De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oh, die, ik dacht eigenlijk al dat je die bedoelde! Hahah, ik zat het met een vriendin te kijken en die was ook helemaal verontwaardigd dat hij eruit was :P 'nu ga ik het nooit meer kijken' haha xD nou ja, my favourite zit er nog in, daarom kijk ik nog^^ der zaten er wel een paar bij die echt heel erg stereotiep homo waren zeg xD daar kan ik me echt dood om lachen haha xD

Nee, ik geef je er helemaal gelijk in, vind ik ook! Maar ik kijk het nog met plezier :P

Nee, ik heb Turks Fruit nooit gelezen of gezien, weet ook niet echt of ik daar behoefte aan heb, als ik het zo hoor. Ik weet niet of ik ooit iets van hem heb gelezen, ik kan me nog wel een boek herinneren dat een hele sombere en rottende sfeer hing, dat ik echt dacht waarom leeft die hp nog in zijn huis? Maar dat ging over dat zijn vader net was overleden, dus dat paste er op zich wel bij.

Gatverdamme! Ik kan het echt zo voor me zien, ieuw! Dan moet je toch niet helemaal lekker in je hoofd zijn, als je dat verzint. Nogmaals, literatuur is niet aan mij besteed, ik hou het maar bij mijn fantasy :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ja, vies he! >.< Bij mij speelde het zich ook al helemaal af in mijn hoofd, met de geluidseffecten er op en er aan.
Hij heeft echt een rare fetish voor rottende dingen of zo, en hij móét wel seksueel gefrusteerd zijn, want in zijn boeken vinden alle vrouwen het lekker om als door een beest genomen te worden.
Sorry, ik heb er écht te veel irritaties over. xD
Ken je het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun? Ik weet niet of het literatuur is , maar die vond ik heel wat realistischer. Er komt ook veel seks in voor en het gaat over een vrouw die kanker krijgt, maar daarin is alles een stuk meer zoals het in het echt ook is.

Ik had laatst de Amerikaanse verfilming gezien van een Zweedse best seller; 'Mannen die vrouwen haten' ('The girl with the dragon tattoo' in het Amerikaans)
Ken je het? Ik was er best wel van onder de indruk! :O Super mooi en realistisch gespeeld, en goede personages.

Haha, wie is jouw favoriet dan met The Face?
Ik weet nog dat toen ik het keek er zo'n meisje in zat (ik doe moeite om netjes te praten xD) die ik eeeeecht niet kon uitstaan.
Sharona ofzo. God, wat een irritant kind. ;(
Saskjezwaard
Computer
Computer

Haha, de irritaties komen maar heel vluchtig door hoor :P
Ik heb de film gezien van komt een vrouw bij de dokter. Ook veel seks (natuurlijk, het is een Nederlandse film --' echt, alsof ze dat in moeten halen ofzo omdat het bij zowat van de rest niet mag :roll:), maar daar kon ik echt mee meeleven. Ik vond het echt mooi dat die man eigenlijk een klootzak is, dat doe je toch niet, vreemdgaan als je vrouw kanker heeft, maar je gaat er toch over nadenken. Want het sloopt niet alleen je vrouw, maar ook jou en jouw leven. En hij kiest dan voor zichzelf, iets wat niet veel mensen doen, maar toch genoeg. Dat is nog wel een boek dat ik zou willen lezen.

Ik heb de Zweedse versie ooit daarvan gezien, maar het is niet mijn genre :P ik hou niet zo van detectives, wat mijn moeder dan weer jammer vindt, want die kijkt ze graag xD

Stefan :D hoewel hij wel een beetje saai overkomt, maar goed, bij dat soort progamma's mag je oppervlakkig zijn haha xD
Oh, jaa, zij xD mijn vriendin kon haar ook niet uitstaan haha xD maar nu is ze wel heel erg verbeterd, ze heeft de laatste tijd veel gewonnen en staat nu in de finale.
Pfoe, ken je trouwens die Jon nog? Dat was echt zo'n mannetje dat met alles wat vrouwelijk was flirtte. Ohh, hem kon ik echt niet uitstaan. Maar hij is eruit, door zijn eigen schuld haha xD hij was al eerder in New York (gingen ze naartoe) geweest, voor zijn moddelencarierre, en toen had hij een keer geen geld. Dus had hij biefstuk gestolen, echt een hele tas vol. En dan ook nog dure biefstukken. Waarom biefstuk? xD
Maar hij mocht het land dus niet in, dus was het einde oefening voor hem :P en toen vond ik het zielig voor Stefan, want hun coach was helemaal in tranen bij het vertrek van Jon, en later, tijdens de eliminatie, werd Stefan ook nog helemaal afgezeken. Ahh... xD
Maar ik heb me zo doodgelachen omdat Jon New York niet binnenkwam :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Meeeeeh, in mijn verhalen komt ook best wel veel seks voor, eigenlijk.... >.<
Maar niet zoals bij Wolkers!
Meer als een soort statement dat seks heel subjectief is. De ene vindt het fijn, de ander niet, nog een ander wil alleen de aandacht, weer een ander ziet het als een liefdesuiting, etc, etc, etc... x:

