Bubbeltjesplastic

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik weet het, ik zou niet meer dichten, maar ik was iets van me af aan het schrijven en toen kwam ik plotseling op een metafoor. Ik ben heel erg benieuwd of jullie het begrijpen =) als er iets niet klopt, niet mooi staat of iets anders, zeg het gerust ;)

Ik leef op bubbeltjesplastic
Voorzichtig loop ik over het doorzichtige pad
Ondertussen proberend de luchtbellen niet te laten ontsnappen
Ik wil hier niet zijn, ik wil niet de ruimte innemen
Het spijt me dat ik hier loop, herhaal ik constant
Mijn blik is gericht op het plastic
De mensen negerend die naar me kijken
Alsof, als ik ze niet zie, ze er niet zijn
Bij elke stap vraag ik me af:
Is het goed hoe ik loop?
Zet ik mijn voeten niet vreemd neer?
Ik ben bang om de bubbeltjes kapot te maken
Al mijn hele leven lang
Laatst gewijzigd door Saskjezwaard op 18 mei 2011 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
janeke
Balpen
Balpen

Ik vind het mooi :) en origineel xp

Heb je nog al gedichtjes geplaatst dan?
X
dream as if you'll live forever, live today as if you'll die tomorrow <3
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ja, ééntje,' zijn ogen' heet het geloof ik. Niet echt iets bijzonders.
En bedankt, dan is er in ieder geval 1 iemand die het mooi vindt :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik vind het wel leuk :P, het zit een beetje tussen een gedicht en een verhaal... hmm, zou daar een naam voor zijn :O

Ik had het idee dat het over een heeel onzeker persoon ging, die bij iedere stap oplet wat hij of zei doet in de hoop geen fout te maken.

en grrr.. je moet nog steeds schrijven :P hahah en ps. heb ik je hoofd zo openlaten springen met mijn verhaal dat je maar bent gaan dichten xD wahahha
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jeej, numero 2 die het leuk vindt :D
Haha, nee, zo gek krijg je me niet nog een keer xD het is al van april. Maar jouw verhaal liet me raaskallen, dat was al erg genoeg :P ik zal gaan schrijven, captain x^^
Requiem
Balpen
Balpen

Ik vind hem mooi, ik begrijp hem wel denk ik.
Slaat wel een beetje op mij.
I got a jar of dirt, I got a jar of dirt, and guess what's inside it!
- Jack Sparrow
yael
Vulpen
Vulpen

Toen ik het gedicht/verhaaltje zag dacht ik. Heh jammer zo op elkaar gepropt die woorden zonder alinea's. ''Schaamt zich een beetje.'' Dus ik dacht, laat ik eerst maar is de reacties lezen. Zijn allemaal positief, dus waarom ook niet het gedicht?

Ik ben zo blij dat ik het gelezen heb, misschien heb ik soms wel dat ik alles perfect wil zien staan, zo op mijn beeldscherm. Ik snap elk woord die jij hebt geschreven. Dat bubbeltjesplastic vind ik geniaal bedacht! Ik denk dat bijna iedereen zich in dit gedicht kan plaatsen.

Mooi hoor !
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”