Helena de zwarte prinses

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
cindsel
Nieuw
Nieuw

Een man. Met een duister geheim, dat niemand weet. Zo alleen voelt hij zich, dat hij dagen en nachten bij elkaar schreeuwt. Nachten kijkt hij naar haar uit. Hij zoekt en zoekt. Tot op een nacht. Hij vind haar en zijn duistere krachten keren weer terug naar hem. Ze is Terug. Helena.

"Ga weg!" Schreeuwde ik tegen mijn bedienden en schoof woest alles van tafel. Mijn bedienden gingen er snel vandoor. Boos ging ik weer op mijn stoel zitten. Mijn lange scherpe nagels kraste over de donkere ebbenhouten tafel. Ravage op de grond. Ravage in mijn hoofd. Al weken zoek ik haar. Helena, waar zit je? Waar ben je?
Woest stond ik op en liep weg. Mijn zwarte leren jas sleepte en zwiepte mee met mijn bewegingen. Woest gooide ik alle deuren open en liep naar de toren van mijn kasteel. Ik opende het raam en klom er uit. De wind zuchtte zachtjes door mijn haar. Opeens begon ik te schreeuwen. Eerst keihard zodat iedereen het kon horen. Daarna veranderde het in een klagend gehuil. Net als dat van een wolf. Ik keek uit hijgend over mijn landgoed. Dat suffe dorp daar. Het enige wat mijn hele uitzicht verpestte. Oneindig lang zat ik op het dak. De nacht is nog jong. Maar zonder haar, is het rot!
Ik kneep mijn ogen fijn. Grijnzend keek ik hoe een vleermuis kwam aanvliegen. De vleermuis landde naast mij neer. "Nog nieuws, Villenco? Iets van haar gevonden?" De vleermuis veranderde in een kleine jongen met strak achterover gekamd zwart haar en bloedrode ogen. "Sorry meester, nog niets. Maar vergeef mij heer. Ik werd afgeleid, een jonge vrouw trok mijn aandacht." De jongen keek beschamend naar beneden. Grijnzend keek ik naar hem. "Hoe smaakte ze?" Vroeg ik.
"Ow heer ze was zo warm! Haar bloed." Even zuchtte de kleine jongen. "Helaas zo weinig. Mensen bloed is zo zalig. Vooral het vrouwen bloed, licht en teder." "Vooral de maagdelijke he?" Villenco knikte. Ik zuchtte. "Sinds Helena verdwenen is, kan niemand mijn dorst lessen. Zij bezit een deel van mijn krachten." Ik sloeg mijn jas over mijn benen heen. "Heer, wanneer heeft u voor het laatst gedronken?"
"3,4 maanden geleden? Ik weet het niet eens meer Villenco. Het enige waar ik nu nog aan kan denken is Helena. Waar ze is en waarom ze weg is." Met stevige kracht plantte ik mijn nagels in het dak en schreeuwde met alle kracht die in mijn lichaam zat: "HELENA!" Ik hoorde het tot in het dorp na galmen. Helena! Helena! Helena! Steeds zachter tot het weer wegstierf. "Ik ga." Zei Villenco en sprong van de toren. Hij verdween een ogenblik en even later vloog hij als een vleermuis weer weg. Ik sprong ook van het dak en landde netjes op mijn voeten terecht. Door deze duistere stille nacht besloot ik weer te zoeken naar haar.

hopelijk vinden jullie het wat.. :$ :$
FEARLESS TO FLY!
15lila
Balpen
Balpen

ik vind het wel wat hebben, alleen kan je misschien beter dingen zoals ;
Het dienstmeisje, veranderen in Rosa, Dina of zo iets, dan klinkt het veel meer als een persoon.
Het leven word aangevallen door dromen.
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Heey,
Ik ben het niet met Lila eens je laat nu juist merken dat deze man macht heeft. Dat hij geen namen belangrijk vindt. En zijn bedienden in het algemeen ziet. Hij is de baas over hen.

Verder vindt ik deze zin echt goed:
Ravage op de grond. Ravage in mijn hoofd. Al weken zoek ik haar. Helena, waar zit je? Waar ben je?
Je zorgt hier echt voor een soort sfeer.

