De chatbox
Als ik het goed doe niet, de vorige keer ben ik uitgeschoten met m'n roerstok... Was per ongeluk! Eigenlijk wil ik morgen ook naar de kapper en lenzen halen voor bij het kostuum... Ik krijg sabb niet aan de lenzen... Maar zelf doe ik het lekker weeeeellll
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Nee je krijgt mij inderdaad niet aan lenzen.
Je krijgt al make-up op mijn gezicht en nep wimpers
is het niet genoeg
En je krijgt me in een lange jurk met tierenlantijntjes en je krijgt JP ook in een kostuum
Dus echt veel te klagen heb je niet hoor
Je krijgt al make-up op mijn gezicht en nep wimpers

En je krijgt me in een lange jurk met tierenlantijntjes en je krijgt JP ook in een kostuum

Dus echt veel te klagen heb je niet hoor

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
Zoveel klaag ik ook helemaal niet!
En die jurk is gewoon totally IC! Wees blij dat ik je niet vraag om als Casimir te gaan
Dan hadden we je bij de knieeën af moeten zagen XD

When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
- Sabbientje
- Fijnschrijver
En een boek laten opeten zeker. zodat ik de hele dag papier op kan boeren.
Daarnaast is Cas hartstikke gegroeid en hij heeft zelfs een baard gekregen hoor
Klagen valt inderdaad wel mee hoor
Daarnaast is Cas hartstikke gegroeid en hij heeft zelfs een baard gekregen hoor

Klagen valt inderdaad wel mee hoor

Blegh! Cas met baard... Gross! Kay zal nooit enig gezichtsbeharing gaan vertonen! Het idee dat er vieze dingen in blijven zitten is genoeg om een permanente ontharingsspreuk te gebruiken!
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Komt vanwege Askaban he die baard.
maar die Ruud Feltkamp heeft tegenwoordig echt haren op zijn kin
Ziet er niet uit.
maar die Ruud Feltkamp heeft tegenwoordig echt haren op zijn kin

Ziet er niet uit.
Ik zal scheermessen naar Azkaban sturen XD Idd je hebt me een foto laten zien, dat ziet er niet uit! En het was zo'n schattig jochie... nu is het een juk!
- Sabbientje
- Fijnschrijver
JAAAAAAAAAA scheermessen. Wel verstoppen in een taart he. Dat staat stoer.
Dat is zeker een optie, Casimir is namelijk dom genoeg om ze op te eten en dat zou Kay alleen maar leuk vinden 

XD Ik zit net op m'n msn te kijken of ik tegen iemand aan kan lullen... Zoveel mensen zijn er niet meer online, maar op één of andere manier heb ik het vermoeden dat Sebas het niet op prijs gaat stellen als ik op dit tijdstip 'i am so lonely' tegen hem ga zingen XD Verder zijn er nog twee mensen online, maar daarvan wéét ik dat ze hun computer nooit uitzetten... Myrdie is al uuuuurrrreeeen naar bed. Marly heeft me verlaten. Bastiaan is zomaar weggegaan en Hunter heb ik naar bed gestuurd want die heeft een toetsweek. Misschien toch tijd om naar bed te gaan...
- Sabbientje
- Fijnschrijver
Ja Mirry, het was inderdaad tijd om naar bed te gaan om Half 3 'snachts.
Ik lag toen ook al een tijdje op 1 oor hoor.
Overigens is Cas niet dom. Casje is schattig en inteligent.
Ben overigens super blij met dit hele mooie weer. Word er vrolijk van
Ik lag toen ook al een tijdje op 1 oor hoor.
Overigens is Cas niet dom. Casje is schattig en inteligent.
Ben overigens super blij met dit hele mooie weer. Word er vrolijk van

Ik verliet je toch pas heel laat volgens mij:O Maar wellicht dat ik je vanavond dan wat langer gezelschap kan houden want ik moet nog redelijk wat schoolwerk verzetten voor morgen haha. Maar ben dan wel wat later want heb vanavond eerst een andere afspraak staan.

