Running Away

Strijk hier neer om te zwijmelen in het maanlicht over de Liefde en Romantiek.
Plaats reactie
vezz
Nieuw
Nieuw

Afbeelding
Cover by Passerby
Thinking to myself
That I have done something wrong
That I have crossed the line
Main Role: Brookelynn Nevada Parker
Other Characters:
Naam: Kyle Smith
Leeftijd: 16
Broers of zussen: geen
Hobby’s: speelt in de wereld beroemde band:Cristal white samen met zijn beste vrienden Adam en Brian. Hij speelt gitaar, piano, drum en zingt ook in de band. Ze weten alles over elkaar en zijn al beste vrienden sinds hun geboorte omdat hun moeders beste vriendinnen zijn.
Hoe zijn karakter is merk je wel gedurende het verhaal.

Naam: Adam Brown
Leeftijd: 18
Hobby’s: speelt in de band gitaar, soms piano en zingt

Naam: Brian McCain
Leeftijd: 20
Hobby’s: speelt gitaar in de band en kan zingen, maar meestal als achtergrond stem. Kan ook piano spelen.

Soundtrack: Running Away

Proloog
Een meisje dat altijd al gevlucht is voor haar verleden moet nu vluchten voor haar leven. Want hij zit haar achterna.... Dan komt ze iemand tegen ... Wie is hij? En wie komt ze tegen? Wat doet deze persoon juist en wat gebeurde er in haar verleden dat ze elke keer weer vluchtte? En waarom vlucht ze dit keer?

Hoofdstuk 1:

Ik keek achter om. Mijn benen konden niet meer sneller maar mijn gedachten stonden maar op één ding, lopen. Maak dat je weg komt. Ik hijgde en kon niet meer maar ik moest verder. Hij zou me vermoorden. Me doden tot er niets meer van me overbleef. Altijd moest ik maar rennen of lopen. Ik liep voor alles en iedereen weg. Voor mijn verleden, voor mezelf, voor alles ... en nu voor hem. Voor mijn leven. Ik ging eraan. Mijn voeten konden het niet meer aan en ik struikelde. Ik keek strak voor me. Help een massa. Mijn blik wierp ik even achter om en merkte dat hij steeds dichter bij kwam. Uitgeput was ik, maar ik gaf niet op.
"Aan de kant!", riep ik en de massa week een deel voor mij.
Ze schreeuwde dingen die ik niet kon verstaan. Het waren hysterische fans of dat soort mensen waar je liever niet mee te maken kreeg. Een meisje stond recht voor me en ik duwde haar gewoon aan de kant. Overal wist ik met tussen te krijgen. Ik struikelde. Hij zou me grijpen. Net niet want een meisje gooide zich tussen ons.
"He, kijk eens uit sukkel.", hoorde ik het meisje tegen hem zeggen.
"Rot op. Kutwijf.", zei zijn stem.
"Uit de weg.", schreewde ik.
Tranen stroomden nu over mijn wangen. Ik kon ze niet meer tegen houden. Mijn mascara, die ik had aangedaan liep uit en maakte vlekken op mijn losse T-shirt. Mijn kledij was al wat verscheurd omdat hij al een paar keer aan mijn kledij had getrokken. Mijn voeten strompelden over een hek en ik knalde er tegen.
Laatst gewijzigd door xIMISSYOU op 08 sep 2011 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Boektekentje weggehaald, dat moet pas als je verhaal af is ;)
-Maaike-
Computer
Computer

Heey!

Leuk begin van je verhaal! :D Ik vind het tot nu toe meer een spannend verhaal dan een liefdesverhaal, maar dat kan natuurlijk nog komen ^_^
Ohja ik vind je plaatje echt mooi! Net zoals de tekst er onder ^_^ Zelf gemaakt?

Even een paar tips :)
De personages die je omschreven hebt voor je het verhaal begon, kun je weg laten. Meestal verwerk je deze al schrijvende in het verhaal. ;)
vezz schreef:Overal wist ik met tussen te krijgen. Ik struikelde.
Ik denk dat je 'me' bedoelt in plaats van met.

Ik hoop dat je er iets aan hebt! Schrijf snel verder! :D

Groetjes Maaike
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
monsterous
Potlood
Potlood

Spannend stukje! Ik ben benieuwd naar meer. Voor wie ze nou precies op de vlucht is en zo. Ik heb een paar (verbeter)puntjes voor je.
vezz schreef:Ik keek achter om.
'Achterom' is één woord
vezz schreef:Help een massa.
'Help, een massa'. Dus mét komma. Zonder komma staat het een beetje vreemd, dan lees je het zo achter elkaar..
vezz schreef:Mijn blik wierp ik even achter om en merkte dat hij steeds dichter bij kwam.
Ik vind deze zin persoonlijk een beetje vreemd in elkaar gezet. Ik zou het zelf zo gedaan hebben; 'Ik wierp even een blik achterom...' in plaats van; 'Mijn blik wierp ik even achter om..'
Het kan zijn dat het ook gewoon goed is zoals het er staat, maar ik vond het een beetje vaag staan, vandaar dat ik het er maar bij zet haha :p
vezz schreef:Mijn mascara, die ik had aangedaan
Je doet mascara niet aan, maar op. Dus; 'Mijn mascara die ik had opgedaan..' Het kan wel; 'Mijn mascara, die ik aangebracht had..'
vezz schreef:"Uit de weg.", schreewde ik.
Schreeuwde
vezz schreef:Mijn kledij was al wat verscheurd omdat hij al een paar keer aan mijn kledij had getrokken.
Je gebruikt hier twee keer achter elkaar het woord 'kledij', wat nogal vreemd staat. Ik denk dat je het laatste stukje beter kan veranderen in iets als; 'omdat hij er al een paar keer aan had getrokken', of zo (:

Verder zie ik dat je bij stukjes waar mensen praten, een punt én een komma achter elkaar gebruikt. Dat mag volgens mij niet. Je kan de punt gewoon weglaten als je er achter aan zet 'zei het meisje' bijvoorbeeld.

Oké, ik hoop dat je er wat aan hebt & dat je snel weer een stukje plaatst!
Plaats reactie

Terug naar “Het Romantische Prieel”