De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Pluim voor SASKIA!!

100 euro :P ghehe :P, uhmm wel darrence precies zoals op dat plaatje, en Jorena is moeilijk xD haha :P
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jeeej^^ en nu ben ik benieuwd welke kleur het precies wordt xD ik heb nu al 2 keer dezelfde kleur gekocht, maar op mijn haar was het telkens anders. Ik heb raar haar xD

Hmm, 100 euro, dat wordt even sparen :P

Heb je gister trouwens the nightmare before christmas gezien? Ik heb nu een leuk liedje opstaan^^
http://www.youtube.com/watch?v=zorunDOqaYE
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Haha ij ga binnenkort voor het eerst mijn eigen haar verven xp ik bn benieuwd :p

Enein die hb ik niet gezien hmm ik kan hier geen filmpjes kijkeee grmmbl

Waah darrence hoofd is nu al mislukt xp
Bn j nu eigenlijk weer klaar,mtj tentamens :o
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oppassen dat je er geen rotzooi van maakt :P als het te lang zit, blijft het erin zitten, dus je bent gewaarschuwd^^ neeee, ik heb er geen ervaring mee haha xD

Die is leuk, ook leuke muziek, zoals deze.... kidnap the sandy claws, throw him in a box...

Ahh, arme Darrence, voor altijd misvormd xD
Jaa, ik ben klaar :D alleen moet ik 2 hertentamens maken en een opdracht inleveren. Maar ik heb mezelf voor kerst vrijgegeven, dus nu kan ik alles weer inhalen xD hoewel ik nu apfelstrudel moet maken, anders heb ik een boze moeder die de oven in beslag wil nemen :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Haha dan zal dat vast nirt goedkome bij mij xp

Klinkt als een film voor mij :p ga hem morge maar eens kijke :p

En nee joh, gewwoon de gum erover heen xp

Wooh ij kan je weer pesten met pb's xp

Uhg kerstdinet xl ik heb egeen zin blegh
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ja, hij is wel heel erg leuk^^ dé kerstfilm voor zoetsappigheidhaters zoals wij haha xD

Oeps, ik kom er nu pas achter dat het deeg anderhalf uur moet rusten... haha, dat vond mijn moeder heel leuk xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Zoetsappigheidhaters? Aaaaaah wat moeten jullie een vreselijk leven hebben! Ö
Echt, ik hou van domme, idiote, romantische komedies die vreselijk voorspelbaar zijn en geen plot hebben :P
Daarom ga ik morgen ook met een vriendin naar New Year's Eve xD
Volgens critici is de film verspilling van je tijd en echt niet goed, maar wij gaan gewoon lekker voor de leuke acteurs ^^
We zijn jong, dan mag dat he :P

Gaat er iemand anders nog iets leuks doen in de vakantie?
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Saskia heeft wat films betrefd ook niet zon hoog niveau xD wahahah

en ik moet werken :( de hele v oor jullie kerstvakantie xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahaa, misschien moeten Saskia en ik dan eens samen een film kijken xD
Wat voor films kijk jij dan Jodie?
Van die literaire Engelse moeilijke documentaires ofzo? :P

Aaaah wat zielig. Nouja, wel money verdienen natuurlijk ^^
*Afrikaaaaa* :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hhaha Law abinding citizen is een favo van mij :p Robin Hood, Gladiator, my sisters keeper uhmmm remember me :) Two brothers MEGAMIND OOh en Happy feet heb ik echt plat gedraaid! En how to train your dragon ook en.. ( laten we het houden op alle dreamwork films xD en alle disney classics xD )

JAAA AFRIKA :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Haha, ik heb idd niet zo'n hoogstaande filmsmaak, bij mij kom je niet verder dan romkoms en animatiefilms xD ach, zoals je al zei, we zijn nog jong, toch? :P op die andere films kan ik me nooit zo concentreren, dan heb ik altijd de neiging om weg te zappen of om gewoon iets anders te gaan doen xD
Ahw, Disney, echt geweldig! Ik ben ze allemaal weer terug aan het kijken :P eergisteren Dombo gezien en daar kun je echt goed horen dat het jaren 40/50 stemmen zijn :P

