Kloonjacht

Hier vind je alle voltooide griezel- en horrorverhalen!
vonk
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ja, lukt wel. Ik sta er gemiddeld met een zeven voor, dus als ik straks wil zakken, moet ik ineens heel dom gaan worden en voor alles op mij centraal examens lager halen dan een drie :P. Nee, ik heb er wel vertrouwen in, maar niets komt voor niets, zeker niet op het vwo :S
---
xx vonk
§Lisa§
Potlood
Potlood

Sow!! Gemiddeld een zeven, weet je hoe goed!!!
Nou heel veel succes dan met leren, het komt wel goed!! :D

Liefs
For the world you’re somebody, for somebody you’re the world!!
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Is het een open einde Vonk?
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
vonk
Balpen
Balpen
Contacteer:

jep, een open einde. een boek... nee, ik denk het niet. Andere nederlandse schrijvers hebben met dit thema al veel gruwelijkere en realistischere verhalen gemaakt... maar er komt ooit een boek... liever eerder dan later...
---
xx vonk
15lila
Balpen
Balpen

Goed verhaal, ik heb het trouwens niet helemaal gelezen omdat ik niet zoveel tijd had.
Het is heel appart ik heb nog nooit zo iets gelezen, het is niet echt een standaard onderwerp zoals veel mensen schrijven over de term `Loverboys` maar dat maakt het juist allemaal zo leuk.
Het leven word aangevallen door dromen.
Carolus
Potlood
Potlood

Ik heb het deze middag gelezen en vnd het één van de mooiste verhalen op dit forum!
Laatst gewijzigd door marly op 21 jul 2010 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zou je ook kunnen vertellen waarom je het een van de mooiste verhalen vindt? Daar heeft de auteur wat meer aan. Alvast bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “De Boekenplank”