Hihi! Wel grappig

Eindelijk terug wat warmte in haar leven ... een warme knuffel kan goed doen, al zeg ik het zelf!
Uhm, die strijd wil ik dan nog wel aan gaanVonk schreef:KNUFFELS RULEREN!! Ik ben overigens zelf de meest fanatieke knuffelaar van Nederland...
klinkt leuk, maar kom jij dan naar nijmegen? Ik ben wel de beste knuffelaar van nijmegen, overigens. Daar is geen twijfel mogelijkSebas schreef:Ik weet het goed gemaakt, ik ga jullie allemaal een knuffel geven, en dan zal ik bekent maken wie het lekkerste knuffelt
geen zorgen, ik heb nog een heel vervolg klaarliggen... ik schrijf te veel... ik heb het tweede deel al bijna af, en het derde deel heb ik al een plan voor bedacht...yesdnil schreef:zo'n opluchting voor alicia! ik vraag me wel af als haar ouders dat niet merkten toen ze als 4jarige wakker werd. of haar vrienden? ik leef me teveel in in elk verhaal! is dit nu echt einde?ik hoop het niet!
Ik vind het vooral knap dat je al die verschillende verhalen kan schrijven en nooit inde war komt met personages.vonk schreef:geen zorgen, ik heb nog een heel vervolg klaarliggen... ik schrijf te veel... ik heb het tweede deel al bijna af, en het derde deel heb ik al een plan voor bedacht...
Nee, alles was terug in de tijd, alleen haar gedachte niet. Ze had de kennis van een 16 jarige. Dus echt een tweede kansyesdnil schreef:zo'n opluchting voor alicia! ik vraag me wel af als haar ouders dat niet merkten toen ze als 4jarige wakker werd. of haar vrienden? ik leef me teveel in in elk verhaal! is dit nu echt einde?ik hoop het niet!