Haha, ja, je mobiel doet raar jah. Ik kan je namelijk de hele tijd niet sms'en, alleen via hi.nl af en toe Ö En ik kan anderen wel sms'en, dus het ligt niet aan mijn telefoon
Ik vond het een originele uitwerking van de opdracht, dat voorop

Sowieso het hele idee vond ik leuk. Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor vage schim/figuur dat was waarop hij niet kon raak schieten. Hmm

Voor dat het totaal niet mijn genre is, vond ik het best interessant! Laten we het daarop houden, voor ik er allemaal rare onzin uitgooi, ghehe (:
En over die stijlfouten; het is gewoon iets dat tegen je gezegd moet worden als je de eerste keer een verhaal post of laat lezen aan iemand anders, dat had ik ook

Het is ook echt niet dat het slecht is ofzo, zeker niet, helemaal niet voor een eerste keer. Het zijn gewoon dingetjes die je niet kan weten als je zelf begint met schrijven (:
Goed?
EDIT;
hahahaha Saskia, ik zie jou al helemaal klaarstaan in je aanval op de spinnen

Maar fijn dat ze weg zijn! Dat betekent toch dat er geen onbeantwoorde pb'tjes meer zijn?

You're welcome ^^ Daarom verbaasde het mij zeer dat jij uit de wedstrijd lag! Ö Dat had ik écht niet verwacht! Jammer zeg 0.o
Maar kijk maar naar die opdracht ja, hoksy12 wou feedback, dan kan die het krijgen ook xD
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.