Maar ik haat overdreven zoetsappigheid in verhalen. Hoewel ik wel een romantische inborst heb haha xD en een lichtelijk sadistische, als je kijkt naar wat mijn personages allemaal meemaken haha xD

Ik heb geen medelijden met je Jodie :P jij hoeft niet te leren of opdrachten te makne voor school haha ^^

@Marit: ga jij ook al naar Afrika? Pfoe, er izt een heel nest :P wanneer en waarnaar?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wooow. Wacht even. WIE heeft zn leden generator aangezet?
Geef maar toe! Jodie? Saskia?
Zoveel nieuwe leden opeens! (:

:P
btw, we zijn vet vaak tegelijk online xd
Haha Jodie, Gladiator heb ik ook al vaker gezien. Das toch over een eerst belangrijke man die dan uiteindelijk gladiator wordt en van iedereen wint? En zn vrouw en zoontje werden opgehangen en verbrand? Das toch die film? Of is het een andere :P

en Saskia; heb jij het spuw je happiness topic niet goed gelezen? xd
Ik ga meivakantie 2012 naar Ethiopië! :D

Ik moet jullie trouwens allebei nog terug pb'en, dus dan hoor je wel meer Sask! (:
Ghehe, Sas of Sask is veel makkelijker dan Saskia :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ha, onze ledengenerator is eindelijk af, hij staat nu op het dak :P

Hmm, dat heb ik kennelijk niet opgeslagen dan xD maar leuk :D stelletje goeddoeners hier :P
Haha xD het scheelt 2 of 3 letters :P
Xatham
Banned
Banned

Hmm... En ik die haar nog altijd Saskjezwaard noem :$ Hoezo moeten jullie zo nodig alles afkorten? :P
As the phoenix arises from his ashes...
Saskjezwaard
Computer
Computer

Scheelt typwerk xD en Saskjezwaard is lameee :P

God, irritant! Zit er een draadje los bij mijn sok en als ik eraan trek, trek ik zo ongeveer de halve sok uit --' Knak! Yes, kapot^^
Wow wat zijn er trouwens nog veel mensen online om 1 uur 's nachts :O
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

En ik was weeer in slaap gevallen xD maar dit keer heb ik ook niet meer slaapdronken met mijn mobiel gepruts, vanochtend stond er keurig netjes een mailtje op mijn mobiel xD haha en heb ik er ook geen rare dromen over gehad, --' dat was gister wel zo xD

En Xatham, niet moeilijk doen als het makkelijk kan hea :P.

Is er nog iets over van je sok?
Xatham
Banned
Banned

Oké, dan noem ik Saskjezwaard vanaf nu S en Jodie vanaf nu J. Naahh... Volgens mij zei ik toch al vaker Saskia ipv Saskjezwaard. Wat een gedoe zeg voor simpele namen :P

Hoe bedoel je in slaap gevallen, Jodie? Dat kan toch? Ik val dagelijks wel een keer in slaap?
Saskjezwaard
Computer
Computer

grmbl, das niet leuk. Omdat ze nog met mij aan een verhaal zat te werken :Pach, ik weet nu hoe het werkt, als je niet binnen 5 minuten het berichtje hebt gelezen, weet ik day je in slaap bent gevallen xD maar jij moet dan ook vroeg opstaan, ik mag lekker uitslapen en lui in bed blijven liggen zoals nu muhahaha :twisted: hmm, ik draai me denk ik nog een keer om :P

en de sok is nog heel :D alleen wat minder elasticiteit xD

Xatham, dan ga ik je voortaan mister X noemen, hoe vind je die? Wss beter dan Aubie :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Mister x die vind ik leuwk :p

