Ik lees inderdaad ook altijd van nieuwe leden (ook al ben ik er nu zelf eentje

).
Dit is natuurlijk niet mijn eerste verhalenforum, dus ik weet wel hoe het hier werkt enzo.
Vaak lees ik vooral de nieuwe verhalen die gepost zijn wanneer ik nieuw ben op een forum.
Het leest toch niet zo lekker vanaf een forum, waardoor grote lappen tekst mij beangstigen. Hoe langer een topic al actief is, hoe langer de verhalen natuurlijk al zijn.
Wanneer ik vanaf het begin af aan mee kan komen met een verhaal, heb ik er geen last van wanneer het lange posts zijn, maar verhalen die al 20 stukken hebben zijn voor mij toch echt erg moeilijk.
Mijn favoriete genre is duidelijk fantasie, het hoeft niet altijd met elfen en dwergen enz. te zijn. Maar gewoon een andere wereld. Andere verhalen lees ik op het forum ook wel, maar een boek zou ik er nooit voor kopen.
RP's lees ik alleen maar als ik er zelf aan mee doe. Anders trekken ze mij niet zo. Ook spellen als wolven van wakkerdam (ofzo) hebben mij interesse nooit zo gewekt.
Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.