals veel mensen schrijven over de term `Loverboys` maar dat maakt het juist allemaal zo leuk.
Het is heel appart ik heb nog nooit zo iets gelezen, het is niet echt een standaard onderwerp zoals veel mensen schrijven over de term `Loverboys` maar dat maakt het juist allemaal zo leuk.
Het leven word aangevallen door dromen.
Ik heb het deze middag gelezen en vnd het één van de mooiste verhalen op dit forum!
Laatst gewijzigd door marly op 21 jul 2010 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zou je ook kunnen vertellen waarom je het een van de mooiste verhalen vindt? Daar heeft de auteur wat meer aan. Alvast bedankt!
Reden: Zou je ook kunnen vertellen waarom je het een van de mooiste verhalen vindt? Daar heeft de auteur wat meer aan. Alvast bedankt!