Ik hoop echt dat er snel wat wordt gedaan aan die vreselijke Bianca!
Xoxo.
Dit stukje klopt niet helemaal... Eerst heb je: ik was eindelijk klaar, daarna komt: toen ik eindelijk klaar was... Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe je het anders zou doen, maar misschien zou je kunnen doen:Xatham schreef: Ik was eindelijk klaar de eetzaal te dweilen. Niet dat het veel zin had. We zaten hier nog twee en een halve dag en op het eind zou hij toch weer gedweild moeten worden, maar maak dat de leiding maar eens duidelijk.
Toen ik eindelijk klaar was pakte ik de dweil en de emmer water.
Ik weet niet... deze zin vind ik niet helemaal lekker lopen... Misschien kun je ervan maken:Xatham schreef: De emmer water liet ik leeglopen boven een gootsteen ergens achter in de kampeerboerderij en daarna zette ik de lege emmer en de dweil terug in het opberghok.
'Ow ja' komt een beetje vreemd over, ik zou ervan maken: 'Oh ja'Xatham schreef:“Ow ja?” vroeg ik verbaasd.
“Kom even” zei hij en hij liep de kampeerboerderij uit.
Hier hetzelfdeXatham schreef:“Alsof jou dat wat kan schelen” zei ik een beetje boos.
Ik zou van veranderen door ''door''. Weet niet volgens mij klopt dat meer xDVan de kramp stortte ik weer terug op mijn bed
Je kan een steek niet onderdrukken de pijn welIk probeerde de steek te onderdrukken.
Kuch, die deed ik ook fout, maar dan andersomWat was er met me gebeurt?
Hier zou ik of een 'en' neerzetten of er nog een eigenschap van Bianca bijzetten, zoals de kleur van haar ogen of iets anders karakteristiek aan haar. Nu is de zin eigenlijk niet af.Ik had de lange bruine haren van Bianca, haar schattige misleidende gezichtje dat zo nu en dan ook zo gemeen kon lachen.
Persoonlijk zou ik voor 'mijn innerlijk' hebben gekozen, maar kijk zelf maar wat je mooier vindtAlleen het innerlijk was nog altijd gewoon gebleven.
Twee keer huilen, maar dan met iets variatie. Dat staat niet zo mooi. En het is barstte, zie ik net doordat er een rood kriebeltje onder gaat staanIk kon de gebeurtenis gewoon niet begrijpen en barste in huilen uit. Huilend rende ik één van de wchokjes binnen en met gebogen hoofd liet ik mijn tranen de vrije loop.
meisje is onzijdig (haha, klinkt tegenstrijdig xD) dus dat. En wat heeft Linda Bianca gedaan? Je mist bij;)Nu stond hier een meisje die bereid was om mij te helpen, net als ik Bianca gedaan had.
Snel achter elkaar weer 'net als Bianca' (wat btw tussen komma's moet). Staat niet zo mooi. Ik vertrouw erop dat je het goed weet op te lossen^^ oja, en er mag een mooi vraagteken achter =)Was het nu de bedoeling dat ik net als Bianca, de hulp aannam en vervolgens al haar vrienden inpikte.
U springt over naar tegenwoordige tijd. ERROR!!Logisch, het is niet alledaags dat iemand zoiets tegen je zegt. Maar wat moet ik anders?
Enter om een nieuwe alinea te beginnen^^ oja, ik zou hier graag de reacties van de rest van het groepje willen weten, hoe reageren al de andere mensen aan de tafel. Nu lijkt het alsof alleen Thomas en misschien Bianca in Linda's lichaam aan tafel zit.Teleurgesteld liep ik weg en uiteindelijk kwam ik weer bij het groepje van de nerds terecht.
Nu wil ik weten wat het geheime geheimpje is dat alleen Thomas en Linda weten. HEt is mooier als je dat erbij zet, of het moet later totaal als een verrassing terugkomen. Nu komt het nml over dat je eigenlijk niet weet wat voor geheimpje ze samen hebben, maar het neerzet zodat Thomas gaat twijfelen (ja, ik zei het, ik ben strengIk rende Thomas achterna, liet hem stoppen en in zijn oor fluisterde ik ons kleine geheimpje.
Ongelovend? Gelooft hij niet in een god dan?“Maar… maar… maar…” stotterde hij ongelovend.
Deze twee zinnen staan ook heel mooi aan elkaarIk barste in huilen uit en rende de trap op. Naar mijn kamer.
had verteld, had hij me (komma ertussen)Zelfs nadat ik hem ons geheimpje had verteld had hij me niet herkend.