De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik kan overal wel schrijven als ik de inspiratie, een laptop (soms iPod) en geen bekijks heb. Vreselijk als mensen over je schouder mee gaan kijken, dan komt er zoveel prut uit dat ik spontaan naar het google logo ga kijken alsof het interessant is.
Sask als ik jou ooit tegen zal komen in de trein, wat me heel onlogisch lijkt maargoed, en je bent aan het schrijven dan zal ik zeuren of ik het mag lezen. Maar wss wordt er dan weinig geschreven en... Okay laat maar :P not gonna happen.

Volgens mij klopt die zin gewoon hoor (: alleen dat laatste met die zilte wind klinkt een beetje vaag. Weet niet waarom, maar het komt een beetje spastisch over. :angel

Oeh spannend het is 00.01 (':
When the power of love overcomes the love of power.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Sask, misschien dat eerste stukje, 'turen door de wind heen'.
Ik heb namelijk geen idee hoe ik door de wind heen zou kunnen turen ^^

Ik schrijf ook thuis het fijnst.
By the way, Emilia, ik moest echt heel hard lachen om jouw opmerking over spinnen en pb's van Saskia :P
Heb je trouwens nog lekker geslapen, Saskia? :D
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Verdorie, zijn jullie het met allebei de zinnen niet eens :P Dan ga ik eens bedenken hoe ik dat op moet lossen.

Haha, ja, google kan soms heel interessant worden xD ik vind het ook zo irritant als mijn moeder mijn kamer binnenkomt als ik iets aan het doen ben, al is het niet eens schrijven. Dan is het gewoon gelijk youtube en niks anders :P
Ik denk ook niet dat dat wss is :P aangezien jij half in Duitsland woont en ik in België haha xD

@ Marit:
Ja, verrassend goed! Geen nachtmerries van gangsterspinnen of kleine spinnetjes die moesten huilen omdat ze hun vader/moeder waren kwijtgeraakt :D
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ha, das erg fijn! Is tie nu weg?
Ik zou het maar niet te hard roepen trouwens als je nog onbeantwoorde pb'tjes hebt liggen. Voor je het weet wordt er weer een spin op je afgestuurd xd

Haha, dan moet je maar niet van die lange en moeilijke zinnen maken xd
Btw, in die schrijfles stond nog een foutje. Er stond ergens vind zonder t erachter, heel fout ;p Weet alleen niet meer precies waar, kijk maar ff.

Welterusten (:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oh, shit! Die ga ik eens zoeken, slechte ik :gr:

Mag ik hopen :P ik heb hem niet meer gezien, iig, maar dat wil niets zeggen... Ze zeggen toch altijd dat je zoveel spinnen per jaar in je slaap opeet? Lekkere gedachte xD
En ik ga mijn leven proberen te verbeteren :angel

Is idd mijn eigen schuld, jammer genoeg. Ik denk soms te moeilijk --'

En jij ook welterusten! Is goed idee om nu te gaan slapen^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Volgens mij had je em gevonden, of niet? :P

En, nog lekker geslapen? Of had je weer een spinnen-aanval of iets? xD
Ik ben druk bezig met foto's uitzoeken, alleen deze pc is zoooooooooooo traag, echt héél vervelend 0.o
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Nee joh, sask heeft gisteren gewoon terug gepm't (ik niet want ik zit op mn ipod en dan is dat echt vreselijk) dus als het goed is waren er geen spinnen :p tenzij ze van iemand anders kwamen xD

Brunch voor moederdag met de familie van mn moeders kant :3 lekkerrrr!
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mijn nagel is gebroken!!!! En niet zoon klein beetje nee hij ligt er half af!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaah.

Mmm, eigenlijk wel gaaf! Jeej bloed bloed bloed! Love it! Die pijn denk ik wel weg :P
Shit happens, just flush it and move on!
Wannabe
Balpen
Balpen

Haha ik werd zelf al helemaal spastisch toen mijn 1 meter lange heksennagel (oké misschien overdrijf ik een heel klein beetje) brak tijdens bowlen :c. Maar dat bloedde tenminste niet. Kan ik niet tegen :') *ben een aansteller*.
Quoth the Raven, ''Nevermore''
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Trouwens Saskia, ik hoop dat je het niet te druk hebt. Zo erg heb ik je niet aanbevolen bij @hoksy12 hoor :P
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

BOEM. I'm home alone. Heel 'vervelend'. Net drie zakken snoep geplunderd. >:3
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
hoksy12
Puntenslijper
Puntenslijper

@xILY jo koekoek, jij zei dat Saskia de persoon was die goed kon schrijven, dus ik dacht ik PB haar gewoon, schiet je btw al een beetje op met de reactie? ;)
“Atheism turns out to be too simple. If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning...”
― C.S. Lewis
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Je bent zelf een koekoek :P
Ja, klopt, ik zei dat Saskia goed kon schrijven jah, dat is ook zo :D
Maar dan heeft ze het nog wel druk en ik wil me niet verantwoordelijk voelen voor haar slapeloze nachten met spinnen enzo (zie gesprek hierboven ^^).