Da's nou jammer dat je de film al hebt gezien. o.ó In het boek zien de personages er namelijk heel anders uit. En toen ik het boek las, irriteerde ik me eigenlijk een beetje aan de film. (a) Maar het klopt, die hp is wél een lul. Maar ik ergerde me meer aan dokter Scheltema (zegt jou vast niks xD) ... echt zo'n kil mens, is zij in dat boek. Alsof ze erop kickt ofzo om je nog meer te ontmoedigen , terwijl je al een dodelijke ziekte hebt.
Je moet het boek écht lezen, Sask! Het is heel vlot geschreven en je leert Stijn (zeuw heet die vent :') ) heel goed kennen. Wat ik ook heel apart vond, was dat er ondanks het heftige onderwerp ook nog een beetje humor in zit.
Inderdaad, hij kiest voor zichzelf. Maar voor jezelf kiezen moet je niet achter de rug om van je partner doen, die kanker heeft. noooh. :(

Hahah, echt mooi he, die programma's!
Ik zie het nu echt helemaal voor me, en ik vind het jammer dat ik er niet over mee kan praten omdat ik het niet volg. ;(
Mijn zusje en haar vriendinnen vonden Jordy helemaal geweldig. :P Je weet wel, dat donkere 'jongetje' ..
Jaa, ik vond hem echt nog zo'n jongetje. ;p Vond 'm daarom ook niet echt sexy, ofzo...
Saskjezwaard
Computer
Computer

Als het je verhaal draagt, heb ik er ook helemaal geen problemen mee. Alleen als je het erin gooit omdat je denkt, oh, dat zijn we vergeten, anders wordt het geen literatuur, kom snel, nog even een schokkende seksscene schrijven, dan ben je op het verkeerde pad :P
Ik vind de gedachte die er bij jou achter zit trouwens erg mooi^^

Verdomme! Net bij de bieb gekeken of ze het boek hebben, zijn ze alle 5 uitgeleend --' oeh, eentje heeft een boete, die moest de 29ste al ingeleverd zijn haha xD die gaat op mijn lijstje, ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden^^

Ga ze dan heel snel eens kijken, dan kunnen we erover praten :p nee, de volgende is de finale al en die zag er een beetje... saai uit. Niet echt spetterend, zoals die finales van ANTM altijd zijn. Maar ach, ik heb tot nu toe alles gevolgd, dus die laatste kan er ook nog bij :P
Oh, die! Ja, ik vond hem ook nog zo'n jongetje, hij had wel iets schattigs^^ ik hou het op Stefan, heb trouwens ook niet veel keuze, de andere finalist is zo gay als maar zijn kan haha xD die vind ik wel weer heel erg grappig :P
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Pfffff, OV deed het net de hele tijd niet bij mij. -.-
Maar nu gelukkig wel weeeeer! :D

Hahaha, dat had ik ook een x toen ik een boek wilde lenen! :p Ik breng ze ook altijd te laat terug, hoor, dus ik had het net zo goed kunnen zijn *schaam, schaam*
Ik had 'm deze zomer een keertje gewoon gekocht bij de Bruna. ^^ Het is zo'n poket-model. Dat vind ik altijd zo lieffff... vooral bij dikke boeken. xD
Ik vind de gedachte die er bij jou achter zit trouwens erg mooi^^
Ja, het is zó fascinerend! >.< Ik vind seksscenes stiekem ook altijd het interssantst om te schrijven aan mijn verhalen , het klinkt zó slecht , he; maar ik verheug me daar altijd op. xD Niet omdat ik geil wil doen, ofzo. Maar je laat zegmaar een heel intieme kant van het personage zien waarbij het perspectief ligt. Weet niet hoe ik het moet uitleggen. x:
OKE GENOEG OVER SEKS NU. :P
Ik vind sowieso scenes waarin 'iets' gebeurt wat een grote invloed heeft ook een personage fijn om te schrijven. Die zijn er meestal ook zo uit. Maar ik moet mezelf meestal echt dwingen om de wat 'saaiere' stukjes te schrijven waarin het verhaal zich opbouwt. ;(