Moet een moodboard afhebben voor morgen.. beeeh, xD ookal maak er meer een mindmap van denk ik
hehe
Wie heeft ideen!

Wie heeft ideen!

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Requiem schreef:Ja, tegen mijn hoofd. Knap, hè?
Nou, eigenlijk is het principe: probeer de bal zo hard mogelijk tegen het oog van je tegenstander te meppen. Want dan heeft hij teveel pijn om verder te spelen en heb je gewonnen. "Sorry, ik keek niet uit. Het spijt me, moet ik je in het ziekenhuis een bosje rozen sturen?"
Oké, dat was best droog.
Nou, laat ik sportief blijven, het is een kwestie van zo hard mogelijk tegen de bal meppen en hopen dat het raak is en hij het net overkomt, en je tegenstander toevallig hartverzakking krijgt van je geweldige badmintonkunsten.
Argh, ik ben té hyper en melig deze avond. xD
Bij jongens weet ik de perfecte plek om een softbal te mikken! Kon zo een homerun lopen XD. Geloof dat die jongen het ietsje minder vond...

Gelukkig heeft die nooit wraak genomen

Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.
- Saskjezwaard
- Computer
Dat zeggen ze allemaal he 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, ik denk ook echt dat die jongen stil blijft staan als je met een scherp potlood/pen aan komt zetten 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik wil aan geen enkele jongens zijn broek zitten :kots emoticon:
Zeker niet rond die plek, ook al is het met een stift om een bullseye te tekenen
Zeker niet rond die plek, ook al is het met een stift om een bullseye te tekenen
Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.
-
- Balpen
Maar natuurlijk blijven jongens dan staan. Zeker als je zegt: "Ik moet even een roos op je broek tekenen, want dan kan ik zometeen met softbal daar op mikken en een homerun rennen, oke?"Saskjezwaard schreef:Haha, ik denk ook echt dat die jongen stil blijft staan als je met een scherp potlood/pen aan komt zetten
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Meer mensen die last hebben van noodweer
,
Hier vreselijke bliksem, het water loopt als een waterval van de ramen en er worden takken tegen de ruiten geblazen, ennatuurlijk moet iknet op deze avond aleeen thuis ijn BLEEEH

Hier vreselijke bliksem, het water loopt als een waterval van de ramen en er worden takken tegen de ruiten geblazen, ennatuurlijk moet iknet op deze avond aleeen thuis ijn BLEEEH
-
- Balpen
Hier regent het al een uur niet meer, eigenlijk. Net wel een vreselijke onweersbui gehad, maarja, ik hou van onweer. Dat vinden mensen soms echt vreselijk raar, maar ik geniet van die flitsen. Het.. ja... kalmeert bestwell
.
@Ejell Aardbeving? Waar? xD.

@Ejell Aardbeving? Waar? xD.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
@ Babette
Ja dr was laatst een aardbeving op de grens van NL en Duitsland,, maar daar heb ik dus niets van gevoeld. Alleen op twitter gelezen en later van vriendinnen gehoord enzo...
Ja dr was laatst een aardbeving op de grens van NL en Duitsland,, maar daar heb ik dus niets van gevoeld. Alleen op twitter gelezen en later van vriendinnen gehoord enzo...
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Balpen
Oh haha ik wist niet eens dat er een aardbeving was qq.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
- Saskjezwaard
- Computer
o god, wat kunnen mensen overdrijven! Ik heb mijn haar laten knippen, nu kan ik mijn hoogtevrees overwinnen
ja, alsof je van je haar afknippen dood kan gaan --' kom op mensen, als je je vij hollands next top model opgeeft ja, dan HEB JE KANS OP EEN MAKE-OVER!! Ja, dan gaat je haar eraf! Ga dus niet janken als dat gebeurt! Sorry, een diepe frustratue komt naar boven
verder is het een leuk programma hoor, hoewel de amerikaanse versie beter is.
Volgt iemand anders HNTM ook? Heeft iemand al eem favoriet? Ik vind ze deze serie een beetje op elkaar lijken
ja, alsof je van je haar afknippen dood kan gaan --' kom op mensen, als je je vij hollands next top model opgeeft ja, dan HEB JE KANS OP EEN MAKE-OVER!! Ja, dan gaat je haar eraf! Ga dus niet janken als dat gebeurt! Sorry, een diepe frustratue komt naar boven