EN IK BEN AL KLAAR MET MN REACTIE HOOR! :D
hoksy12
Puntenslijper
Puntenslijper

Thanks voor je reactie, mijn mobiel loopt btw te kloten, dus je sms ontvang ik niet, mail maar! :P
Los van de vele stijlfouten, wat vond je van het verhaal zelf?
“Atheism turns out to be too simple. If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning...”
― C.S. Lewis
Saskjezwaard
Computer
Computer

O god, komen de spinnen weer terug :P ik kan jullie allemaal geruststellen, ik heb geen enkele spin meer gezien! Ik denk dat ik ze heb weggejaagd met mijn karate-reactie en daardoor hun verrassingsaanval heb verpest. Nu weten ze dat ik op mijn hoede ben *kijkt gespannen om zich heen* weet iemand trouwens wat de natuurlijke vijand van spinnen zijn (behalve mensen dan :P)

En ik vind dat ik voor vandaag klaar ben! Echt heel vreemd, ik weet niet wat ik heb, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om te leren :O niet gedacht dat ik dat ooit uit mijn mond zou horen komen haha xD ik zat gewoon nog net aan MTO te werken, bijna vrijwillig! Volgens mij ben ik ziek ofzo :P

Weet je, dat vind ik heel leuk om te horen, Marit^^ en ik heb het idd redelijk druk met leren enzo, maar ik denk dat ik vanavond toch eens ga kijken naar die opdracht :P anders vergeet ik dat weer haha
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, ja, je mobiel doet raar jah. Ik kan je namelijk de hele tijd niet sms'en, alleen via hi.nl af en toe Ö En ik kan anderen wel sms'en, dus het ligt niet aan mijn telefoon ;)

Ik vond het een originele uitwerking van de opdracht, dat voorop :D
Sowieso het hele idee vond ik leuk. Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor vage schim/figuur dat was waarop hij niet kon raak schieten. Hmm :P
Voor dat het totaal niet mijn genre is, vond ik het best interessant! Laten we het daarop houden, voor ik er allemaal rare onzin uitgooi, ghehe (:

En over die stijlfouten; het is gewoon iets dat tegen je gezegd moet worden als je de eerste keer een verhaal post of laat lezen aan iemand anders, dat had ik ook ;)
Het is ook echt niet dat het slecht is ofzo, zeker niet, helemaal niet voor een eerste keer. Het zijn gewoon dingetjes die je niet kan weten als je zelf begint met schrijven (:

Goed? :D

EDIT;
hahahaha Saskia, ik zie jou al helemaal klaarstaan in je aanval op de spinnen :P
Maar fijn dat ze weg zijn! Dat betekent toch dat er geen onbeantwoorde pb'tjes meer zijn? :D
You're welcome ^^ Daarom verbaasde het mij zeer dat jij uit de wedstrijd lag! Ö Dat had ik écht niet verwacht! Jammer zeg 0.o
Maar kijk maar naar die opdracht ja, hoksy12 wou feedback, dan kan die het krijgen ook xD
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ja dat komt vast omdat ik niet op Saskia gestemd heb ):
Okej misschien ook niet...
Whoo-hoo ik ben de 20.000 woorden ein-de-lijk voorbij met mijn verhaal! Dat overigens niet hier staat of ooit komt te staan :angel
Ik ben zo gemeen. *evil laugh* nee alsof jullie op dat verhaal zitten te wachten (': het is een One Direction fanfic en gewoon voor de lol, dus kwaliteit is soms ver te zoeken... Nou ja, het is wel leuk om aan te schrijven.