Verder vindt ik vampiers altijd geweldig ^^ als ze goed worden gebruikt in een verhaal.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat
liefs spoekie
Verleden, Vertrouwen, Verloop van je leven...
cindsel
Nieuw
Nieuw

hihi nou tnks voor de reactie ;D
hier dan volgende stuk :$

Flash back

Wild streelde ik door haar haar en keek in haar donker bruine ogen. Wat was ze mooi. Zo mooi. Ik grijnsde breed en streelde over haar hals. Ze glimlachte verleidelijk en trok me tegen zich aan. "Jou huis of het mijne?" Fluisterde ze. Ik lachte. "Hier." De punten van mijn tanden ontblootte ik een beetje. Een lichte straal van angst was in haar ogen te zien. Mijn bijna witte ogen weerspiegelde in de hare. Mijn tanden had ze gezien. Ze wist wie ik was en wat ik wilde. Haar lichaam begon te trillen als een kleine haas, die ter prooi viel van een vos. Mijn nagel schraapte ik zachtjes over haar wang. "Jij zal goed smaken." Zei ik en drukte mijn tanden op haar slagader, prikte door haar lichte uit en voelde haar bloed mijn lichaam binnen komen. Ik sperde mijn ogen en mijn ogen voelde ik kloppen. Mijn hart pompte meer adrenaline. Dit bloed. Zo zuiver. Ik draaide me van haar weg en hoestte. Hoe kan dit bloed zo zuiver zijn? Ik had al zo veel van haar bloed gedronken dat ze op de grond zakte. Ik likte mijn lippen al en knielde naast haar neer. Dat was mijn laatste respect voor mijn maaltijd. Hun ogen sluiten wanneer ik ze van hun leven heb beroofd. Maar... Ze leefde nog? Ze hijgde en keek me bang aan. Ik grijnsde. "Leven betekent veel voor je zeker? Je bent taai. Ik heb je leeg gedronken en je leeft nog steeds." Ik trok mijn mouw omhoog en beet in mijn pols. Ze keek me met grote ogen aan. "Als je wilt blijven leven dan drink je van mijn bloed." Ze keek er heel lang naar en keek me toen weer aan. Ik zuchtte. "Nou sorry maar ik heb geen eeuwen om op je antwoord te wachten." Ik stond op om weg te lopen en toen pakte ze me been vast. Ik keerde en hield mijn arm boven haar mond. "Drink!" Bevoel ik haar. Ze plaatste haar mond om mijn bloedende wond. Ze zoog het bloed uit mijn pols. Steeds harder begon ze het uit mijn lichaam te trekken. Haar donkere bruine ogen werden doorlopen bloedrood. De kleur die ik van haar had gekregen trok weer weg. "Genoeg!" Schreeuwde ik en trok mijn arm terug. Ze wilde meer en vloog me aan. Met een flinke zwaai smeet ik haar tegen de muur. De stenen trilden en sommigen vielen op de grond. Ze hijgde. Toen begon ze rare bewegingen te maken en ze krijste als een kat. Ik leunde met handen op mijn knieën. Wat een pit. Ze dook in elkaar. "Rustig maar. Je lichaam sterft." Ze bleef in elkaar gekrompen zitten. Voorzichtig trok ik haar om hoog. Haar zwarte stijle haar was veranderd in zwarte krullen. "Wat is eigenlijk je naam?" Vroeg ik. "Helena." Fluisterde ze met een stem zo duister als de nacht.
Eind flashback
FEARLESS TO FLY!
Spoekie
Potlood
Potlood
Contacteer:

Heey,
Leuk stukje weer.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en of hij helena nog eens terug vindt.
Liefs Spoekie
Verleden, Vertrouwen, Verloop van je leven...
15lila
Balpen
Balpen

Mmmm, ik vind dat het er zo beter uit zo kúnnen zien ;

'Guusje ruim dat speelgoed op'
'Mijn huishoudster pakt meteen de roodharige knuffelbeer van de houten vloer'

Maar het is niet er storend in het stukje, dus ga vooral door met dit leuke verhaal!
Het leven word aangevallen door dromen.
Gesloten

Terug naar “De Poort Naar De Andere Wereld”