Volgt iemand anders HNTM ook? Heeft iemand al eem favoriet? Ik vind ze deze serie een beetje op elkaar lijken

Hahahah jaa geweldig xD
hahahah, ik lig helemaal in een scheur van die domme pieps xD haha,
En nope geen favo, maar het wordt zeker niet zo'n achtelijk kind, ik vind dat verlegen meisje ergens nog wel wat hebben
alleen weet ik niet hoe ze op foto's staat

En nope geen favo, maar het wordt zeker niet zo'n achtelijk kind, ik vind dat verlegen meisje ergens nog wel wat hebben

- Saskjezwaard
- Computer
bedoel je mandy? Die met die korte witblonde haren? Die vind ik echt heel schattig overkomen^^ riquelle vind ik eigenlijk ook wel leuk omdat ze zo lekker bitchy en onverschillig is, en gelukkig niet zo'n dramaqueen
trouwens, diegene met de hele lange haren, die lijkt vanuit sommige hoeken wel echt op tom cruise xD hij achtervolgt ons, haha xD

Riquelle ieell verschrikkelijk xD,
hahaha xD hellup het tom cruise spook :S, die is trouwens wel het meest professioneel.
Mandy vind ik lief
Ik zat trouwens kinderverhaaltjes die ik toen ik acht negen was schreef....
Ik heb zojuist ontdekt dat ik als kind al sadist was --'
In ieder verhaaltje vernietigde ik de stad! hahaha xD ( kijk daar komt mijn inspiratie voor ZonsV vandaan
)
IK wil gewoon steden vernietigen!!!
hahaha xD hellup het tom cruise spook :S, die is trouwens wel het meest professioneel.
Mandy vind ik lief

Ik zat trouwens kinderverhaaltjes die ik toen ik acht negen was schreef....
Ik heb zojuist ontdekt dat ik als kind al sadist was --'
In ieder verhaaltje vernietigde ik de stad! hahaha xD ( kijk daar komt mijn inspiratie voor ZonsV vandaan

IK wil gewoon steden vernietigen!!!
- Saskjezwaard
- Computer
Haha,. ik dacht al dat je het niet met me eens zou zijn xD ik vind haar echt grappig: Elise moest huilen. *haalt schouders op* nou, jammer dan xD dan mis je toch ergenss een sociaal medelevensgevoel 
Mandy is idd lief^^ net zoals dat meisje met die oranje haren en dan echt oranje haren. Soms vind ik het mooi staan, soms wat minder, ligt aan het licht^^
Wat??? Hahaha xD geniaal, Jodie, geniaal xD kaboem, stad ontploft
Mijn eerste verhaal was (verrassing) fantasy^^ ik was al vanaf mijn 9e doomed tot dit xD het sloeg alleen nergens op,het ging over een betoverd konijn dat op een vliegende stoel de hp meenam naar een eiland waar een heks leefde. Dat betoverde konijn leverde de hp uit aan de heks, die haar gevangen zette. Toen hp wakker werd, was er een jongen (Jonathan
) die ook gevangen zat. Hij was de evil rabbit xD
Haha, nu ik het zo terugdenk, verhalen van vroeger zetten toch wel een patroon voor nu xD

Mandy is idd lief^^ net zoals dat meisje met die oranje haren en dan echt oranje haren. Soms vind ik het mooi staan, soms wat minder, ligt aan het licht^^
Wat??? Hahaha xD geniaal, Jodie, geniaal xD kaboem, stad ontploft