Haha, ik kan maandag wel kijken! :D Dan heb ik toch wel tijd.... en dit weekend komt er ook nog een herhaling op, toch? Dan ben ik - als het goed is alweer tentamenvrij! ^^

Ik had het in één van mijn PB's toch over een pauwenveer-tattoo.
http://www.ratemyink.com/images/ul/109/ ... 09999.jpeg
Kijk, zo zou het eruit zien. ^^ Maar dan op de ribben, hé. xD En ook iets minder groot.
Ik vind pauwenveren echt iets heel mysterieus hebben.

Haha, ik ben echt erg. Mijn 1e is nog niet eens af, en nu denk ik hier al aan. o.ó
Saskjezwaard
Computer
Computer

Had ik ook, was vast iets algemeens. Wel echt heel erg irritant --'

Haha, ja, dat is herkenbaar, dat te laat terugbrengen xD volgens mij heb ik nu ook nog een boete openstaan, dat wordt de komende tijd niet naar de bieb gaan :P ik vergeet altijd dat ik ze heb, zoveel lees ik eigenlijk niet. Hoewel ik de laatste tijd daar weer wat aan het sleutelen ben, der staan nog wat boeken in mijn boekenkast die schreeuwen om aandacht^^

Volgens mij snap ik wel wat je bedoelt. Gewoon hoe ieder karakter er zo anders mee omgaat.
Hm, ik zit eens te denken, volgens mij is de enige seksscene die ik ooit heb geschreven in een duoverhaal geweest met Jodie. En ik kan je zeggen, dat was awkward xD vooral omdat ik vanuit de man schreef haha xD

Ja, das erg he! Ik heb ook scenes die ik zo ontzettend graag wil schrijven, hoewel die soms niet zo grote invloed hebben, maar gewoon leuk zijn om te schrijven. Daar wil ik zo graag zijn xD maar bij geen van mijn verhalen ben ik op het moment bij zo''n stuk :(
Ik moet echt chronologisch schrijven, anders heb ik het idee dat de karakterontwikkeling niet helemaal klopt. Maar ik heb wel een keer niet-chronologisch geschreven en dat stuk past er nog in. HEt probleem is dat ik het plot altijd nog wat aanpas, onbewust, door opeens een ander spoor in te slaan. HAndgi xD

Haha, mooi^^ dan kunnen we gaan klagen over wat voor slecht programma het eigenlijk is xD

Ik vind pauwenveren echt mooi, wilde vroeger op de kinderboerderij er altijd eentje hebben van de pauw. DAt beest heeft me nooit iets gegeven, nou zeg! Grmbl xD

Oh, ik vind deze foto trouwens echt grappig xD is zo'n meme van gemaakt, ken je die?
Afbeelding
Je zou maar gewoon de marathon lopen, gefotografeerd worden en dan opeens een beroemdheid worden op internet xD alleen om het idee al moet ik echt de hele tijd lachen bij zijn foto :P
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Literatuur moeten we altijd lezen bij Nederlands. Doe mij maar... niet literatuur boeken dingen xD Ik hou meer van boeken waar een verhaal in zit, in plaats van allemaal diepe gedachten in iedere zin. Waarin je zo heel lang moet nadenken voordat je het snapt en dan blijkt het iets heel anders te zijn (':

die jongen op die foto heet Zenni of Zerrie of iets in die zin :P Ze willen dat hij Finnick gaat spelen in Catching Fire (deel 2 van The Hunger Games). Maar k vind hm niet goed :P
Heeft iemand hier de film gezien? The Hunger Games dus...
When the power of love overcomes the love of power.
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

DAAR GA IK DONDERDAG HEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry hyper, ik ga daar heen. hungergames catching fire en het laatste deel (titel weet ik niet in het engels) (spotgaai) zijn leuke boeken.
Shit happens, just flush it and move on!
Marlindee
Potlood
Potlood

De boeken zijn inderdaad leuk, ik heb alleen de film nog niet gezien, en mij kennende ga ik dat ook nooit doen tot dat hij op tv is xD
Ik wil hem wel zien, maar het komt er meestal niet van, en niemand die ik ken wil die film zien, dus tjaa..
Mooonie
Vulpen
Vulpen

