Eyes like a hurricane

Op dit dek kun je al je Romantische Fan fictie verhalen kwijt. Zwijmel weg, maar kijkt uit voor de ijsberg.
monsterous
Potlood
Potlood

Awwww! Oké, Travis is echt een super schattig vriendje! Haar redden van haar stiefvader, dan meenemen naar zijn huis & vervolgens zo'n liedje zingen voor haar! Wat cute! Zo'n iemand wil iedereen toch? Hahah.
Maar ben nu wel heel benieuwd naar Peters reactie als hij Julia weer ziet.. Ik hoop voor Julia dat het mee gaat vallen, maar denk zo van niet. Ik vind het maar een rotvent :p
Ik wil meer (:
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

Dat is zo ongelooflijk schattig. Van dat hij Check Yes Juliet zingt. (En Julia - Juliet... xD) Ik bedoel. Hij zingt dat, en die onzekerheid en - puur zwijmelmateriaal gewoon, hehe.

Maar is het helemaal zeker dat Peter haar gezien heeft? Ik bedoel, ze stond wel vooraan in die menigte, het zaaltje zal wel niet al te licht zijn geweest... Nou ja, als ik Julia was zou ik er ook maar vanuit gaan dat hij me gezien heeft, maar dan nog.

In elk geval. Ik weet even niet zo goed wat ik hierop moet zeggen, het is voornamelijk zo ontzettend cute hoe ze met elkaar omgaan en zo glimlachen en alles. En ik vond het heel erg leuk dat Julia de eerste stap zet, of zeg maar, dat Julia aan het eind het initiatief neemt. Omdat dat ook een beetje laat zien dat ze wat spontaner/opener wordt. Dat vond ik leuk. :)

Ben benieuwd naar Travis' reactie... (En naar die van Julia's ouders.)
xoxo <3
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Imke, ga eens heel snel verder!
Ik vind het wel belachelijk van mezelf dat ik zo laat reageer ö
Dacht dat ik dat allang gedaan had ;)
Had namelijk al wel allang het stukje gelezen (:

Gauw verder alsjeblieeeft! <333
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ahum. Ik wil natuurlijk niet vervelend doen, en ik wil ook niet spammen ofzo.
Maar je moet nu toch wél reageren om een van mijn favoriete verhaaltjes bij te schrijven... (aaaaaa)
Imke? Ben je er nog? (:
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Aaaw, wat lief! <3 Dank je wel.

Ik moet helaas bekennen dat ik de laatste tijd niet zo veel heb geschreven. Nergens aan eigenlijk. Heb echt een beetje last van writer's block :( *baalt zelf ook enorm*
Ik probeer het echt, maar schrijven lukt gewoon niet lately. Zal wel door een periode van chaos zijn gekomen, hopelijk gaat het nu weer lukken.
*zoekt in map* Oh, ik heb nog wel een stukje van een ander verhaal liggen. *gaat posten*

Ik zal echt proberen om dit zo snel mogelijk te updaten!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Okeee is al goed (:
Als je het maar niet vergeten was hihi ;)
Ga jij maar snel ontspannen, naar een station mensen kijken ofzo en heel veel leuke nummers luisteren, dan komt je inspiratie vanzelf weer bovendrijven (:

Succes! <3
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Niet boos worden please dat ik hier iets post dat geen verhaal is, maar...

OMG, WE THE KINGS KOMT NAAR NEDERLAND EN... HET MOOISTE IS, ZE KOMEN ALS SUPPORT ACT VAN SIMPLE PLAN! OFWEL, IK GA ALLEBEI MIJN FAVORIETE BANDS OP ÉÉN AVOND ZIEN EN HET WORDT DE MOOISTE AVOND VAN MIJN LEVEN, DAT WEET IK NU AL.

IK MOEST DIT ECHT EVEN MET JULLIE DELEN, want ik weet dat jullie dat vast wilden horen! :D

En het mooiste is, nu zit ik met inspiratie om te schrijven! <3
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Waaah wat supervet! :d
En nu snel verder schrijven jij :twisted:
Ghehe, grapje natuurlijk, let's be happy! (:
Semmy
Puntenslijper
Puntenslijper

OMG ik vindt dit verhaal echt geweldig.. Wil je alsjeblieft verder gaan ik heb je verhaal binnen een paar uur uitgelezen en toen nog zo'n 4 x opnieuw.. Pliesee ga verder...
Never let the fear of striking out keep you from playing the game.
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

ok, beetje late reactie, maar... Net 't hele verhaal in één ruk uitgelezen, I'm in love <3 Nee serieus, het is echt geweldig. Ik zag de titel en dacht "ik ken die zin ergens van... lyrics ofzo?" en toen was ik boos op mezelf dat ik het niet meteen herkende, want What You Do To Me is één van m'n favorieten!
Ga je nog naar 't concert toe? Eigenlijk zou ik ook met 'n vriendin gaan maar dat gaat niet door. Ik moest serieus huilen toen ik erachter kwam dat ik ze niet live zou zien... Maar ja, volgende keer beter. Veel plezier bij 't concert!
En als 't kan; schrijf snel verder (a)
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Plaats reactie

Terug naar “De Titanic's Dek”