Waar halen jullie je inspiratie vandaan? En zouden jullie dan ook met voorbeelden kunnen komen van waar het precies vandaan komt? Ik ben heel erg benieuwd

DOminator over die this is footbal 2005, ik weet niet of het dat spelletje was, maar ze hadden van Huntelaar Stuntelaar gemaakt. :S. & Ja, meisjes kunnen dat spel ook spelenDOminator schreef:Ik heb ooit 'This is football 2005' gehad. Die mochten duidelijk niet de bestaande clubs mocht kopiëren. Dus wat voor namen vond je terug in het spel (weet het niet precies meer, is lang geleden, maar even wat mogelijkheden):
Stom (Stam)
Van der Ser
Davits
Kuit
Zeedorf
Echt allemaal namen die 1 letter veranderd waren om aan de beschuldiging van plagiaat te ontduiken.
Dus idd, plagiaat ontduiken is vrij simpel.
Mijn inspiratie komt uit de alledaagse dingen die ik tegenkom:Wat ik hoor, zie,lees,mijn gedachten en mijn gevoel. Het geeft mij een bepaalde rust. ik schrijf vooral persoonlijke gedichten,waaronder nu al een aantal jaar bijzondere jaaroverzichten in dichtvorm dat betrekking heeft over iets wat er niet meer is.Hoe ik te werk ga,is o.a. te lezen in het gedicht Tussen hemel en aarde.Saskjezwaard schreef:Volgens mij is deze er nog niet, dus bij deze:
Waar halen jullie je inspiratie vandaan? En zouden jullie dan ook met voorbeelden kunnen komen van waar het precies vandaan komt? Ik ben heel erg benieuwd