Ja! Ik heb de hunger games laatst gezien, vind het echt een geweldige film :) Ik vind alleen het begin een beetje langdradig.
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

ejell schreef:Heeft iemand hier de film gezien? The Hunger Games dus...
Ja, het is echt een geweldige film! Goed gespeeld en zelfs als je het verhaal al kent en weet dat dingen gaan gebeuren blijft het spannend. Dood van Rue is ook erg mooi en verdrietig, maar meer ga ik niet zeggen, moet je zelf maar kijken ;) ...
mena1998 schreef: en het laatste deel (titel weet ik niet in het engels) (spotgaai) .
yeah, ik weet hem wel 8) Mockingjay ;)
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

@Sask;
JAA, die foto, daar had ik het laatst nog met een meisje uit mijn klas over. :P Toevallig, ik kende 'm nog niet , maar ik lag wel helemaal dubbel over hoe zij erover vertelde.

Ik herinner me net ook ineens dat mijn opa (die nu overleden is) altijd een pauwenveer in de kamer had staan, in een vaasje.
Als ik zoiets dan laat zetten, is het ook weer een beetje een gedachte aan hem. Dat vind ik best mooi eigenlijk! Dat ik onbewust zoiets bedenk, en dat ik daar dan ineens aan terugdenk. :')

Haha, ja, ik heb sowieso ook nog wel een boete bij de bieb. ;( maar gelukkig zijn die bieb-boetes niet zo duur. 10 cent per dag ofzo, bij ons.
Hm, ik zit eens te denken, volgens mij is de enige seksscene die ik ooit heb geschreven in een duoverhaal geweest met Jodie. En ik kan je zeggen, dat was awkward xD vooral omdat ik vanuit de man schreef haha xD
AAAH, dat moet ik lezen! xD Gewoon uit nieuwsgierigheid. Zou je zo vriendelijk willen zijn om het mij via een PB'tje te overhandigen? :angel
Wat was er awkward aan dan? ;( Was het geen lieve man?
Ik heb ook nog wel ergens een heeeele awkward scene, o.ó maar daarin hebben ze niet echt seks. Zij wil dan niet, en dan probeert hij zich heel hard in te houden, en ondertussen denkt hij per ongeluk aan dingen die hij nooit met haar heeft gedaan, maar wel best zou willen.... xD Best zielig eigenlijk ...
Saskjezwaard
Computer
Computer

@ Ejell: Ja, dat heb ik ook bij literatuur. Bij te moeilijke zinnen waarbij je dus bij elk woord moet nadenken, haak ik al snel af. Lezen moet ontspanning blijven :P
En hij heet Zeddie Little (wat een naam xD). Maar dat wist ik niet. Hm, ik heb de boeken van de hongerspelen nog niet gelezen, zijn ook de hele tijd uitgeleend, dus ik weet niet wie Finnick is. Tja, aan de ene kant is het vreemd, aangezien hij volgens mij nog nooit iets heeft gespeeld, maar aan de andere kant vind ik het wel heel grappig xD door 1 foto opeens aan een baan geholpen :P

@ Classy: Ik vind hem echt helemaal geweldig, hoewel ik hem niet eens zo knap vind :P hij komt wel echt als een schatje over, als je zijn twitter leest enzo. Ik zou me echt geen raad weten als opeens iedereen jouw foto verspreid over het internet, blogs over hem schrijven etc xD

Dat is idd een mooie gedachte! Echt mooi eigenlijk hoe sommige dingen toch onbewust meespelen. De geest is mysterieus^^

Haha, 10 cent per dag kan heel veel oplopen als je het weken vergeet xD ik heb soms ook dat ik in de bieb ben en denk, oeh, leuk boek, leuk boek en dan thuiskom met een stuk of 6. En dan ze allemaal niet lees en dan ook nog vergeet --' Dan kan die boete wel heel hoog oplopen xD
Ach, zo bont als mijn zus kan ik het nooit maken, die heeft ooit een keer bijna een jaar een paar boeken vergeten, ze had een boete van geloof ik zo'n 100 euro :O dan voel ik me al wat minder schuldig met mijn 5 euro haha xD