En tsss jr hebt nog niet ge anteo our d saskia! Haha die theorie over binnen vijf minute geen antwoord geven in slaap gevalle klopt wel xp
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, daar heb ik ook heel vaak last van. Ben ik aant msnen ofzo, reageert iemand niet meer. Volgende dag smsje; sorry, was in slaap gevallen :P

Wees niet bang Jodie, het gebeurt blijkbaar wel vaker xd

Goedemorgen trouwens! :D
Ik ga zo lekker shoppen met mn zus (:
Dus ik moet nu maar eens uit bed komen xd

Hebben jullie daar ook wel eens moeite mee? Mijn bed ligt sochtends altijd zo zacht... (a')
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Enkel als ik moet werken en ik heb ochtenddienst... Dan gaat mijn oh zo lieve wekker om 6.00 als het niet eerder is, en moet ik er eigenlijk direct uit. Maar, daar heb ik dan nog wel eens moeite mee.
Dan voel ik mij nog te moe... of inderdaad dan lig ik nog net zo lekker. Vooral de warmte maakt het te lekker om eruit te gaan.

Al moet ik zeggen... Dat er dan een vriend aan je gaat hangen maakt het ook niet makkelijker XP
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
YellowPepper
Puntenslijper
Puntenslijper

Ahh, dat is meestal het probleem van het opstaan. Veel wilskracht is ervoor nodig om uit je bedje te stappen want niemand wil de koude vloer voelen, haha. Ik heb ook moeite om uit me bed te komen, al helemaal omdat ik nu ziek ben. (Is blij met vloerverwarming)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik heb een vloerbedekking, dat is nooit koud :D alleen zie je het nu bijna niet door de rotzooi die mijn vloer bedekt (dat is stiekem de vloerbedekking xD) en liggen er allemaal schuifspeldjes verstopt. Die dingen hebben echt een goede schutkleur haha xD

Marit, veel plezier met shoppen^^ als je het nog leest natuurlijk xD
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Bij mij ligt het niet aan de vloer. Hoewel er vaak grit ligt, wat ook niet lekker loopt :P. De kamer zelf is gewoon koud en ik ben een koukleum. Dus... lig ik liever in de warmte.
YellowPepper
Puntenslijper
Puntenslijper

Dan raad ik je zo'n kacheldeken aan, al zal je dan sneller het probleem hebben dat je je bed niet uitkomt :P
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Neuh, dat is niet nodig. Zodra ik onder de dekens lig, dan word ik zelf een kachel. Het enige moment dat ik zelf echt warm ben :P
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Sas; ik las het pas na de tijd, maar toch dankjewel :P

Was leuk! :D
Iemand anders nog wat leuks gedaan? Jodie, lekker gewerkt? (:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

uhgg saaai xD hahah :P

en wat heb je allemaal gekocht :P
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahaa klinkt enthousiast :P
Is het zo saai bij de vlees-afdeling? xD
Ik dacht dat jij je wel uitleefde met al die messen xD

Haha, twee shirtjes (:
Was eigenlijk ook nog op zoek naar een sweater, maar ik vond nergens leuke :(
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

at dan weer wel :P xD

hahah dat heb ik altijd als ik ga winklen, kan nooit vinden wat ik moet hebben :(

Ik had zowaar gister zin in iets romantisch schrijven hoe vind je die :O.. oke, het is nu al weer weg xD dus ik ga weer verder met wedstrijd verhaal :P maar ik was helemaal in shock haha xD, ook gewoon da thet makkelijk ging om te schrijven het begin althans haha :p xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahahaa, ik zie al een wild springende Jodie voor me :P met messen in dr hand xd

WOOOOW! Jodie? Weet je zeker dat je oké bent? Misschien moet je even langs de dokter ofzo? weetniet hoor, tis maar een optie...

