@ Ejell: Ja, dat heb ik ook bij literatuur. Bij te moeilijke zinnen waarbij je dus bij elk woord moet nadenken, haak ik al snel af. Lezen moet ontspanning blijven

En hij heet Zeddie Little (wat een naam xD). Maar dat wist ik niet. Hm, ik heb de boeken van de hongerspelen nog niet gelezen, zijn ook de hele tijd uitgeleend, dus ik weet niet wie Finnick is. Tja, aan de ene kant is het vreemd, aangezien hij volgens mij nog nooit iets heeft gespeeld, maar aan de andere kant vind ik het wel heel grappig xD door 1 foto opeens aan een baan geholpen
@ Classy: Ik vind hem echt helemaal geweldig, hoewel ik hem niet eens zo knap vind

hij komt wel echt als een schatje over, als je zijn twitter leest enzo. Ik zou me echt geen raad weten als opeens iedereen jouw foto verspreid over het internet, blogs over hem schrijven etc xD
Dat is idd een mooie gedachte! Echt mooi eigenlijk hoe sommige dingen toch onbewust meespelen. De geest is mysterieus^^
Haha, 10 cent per dag kan heel veel oplopen als je het weken vergeet xD ik heb soms ook dat ik in de bieb ben en denk, oeh, leuk boek, leuk boek en dan thuiskom met een stuk of 6. En dan ze allemaal niet lees en dan ook nog vergeet --' Dan kan die boete wel heel hoog oplopen xD
Ach, zo bont als mijn zus kan ik het nooit maken, die heeft ooit een keer bijna een jaar een paar boeken vergeten, ze had een boete van geloof ik zo'n 100 euro

dan voel ik me al wat minder schuldig met mijn 5 euro haha xD
Eh... tja, dat wordt eigenlijk wel een probleem. Niet alleen omdat het desbetreffende verhaal ook nog online staat en het een hoop zou verklappen, maar ik kan hem niet openen --' al mijn verhalen zijn opgeslagen op word 2010, en dat kan deze laptop niet openen. Dus ik heb er een paar overgezet, maar die niet. En ik kan ook geen compatibiliteitsversie openen omdat ik dat niet kan downloaden. Geen administratierechten --'
Hm, ik ga nog kijken of ik het kan laten zien. Is net als met plots, die kan ik niet geheim houden xD
Maar het was heel vreemd om dat samen te schrijven. Het was echt zo van, ik schreef een paar regels, stuurde dat naar Jodie, mocht zij weer een paar regels schrijven, zat ik er daarna weer mee opgescheept haha xD we zijn beiden echt niet goed in romantische scenes schrijven haha xD