Eh... tja, dat wordt eigenlijk wel een probleem. Niet alleen omdat het desbetreffende verhaal ook nog online staat en het een hoop zou verklappen, maar ik kan hem niet openen --' al mijn verhalen zijn opgeslagen op word 2010, en dat kan deze laptop niet openen. Dus ik heb er een paar overgezet, maar die niet. En ik kan ook geen compatibiliteitsversie openen omdat ik dat niet kan downloaden. Geen administratierechten --'
Hm, ik ga nog kijken of ik het kan laten zien. Is net als met plots, die kan ik niet geheim houden xD

Maar het was heel vreemd om dat samen te schrijven. Het was echt zo van, ik schreef een paar regels, stuurde dat naar Jodie, mocht zij weer een paar regels schrijven, zat ik er daarna weer mee opgescheept haha xD we zijn beiden echt niet goed in romantische scenes schrijven haha xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Heeft iemand dit filmpje ooit gezien? Ik vind hem echt he-le-maal geweldig! Hahaha, ik zou ook echt op de knop gedrukt hebben haha xD

Link

Weet iemand trouwens hoe je zo'n youtube filmpje in je reactie krijgt? Zoals jij de hele tijd doet, Patrick :P
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Code: Selecteer alles

[youtube][/youtube]
Why are you so frightened? Have you no faith?
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ha, dat mysterie is ook gelijk weer opgelost :D dank je^^
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ja, heb hem al eens eerder gezien. Geniaal! Serieus, als je zoiets verzint ben je echt geweldig!
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

@ Saskia

Hij is nog niet gecast hoor, alleen willen sommige fans dat. Ik vind hm er helemaal niet bij passen. Je kunt ook boeken kopen :P dan kun je ze vaker lezen (a) das wel chill bij deze hoor hahah
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Saskia; haha, wat een geweldig filmpje :D
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Aile
Vulpen
Vulpen

Link

ZOMG! Ik moet dit spel hebben D: I NEED IT!
Het is allemaal gewoon epic, en de muziek is gewoon prachtig. Ik kan niet wachten totdat de nieuwste Kingdom Hearts in Europa uitkomt :O
"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
Saskjezwaard
Computer
Computer

@ Ejell: Ik wilde hem ook kopen, ik was bij de Selexyz in Maastricht, maar daar hadden ze alleen een filmboek --' Is iemand daar trouwens ooit geweest? Die winkel is gevestigd in een kerk, ik moet zeggen dat ik het niet echt mooi vind. De strakke inrichting past niet bij de oude architectuur van die kerk. Dan vind ik de Drukkerij in Middelbug een stuk mooier^^

Ugh, ik moest sinds eeuwen weer werken op zaterdagochtend, weer eens een keer op de broodafdeling. Natuurlijk krijg ik het weer voor elkaar om een hete plaat met brood op mijn onderarm te krijgen --' nu heb ik wel een hartje op mijn arm haha xD maar we hebben van die nieuwe handschoenen, wat eigenlijk gewoon wanten zijn. Veel te klein en je hebt er bijna geen grip mee. Pfoe, rotdingen :gr:
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik ben dood! Egt letterlijk en figuurlijk. Egt ik kan niet meer rectop blijven staan. Ben om 9 uur in de ochtend opgestaan en ben om 10 uur naar Beverwijk gegaan! Egt das niet normaal vroeg voor mij. Normaal gesproken sta ik om 1 uur op ofzo
Maar het was het allemaal wel waard. Heb nu weer een hele voorraad nieuwe lente kleren :D
Egt mensen als je wil gaan shoppen gewoon naar Beverwijk, je krijgt er nooit genoeg van!!
Oja wees dan niet zo dom alss mij om juist die dag hakken aan te trekken, geloof aan het einde van de dag ben je kapot en heb je blaren!

Nu doodmoe in bed wiskunde aan het maken. Maandag repetitie waar ik helemaal niks van snap! Help!!! En dan ook nog heel vroeg opstaan.

Dus daarom was/ben ik de laatste paar daagjes zo afwezig. Druk druk druk. :|
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Saskia! Jij bent in Maastricht en jij zegt niks!
En die boekenwinkel ken ik erg goed :p Inderdaad een beetje vreemd. Ze doen het steeds vaker: een kerk omvormen tot weet ik wat ;p Op een andere plaats weet ik dat een kerkje een fitness centrum geworden is :p
Why are you so frightened? Have you no faith?
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

@ Saskia
Tja het is heel populair aan het worden, bij ons in Hengelo was het ook de hele tijd uitverkocht. Engelse versie dan, want Nederlands heb ik wel xD Engels nu ook gelukkig (:

Heeft iemand Inwijding/Divergent gelezen? Ik wil hm vragen voor m'n verjaardag en vraag me af of het een leuk boek is (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Mijn gangen zijn mysterieus enzo :P

Een fitness centrum? Ik ben totaal niet van het geloof, maar een fitnesscentrum geeft mij toch een beetje gevoel van heiligschennis. En het past gewoon niet bij elkaar :P

@ Ejell: Het stomme is dat ik een paar weken geleden in Utrecht was in de Selexyz daar en daar hadden ze stápels liggen. Maar toen had ik eigenlijk geen geld om het te kopen :P uiteindelijk wel 4 andere boeken gekocht in de Slegte, maar goed, dat mag, das tweedehands xD
Ik ga de bieb wel stalken :P

En Inwijding ken ik niet, dus daar heb je ook niks aan xD
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Hmmm jij reist ook het hele land door heh xD
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Volgend jaar ga ik in maastricht op kamers. Srsly, meer nuttigs heb ik even niet te zeggen :p
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Als je trouwens ns flink wilt lachen, komende zaterdag loop ik mee met de modeshow van C&A in het ABC-complex in Sittard. Geen idee of iemand in de buurt woont :P
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Ah, jammer, dat zou ik best willen zien. Geniaal hoe meisjes (en jongens soms) zich dom gedragen om zich mooi te voelen. Als je het niet bent... pech gehad.
Zo denk ik dan.
Maar de meeste mensen doen zulke dingen om zich zekerder te voelen. Ik snap daar dus echt niets van...
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Tja, sommige modellen gedragen zich echt verschrikkelijk arrogant, nogal irritant als je het mij vraagt. Ik ben niet mooi, maar word wel gevraagd mee te doen met shows en shoots. Dus zo speciaal zijn ze echt niet.
Maar ik ken er ook heel wat die zich onzeker voelen terwijl ze onwijs mooi zijn.
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
mena1998
Typmachine
Typmachine

Yes geen tekenen op school!
Aan de ene kant wel jammer wat tekenen is leuk, maar ik vind dit leuk omdat ik echt een flut docent heb. Ze kan Helemaal maar dan echt helemaal geen les geven.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Noooo! Mijn favoriet heeft niet gewonnen, snik, snik xD Stefan is tweede geworden :P en nu vraag ik me af of we ooit nog iets van ze zullen horen haha xD hoewel ik wel denk dat ze meer mogelijkheden hebben dan HNTM, omdat ze meer ontwerpers enzo hebben gezien die hen echt koos. Ach, we zullen zien :P

snik, snik, en toen had ik niks meer te zien op de maandagavond :P weet iemand heel toevallig welk programma volgende week om half 9 komt? ^^
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, ik heb geen idee, een paar weken geleden was Bloed, Zweet&Luxeproblemen ervoor, dat was echt heel erg leuk, maar dat is ook al afgelopen :(
Nu doe ik het maar met af en toe een serie-aflevering terugkijken ofzo xD

9.1 voor maw! Wie had dat gedacht na één keertje het boek doorlezen en één keer een samenvatting van iemand anders? :D
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

@Marit;
WAUW, dat is echt heel erg goed! ;o Ik ben zelf nogal slecht in maw. 't is mijn slechtste vak... :$

@Saskia;
Haha, ik heb het begin nog gekeken, die Stefan was idd wel een hele leuke jongen! ^^
Wie heeft er dan gewonnen (heb het eind niet meer gezien) ? Ik vond die Chelsey zo een heel mooi meisje. :')
Jammer is dat he, van die maandag avond. xD Dat had ik toen ANTM net was afgelopen. Hopelijk begint dat snel een x weer, of anders HNTM! Ik hou daarvan, haha! :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Zo, ik heb weer een laptop met internet^^ typt toch fijner reacties dan op mn mobiel

@ Marit:
Ik ben er jammer genoeg achter :( tis Sterretje op zoek naar liefde (of zoiets) --' daar ging mijn maandagavond *diepe zucht* ach, misschien is het leuk, je weet het nooit. Hoewel ik bang ben van niet haha :P
Ach, mijn maandagavond was toch al naar de klote. Eerst had je nog ANTM, dan Tabitha's salon take-over, daarna the face of vegas en daarna Millionaire Matchmakers. Haha, dat was leuk xD zowat de enige avond dat ik tv keek. Maar das allemaal afgelopen :(

En gefeliciteerd met je cijfer :D wat is maw eigenlijk?