Nee, just kidding :P maar wel bijzonder xd
Je zou vaker zo'n bui moeten hebben, kun je mijn verhaal volgen :P

btw, ik ben ook begonnen met de verhalen van jou en Sas van Nano, alleen ik haakte af..Sorry, teveel fantasy ;p
Ik ben meer van de realiteit xd

Oeeeh, zit 'The boy in the striped pyjamas' te kijken, vet zielig. Nu ff pauze, gaan zo weer verder kijken (:

Maar Jodie, ga je nog wel wat leuks doen deze vakantie? Of alleen maar werken... (:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

HIYAAA

pas hadden we op trainen oefening met een mes ( van hout dan ) moest je de vuist openstoten van je tegenstander waardoor het mes wordt losgelaten en toen was het oog zowat uitgestoken van mijn trainer xD oeoss, gelukkig was ik ditmaal niet de dader maar een een vriendin van mij xD haha

en jaa, ik denk dat ik van de week maar eens een afspraak maak haha :P.

Ik dacht al die kan je nooit volgen xD haha, wel leuk dat je het geprobeerd hebt :P.. misschien heb ik wel een verhaal dat je wel kan volgen xD, maar die is nog in de begin fase :P maar wel realistisch! xD

Aaaaaah die is mooi, boekje trouwens ook :)

En nope, werke werke werke en oud en nieuw!!! FEESTEN!!
Saskjezwaard
Computer
Computer

hmm, kom ik aan met mijn superman returns xD ik zei toch dat mijn filmsmaak niet zo hoog was :P

Het is te merken dat je romantische bui weer over is, Jodie, je laat je karakter alweer twijfelen aan de mijne xD miss toch vaker een romantische film a la the phantom of the opera kijken?

God, typen op je moiel gaat zo sloom --' en de folm is weer begonnen, de bad guy gaat met het zoontje piano speken haha xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Zover ben ik nog niet!! ( ik had de film op pauze staan haha xD )

Sorry, -- zullen we dan zo nog wat romantisch proberen xD haha :P

Als je nou eens je laptop pakt !C * kijkt dwingend *
Saskjezwaard
Computer
Computer

doe dat maar, kijken of het je lukt :P en sorry, laptop pakken gaat niet, ik heb nu de poes op schoot (iets wat heeel zeldzaam is) daar past geen laptop meer bij xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

slecht :P atnwoord pb is xD dan kunnen we eerder romatisch proberen haha xD.

Ik ben nu trouwens Haflin Sinenomi aan het tekenen :P ghehe, alleen nu nog bedenken wat voor een aftekeningen ze dragen op hun lichaam en of ik ze kledingloos laat xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Poeeeh, film afgelopen. Heftig zeg! Ö

Haha, Jodie feestbeest xd
en anders moeten we gewoon even een keer een groepsgesprek doen met zn drieën, kunnen Sas en ik jou wat romantischer maken :P

Goed idee of goed idee? xd
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah one shot met zijn drieen proberen om mij naar de zoetsappigheid te brengen xD wahaha xD
SUcCES xD
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, das best nog wel een goed idee! Ik schrijf eigenlijk altijd alleen, maar lijkt me best leuk om samen eens iets te schrijven :D

Maar Saskia reageert pas weer in de reclame waarschijnlijk, dus over een kwartier pas :P
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

Kan ik JodieJJ niet romantisch krijgen dan..

Ik kan dat echt wel zijn hoor ;)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Doe je best maar sebas :P wahah
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha Sebas, hoe wil je dat gaan aanpakken? :P
Het wordt al moeilijk als we met z'n 2en zouden gaan samenwerken, ik zou het knap vinden als jij in je eentje het voor elkaar krijgt xD
Xatham
Banned
Banned

Ben ik de enige die wat meer achter deze opmerking ziet? :O
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Neee xP
Xatham
Banned
Banned

Kan ik JodieJJ niet romantisch krijgen dan..

Ik kan dat echt wel zijn hoor
Jou romatisch krijgen, door zelf romantisch te zijn? Sebas was toch een jongen...? Hmm... Nou ja, ik zoek veel te snel dingen achter dingen :P
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”