Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen^^ kennen jullie Pottermore? Een vriendin wees me er vandaag op en nieuwsgierig geworden heb ik me gelijk ingelogd. Maar het is zo leuk om te lezen, er zitten nml veel achtergrondinformatiedingetjes bij. Zoals nu, over professor Anderling, hoe haar hele geschiedenis in elkaar steekt en ze zo is geworden. Pfoe, JK Rowling heeft dat wel echt heel erg uitgebreid bedacht! Ik vind het echt geweldig om te lezen^^
@ Marit:
Ah, dat had ik ook, maar bij mij heette dat maatschappijleer

@ Classy:
Oh, die ja! Brabanders voor schut zetten --' maar dat soort programma's vind ik dan nog wel leuk om te kijken, leedvermaak enzo

De modewereld is twisted, op veel manieren. 20 jaar te oud, met een beetje rondingen al moddervet --' als je die modellen ziet omkleden, pfoe, alle botten steken alle kanten op, das toch ook niet mooi! En dan de kleren die ze mode noemen, de ene helft kan je met geen goed fatsoen dragen, de andere helft is spuuglelijk. Soms vraag ik me af waarom ik dat soort programma's kijk

En ik heb ook filosofie gehad. Vond alles op elkaar lijken, een van de weinige vakken dat ik me echt dom voelde. Had ik iets gelezen, was ik het een zin later alweer kwijt --' zelfs bij natuurkunde snapte ik er nog meer van, dat moet wat zeggen xD
Maar het helpt wel bij mijn studie, veel filosofen zijn grondleggers van psychologie geweest. Is ook wel logisch, psychologie en filosofie houden zich beiden bezig met de geest, alleen doet de filosofie dat een stuk moeilijker haha xD
Edit: Haha, ik ben geplaatst in Zwadderich xD die vragen zijn niet allemaal simpel te doorzien, mooi bedacht^^ Ik hou alleen niet zo van groen, boehoe