@ Classy:
Ik vind het leuke aan hem dat hij, ondanks zijn knappe gezicht, dat hij niet zo'n arrogante ass is. Wat een andere jongen wel was, dat was die Jon, die ik echt niet kon uitstaan xD
Maar Chelsey had gewonnen, vond het wel verdiend eigenlijk. Ze is echt een mooi meisje, idd, en ook nog met een redelijk apart gezicht.
Ik had eigenlijk niet echt een idee wie zou winnen, er was niet echt iemand die overal uitsprong. Maar zij had haar jeugd mee (15 :O) tov dat andere meisje, en dan nog haar wat aparte gezicht.

Boehoe, nu heb ik idd niets meer om naar uit te kijken xD ach, ik zoek wel iets anders :P
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Omg, Sterretje op zoek naar de liefde! ;( Had zag het laatst in een reclame voorbij komen. Lijkt me echt een afschuwelijk programma. xD Ik kan nooit tegen dat soort dingen! >.<

Haha, idd, ik keek eerst ook alleen op maandag avond tv. :o
Maar nu volg ik weer elke dag doordeweeks gtst. I know, het is slecht, maar als je het volgt en de personages een beetje kent, is het best leuk wanneer je je 's avonds verveelt. xD

Ah, ik ben blij dat Chelsey gewonnen heeft! ^^ Ze is echt een super mooi meisje. Ik vond haar er bij de eerste aflevering al uitspringen! Idd, een apart gezichtje ook.
Ik had eigenlijk totaal niet verwacht dat ze nog maar 15 was! :o Wel dat ze jong was, maar ik dacht meer zoiets als ik, 18 of 19.

Ik heb ook niks meer te kijken! :( De Nederlandse televisie is zó saai.
Op MTV keek ik eerst ook altijd Awkward. Maar dat komt er volgensmij nooit meer op. xD Maakt ook niet uit, ik ken toch alle afleveringen... Maar het blijft jammer!
haha, die Sadie , en dan die moeder... haha, echt O M G. Ik wil dat het er weer eens op komt! ;(
Saskjezwaard
Computer
Computer

Het lijkt me ook echt vreselijk, bij die vorige datinsshows had ik dat idee al, maar ik denk dat hij het naar een hoger niveau weet te tillen --' ik snap het gewoon niet, bij die reclame zaten toch nog wat leuke meisjes en die dan voor hém gaan? Ugh, nee bedankt.

Haha, ja, het is slecht :P ik kijk het heel af en toe, een vriendin volgt het ook. Maar ik vind er niks aan, komt vooral omdat ik er dus niks van snap xD

Ik vond bij The Face wel goed dat ze echt aparte modellen dit keer hadden gepakt. Nu kon ik ze al best snel uit elkaar houden. Maar zij kan écht mooie foto's maken, ugh, ben jaloers :P ghehe xD
18 en 19 is al oud, joh xD die Sharona was 20 (had haar ouder geschat eigenlijk) en werd af en toe op haar leeftijd afgewezen. Echt bizar.

Idd! Alle leuke tvprogramma's zijn op die betaalkanalen --' Awkward, die vond ik ook nog leuk om te kijken! Geniale personages xD Sadie kon echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen, maar ik kon me ook echt kapot om haar lachen :P en die moeder, lekker overdreven in alles xD het zouden je ouders maar zijn. Ik vond die vader wel echt relaxt, gewoon heel kalm enzo ^^

Ik vind Degrassi en Plain Jane ook leuk om te kijken op MTV. Maar natuurlijk komt Teen Mom 2 10 x op de dag --' wat is daar nu interessant aan? :P
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, klopt! ;( Echt sneu.
Je had ook zo'n ander programma 'New girls' of 'New chicks', ik weet het niet meer...
Over een aantal meisjes in een vakantiehuisje. Dan kwamen er elke keer nieuwe jongens bij in, en elk meisje moest dan die nacht met een jongen slapen. Als het er een niet lukte, mocht ze niet meer meedoen aan die show en kwam er weer een nieuw meisje.
Echt zó slecht he. Ik snap niet waarom mensen daar een programma over maken.

