Cover by Passerby
Thinking to myself
That I have done something wrong
That I have crossed the line
Main Role: Brookelynn Nevada ParkerThat I have done something wrong
That I have crossed the line
Other Characters:
Naam: Kyle Smith
Leeftijd: 16
Broers of zussen: geen
Hobby’s: speelt in de wereld beroemde band:Cristal white samen met zijn beste vrienden Adam en Brian. Hij speelt gitaar, piano, drum en zingt ook in de band. Ze weten alles over elkaar en zijn al beste vrienden sinds hun geboorte omdat hun moeders beste vriendinnen zijn.
Hoe zijn karakter is merk je wel gedurende het verhaal.
Naam: Adam Brown
Leeftijd: 18
Hobby’s: speelt in de band gitaar, soms piano en zingt
Naam: Brian McCain
Leeftijd: 20
Hobby’s: speelt gitaar in de band en kan zingen, maar meestal als achtergrond stem. Kan ook piano spelen.
Soundtrack: Running Away
Proloog
Een meisje dat altijd al gevlucht is voor haar verleden moet nu vluchten voor haar leven. Want hij zit haar achterna.... Dan komt ze iemand tegen ... Wie is hij? En wie komt ze tegen? Wat doet deze persoon juist en wat gebeurde er in haar verleden dat ze elke keer weer vluchtte? En waarom vlucht ze dit keer?
Hoofdstuk 1:
Ik keek achter om. Mijn benen konden niet meer sneller maar mijn gedachten stonden maar op één ding, lopen. Maak dat je weg komt. Ik hijgde en kon niet meer maar ik moest verder. Hij zou me vermoorden. Me doden tot er niets meer van me overbleef. Altijd moest ik maar rennen of lopen. Ik liep voor alles en iedereen weg. Voor mijn verleden, voor mezelf, voor alles ... en nu voor hem. Voor mijn leven. Ik ging eraan. Mijn voeten konden het niet meer aan en ik struikelde. Ik keek strak voor me. Help een massa. Mijn blik wierp ik even achter om en merkte dat hij steeds dichter bij kwam. Uitgeput was ik, maar ik gaf niet op.
"Aan de kant!", riep ik en de massa week een deel voor mij.
Ze schreeuwde dingen die ik niet kon verstaan. Het waren hysterische fans of dat soort mensen waar je liever niet mee te maken kreeg. Een meisje stond recht voor me en ik duwde haar gewoon aan de kant. Overal wist ik met tussen te krijgen. Ik struikelde. Hij zou me grijpen. Net niet want een meisje gooide zich tussen ons.
"He, kijk eens uit sukkel.", hoorde ik het meisje tegen hem zeggen.
"Rot op. Kutwijf.", zei zijn stem.
"Uit de weg.", schreewde ik.
Tranen stroomden nu over mijn wangen. Ik kon ze niet meer tegen houden. Mijn mascara, die ik had aangedaan liep uit en maakte vlekken op mijn losse T-shirt. Mijn kledij was al wat verscheurd omdat hij al een paar keer aan mijn kledij had getrokken. Mijn voeten strompelden over een hek en ik knalde er tegen.