Mijn eerste verhaal was (verrassing) fantasy^^ ik was al vanaf mijn 9e doomed tot dit xD het sloeg alleen nergens op,het ging over een betoverd konijn dat op een vliegende stoel de hp meenam naar een eiland waar een heks leefde. Dat betoverde konijn leverde de hp uit aan de heks, die haar gevangen zette. Toen hp wakker werd, was er een jongen (Jonathan

Haha, nu ik het zo terugdenk, verhalen van vroeger zetten toch wel een patroon voor nu xD
Jap,
Een van mijn verhalen ging over een grote dinosaurus die de stad plat walste en de andere was ik zelf mega groot geworden om de stad voor een tweede keer plat te walsen en autotjes als skeelers te gebruiken en enorme sierballen als voetbal ofzo xD hehe
Een van mijn verhalen ging over een grote dinosaurus die de stad plat walste en de andere was ik zelf mega groot geworden om de stad voor een tweede keer plat te walsen en autotjes als skeelers te gebruiken en enorme sierballen als voetbal ofzo xD hehe

- Saskjezwaard
- Computer
O god, die zou ik je wel heel graag zien herschrijven, om te kijken wat je ervan maakt xD arme stad in je verhalen en arme mensjes
hebben ze net alles opgebouwd na die enorme dino, komt Jodie zelf in het groot nog een keer langs, haha xD echt geweldig xD

Hahaha, dino's en platwalsende Jodie, het moet niet gekker worden ;p
Toen ik een jaar of 5 was schreef ik mijn eerste verhalen xD
Het boekje zelf gemaakt van vouwblaadjes (dubbelgevouwen met nietjes erin) van allemaal verschillende kleuren xD Zelf erbij getekend - en ik kan écht niet tekenen!
En dan gingen de verhalen over een kindje dat een hondje kreeg ofzo, weet het al niet eens meer. Weet nog wel dat elke hond in mijn eerste paar verhalen altijd Snuf heette, haha (:
Achja, die goeie ouwe tijd. Nu schrijf ik niet meer over kindjes die een hondje krijgen... (a') (:
Toen ik een jaar of 5 was schreef ik mijn eerste verhalen xD
Het boekje zelf gemaakt van vouwblaadjes (dubbelgevouwen met nietjes erin) van allemaal verschillende kleuren xD Zelf erbij getekend - en ik kan écht niet tekenen!

En dan gingen de verhalen over een kindje dat een hondje kreeg ofzo, weet het al niet eens meer. Weet nog wel dat elke hond in mijn eerste paar verhalen altijd Snuf heette, haha (:
Achja, die goeie ouwe tijd. Nu schrijf ik niet meer over kindjes die een hondje krijgen... (a') (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Potlood
Hé een chattopic
*was hier stiekem heel energiek naar op zoek* 

HAHA EEN TAPIR MET EEN SNOR! =D
-
- Potlood
Feestje? xD
Ik ben bezig aan een verschrikkelijk macaber nieuw verhaal... en ik schrijf nooit macabere verhalen.
Ik ben bezig aan een verschrikkelijk macaber nieuw verhaal... en ik schrijf nooit macabere verhalen.

-
- Potlood
*bestelt chips en slingers* 
Ik heb momenteel een beetje een writersblock eigenlijk. Niet dat ik te weinig inspiratie heb, integendeel ik bruis ervan, maar bijvoorbeeld, bij mijn macabere verhaal krijg ik ook bijna niets op papier. Het komt gewoon niet, ik loop steeds vast...

Ik heb momenteel een beetje een writersblock eigenlijk. Niet dat ik te weinig inspiratie heb, integendeel ik bruis ervan, maar bijvoorbeeld, bij mijn macabere verhaal krijg ik ook bijna niets op papier. Het komt gewoon niet, ik loop steeds vast...