Ben ik trouwens de enige hier die maar echt een paar verhalen volgt? Of is dat raar... :$
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hoe bedoel je een paar verhalen, Ejell?
Ik heb ook wel een aantal vaste verhalen, maar die mensen schrijven niet verder op dit moment. Allemaal niet :(
En verder probeer ik af en toe wat nieuwe verhalen en schrijvers uit :P
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Dat ik maar drie of vier verhalen volg. Dus niet allemaal, die klik ik gewoon niet aan en dan doe ik alles als gelezen markeren zodat dat irritante rode weg is xD
Nee, jij mag ook wel weer eens schrijven bij jouw verhaal! Daar wacht ik nog steeds op :angel
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik voel me vereerd dat mijn verhaal bij die drie of vier hoort, haha xD
Nou, eigenlijk was ik daar op dit moment mee bezig! :D Nog even alles nalezen voor ik het post enzo. Alleen mijn voorraad is héél bijna op, dus de volgende update zal wel niet zo snel zijn... ;s

EDIT; gepost! Ejell weer blij? :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Nou, dat van die onbeantwoorde pbtjes klopt eigenlijk niet echt :angel ik heb er nog 4, waaronder eentje naar jou haha :P maar ik weet nu dat ik spinnen kan verwachten, dus werkt dat niet meer^^
en dat ik eruit lig komt allemaal door Emilia! :gr: had ze maar op mij gestemd! Maar goed, omdat ik zo cooulant ben, heb ik het haar allang vergeten. Aardig ben ik toch :P

Gefeliciteerd trouwens met je 20.000 woorden! Gaat de goede kant op!

Ik probeer alle verhalen te volgen van degene die heel actief zijn en die ik ook nog leuk vind^^ alleen heb ik geen tijd om een fatsoenlijke reactie achter te laten. Gewoon hier gezellig praten neemt veel tijd in beslag! Verbaast me nog steeds. Kan er ook aan liggen dat ik vaak te veel dingen tegelijkertijd wil doen haha :P
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Ik kan cry van Rihannah spelen op de piano! Eindelijk!
Ik speel hem al een half uur!! (zonder op mijn papier te kijken...)
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Omg dat is echt zo vet! Ik zing wel met je mee als jij speelt (: als je dat wilt tenminste hahaha :angel
mena1998
Typmachine
Typmachine

Lollig, maar ik kan hem nog niet helemaal, tot de helft ofzo (misschien wel meer, het is veel herhalen) maar daar ga ik nu naar kijken.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oké, heel even iets anders, ik zit met een probleem :P na veel gezeur heb ik mn broertje zover gekregen om met mij moederdagcadeautje te kopen (hij is namelijk echt heel gierig als het om cadeautjes gaat). We hebben voor 7 euro een cd gekocht, die hij heeft betaald. Daarna hebben we voor 5,10 aan bakspul gekocht, zodat we brownies konden maken. Daarna heeft hij ook nog muffins gekocht van 2, 10. Dat heb ik allemaal betaald. Nu had ik uitgerekend dat ik nog 1, 15 van hem kreeg, maar hij snapt het niet en zegt dat hij mij minder schuldig is. Heb ik nu een vreemde rekenfout gemaakt of is mijn broertje gewoon dom? :P
Dus hij heeft 7 euro betaald, wat we opdelen in de helft. 3,50 pp
Ik heb 5,10 betaald, helft is 2,55. Daar komt nog 2,10 bij die alleen voor hem is.
Dan moet hij me toch 1,15 terugbetalen?
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Haha :p Zo mag je niet tellen he :p
Als je alles optelt kom je uit op 14,20. Hij heeft 7 euro betaalt, jij 7,20. Dan moet hij je 10 cent geven zodat jullie beiden evenveel betaalt hebben :p
Why are you so frightened? Have you no faith?
Saskjezwaard
Computer
Computer

Maar hij heeft muffins 'gekocht' (heb ik betaald) die alleen voor zichzelf waren. Dus wat we uiteindelijk gezamenlijk hebben gekocht voor het cadeautje is 12,10, wat dus 6,05 per persoon is. Dan klopt het toch wel wat ik zeg?
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Wacht, hebben jullie vandaag nog moederdagscadeautjes gekocht? Is dat niet een beetje laat (':
Maar ik kan je niet helpen, want ik kan niet rekenen (: Daarom is wiskunde ook mijn slechtste vak :D Dus ik zeg dat je alles terugbetaald moet krijgen, omdat ik partijdig ben :angel
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

In dat geval moet hij je inderdaad 1,15 terugbetalen ;)
mena1998
Typmachine
Typmachine

Hihi, dat dacht ik eerst ook maar ik heb het (volgens mij) door. en Patrick heeft gelijk in het eerste geval, maar Sakia! Geef eerder door dat met die muffins enzo, anders kan patrick je ook niet helpen :P