Ja, Sharona leek ouder dan 20. :p Maar was het echt zo dat ze af en toe werd afgewezen om haar leeftijd?
Echt ziek eigenlijk. Als je meer weegt dan 50 kilo ben je ook moddervet in de modellenwereld. >.<

Haha, die moeder uit Awkward is zó geniaal! ;w; Sowieso alles eigenlijk.
In die eerste aflevering, als ze met die Matty in de kast belandt. Hoor je haar helemaal zo denken; "Nee, dit is niet het trieste verhaal over hoe ik zwanger ben geraakt op zomerkamp. Ik wist dat er een rubber hoesje omheen moest. :')" en later, als ze traantjes krijgt; "Ja, ik had hem natuurlijk niet verteld dat ik nog maagd was..."
Zo typisch. xD
Die Tamara is ook leuk, trouwens! Maar ik vind haar af en toe ook weer irritant.

Edit;
Ik ben nog wat vergeten... ;o
Ughh, Teen Mom! Daar erger ik me dus echt dood aan. Al die stelletjes helemaal ruzie maken. >.< Ik vind het zielig voor het kind als je op je 16e zwanger raakt.

En gtst is idd niks aan als je het niet volgt. xD Ik heb iets van anderhalve week gemist en ik ben nu ook gelijk helemaal off, zeg maar....
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Saskia; dat klinkt idd niet heel leuk nee :P
Maw is 'Maatschappijwetenschappen', niet dat je daar veel wijzer van wordt xD
Maar het ging deze periode over criminaliteit, blijkbaar ben ik daar heel goed in, haha :P
Stiekem ben ik ook crimineel geweest in een vorig leven ^^

Bleeeeegh. Ik ga stoppen met leren en duik lekker mn bed in (:
En over 11 dagen zit ik in Ethiopië! :D

@Classy; ik bedacht opeens, welke klas zit jij eigenlijk? :D
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ik zit in de 5e van de havo, maar ik doe 'volwassenen onderwijs'. 't is eigenlijk een aparte afdeling van ROC (is een mbo-school), dus er zitten ook alleen maar mensen van ongeveer mijn leeftijd of ouder.
Ja, ik heb eerst vmbo examen gedaan en daarna een jaartje mbo. Maar ik vond het niks aan en wist niet wat ik verder wilde... dus toen dacht ik; ik doe gewoon 2 jaartjes havo en daarna hbo. :D

Meeeeh,
sommige mensen van mijn leeftijd zijn gewoon al bijna klaar met hun opleiding. -.- Echt stom als je niet gelijk iets vind wat bij je past.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ahaa, ik dacht al; je hebt best wel veel dezelfde vakken als ik (:
Maar je doet dus dit jaar examen?
Welke vakken heb je eigenlijk allemaal? Ö

Ghehe, als ik VMBO zou doen, zou ik 15 zijn als ik met een vervolgopleiding bezig ging en als ik dan kapper zou worden had ik op mn 18e mn diploma :P
En anders op mn 19e met een andere studie (:
Maar nu zit ik nog ruim een jaar op school dus dan ben ik niet jonger dan 21 voor ik klaar ben met mn studie (:
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Jep, ik doe dit jaar examen.
Ik heb het profiel C&M met;
Nederlands
Engels
Maatschappijleer
Duits
Geschiedenis
Maatschappijwetenschappen
Filosofie
Biologie

Haha, ik deed eerst SAW (sociaal agogisch werk)
Ik vond het op zich een leuke opleiding, maar ik kon totaal niet met mijn klasgenoten overweg. :( Het was ook een beetje zo'n kak-school met van die veel te 'nette' mensen erop allemaal. En zelf ben ik echt zo'n heel vrij persoon, dus dat vonden die meisjes allemaal niks. >.< En aangezien je er veel moest samenwerken en me dat dus totáál niet aanstond, ben ik ermee gestopt.
Laatst gewijzigd door Classy Cat op 17 apr 2012 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

[quote="Classy Cat"]Jep, ik doe dit jaar examen.
Ik heb het profiel C&M met;
Nederlands
Engels
Maatschappijleer
Duits
Geschiedenis
Maatschappijwetenschappen
Filosofie
Biologie

Ik heb ook C&M :D
Ook met Nederlands, Engels, Maatschappijwetenschappen en Geschiedenis.
En verder Gym, Frans, Godsdienst, Muziek, Management&Organisatie en Wiskunde A
En ik had vorig jaar ook aardrijkskunde, maar dat heb ik laten vallen. Vreselijk vak :P
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, ik heb op het vmbo eindexamen aardrijkskunde gedaan. Ik vind het op zich nog wel meevallen. xD Eigenlijk jammer dat ik dat niet heb gekozen in plaats van maw.
Daar haal ik echt lage cijfers voor, meestal. -.-

Heb je geen filosofie?
Jammer, joh! xD
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”