Link

http://www.youtube.com/watch?v=2kiwgVyT ... re=related
Alleen de laaste minuut moet ik nog verder ben ik klaar! Jeej, nog maar heel even :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Yes, iemand aan mijn kant xD al denk ik niet dat het heel veel gaat helpen haha :P

En we hadden het al zaterdag gekocht hoor, zo slecht zijn wij niet :P maar nu probeer ik het geld uit mn broertje te krijgen, wat toch iets lastiger was dan ik had gedacht --' les voor de volgende keer, 1 iemand betaalt alles haha :P

Yes, en nog iemand! Oké, dan heb ik onderbouwing :D kan ik die hele euro terug gaan eisen haha xD maar dan klopt mijn rekenen nog gewoon, ik begon me al zorgen te maken over mn aanstaande tentamen, hoe zou dat ooit moeten lukken als dit al moeilijk is haha xD

En nog iemand! Ik had het ook neergezet, maar kennelijk niet duidelijk genoeg :P
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Haha :p Maar er stond niet dat ze enkel voor hem waren :p

Voor een hele euro zo'n gedoe :p Als je in die tijd een uurtje gewerkt had, had je veel meer verdiend haha :p
Arin
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik sta ook aan jou kant :D
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik heb 5,10 betaald, helft is 2,55. Daar komt nog 2,10 bij die alleen voor hem is.
^
was toch niet zo duidelijk als ik had gedacht xD

Maar die euro is gewoon een principekwestie :P Hij is echt een vrek in cadeautjes kopen, hij heeft ook een tijd alleen maar cake gebakken voor moederdag die mijn moeder had betaald omdat hij te gierig was om iets te kopen. Als hij het dan nog met liefde bakte, oké, maar nee, zo is ie niet --' dus nu ga ik ook op mn strepen staan ook :twisted:
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik kan echt niet wachten tot Snow White and The Huntsman met Kristen Stewart en Charlize Theron en Chris Hemsworth en nog meer mensen :D
Echt, kan echt niet wachten!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, Saskia, je hebt inderdaad gelijk, gefeliciteerd :P
Requiem
Balpen
Balpen

* stoft zichzelf af *

Het monster dat onder je bed woont is weer terug. Geen drama meer in m'n leven, minder gezeik en compleet inspiratieloos. Dus verwacht geen verhalen of zo. xD Maar goed, ik dacht: ik laat mijn gezicht weer eens even hier zien. x3
I got a jar of dirt, I got a jar of dirt, and guess what's inside it!
- Jack Sparrow
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

Hallooo... Ken ik jou al? Hmm...
hoksy12
Puntenslijper
Puntenslijper

Waarom verstuurt hij PB's niet als ik dat wil?! hij blijft maar in postvak UIT staan! :x
*Gefrustreerd*
― C.S. Lewis
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Als een PM is postvak UIT blijft staan, betekent het dat het bericht verzonden is, maar nog niet door de ontvanger gelezen. Zodra het gelezen wordt door de ontvanger, verplaatst het bericht zich automatisch naar "verzonden berichten"
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dat hij in postvak uit staat, betekent dat hij nog niet gelezen is. Dus hij is wel verstuurd, maar diegene aan wie je hem hebt verstuurd, is nog niet online geweest ofzo. Om je gerust te stellen :P
Edit: Patrick was me voor --'

En Merle, welkom terug! Altijd leuk om te zien dat oude leden weer terugkomen^^

En ik heb eindelijk mijn broertje weten te overtuigen! Met heel veel moeite en tegenzin van zijn kant --' en nu wachten totdat hij het overmaakt, hij heeft het niet contant --' stay tuned voor de soap over de euro! xD
hoksy12
Puntenslijper
Puntenslijper

okee, thanks! ik dacht dat het gewoon maar niet verzond! :P
― C.S. Lewis
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Haha, geen denk.
Hopelijk het bericht nu niet 10x verzonden?! :p
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, dat zou leuk zijn :P
Komt diegene online en heeft ie 10 ongelezen berichten xD
Requiem
Balpen
Balpen

Ik denk het niet. :')

En bedankt. ^^

En pfff, ik haat mensen die niet kunnen RPG'en dan je af gaan lopen zeiken terwijl ze het zelf niet veel beter doen. :') Hebben ze niks beters te doen met hun tijd of zo?
I got a jar of dirt, I got a jar of dirt, and guess what's inside it!
- Jack Sparrow
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”