Goedzo x) ik zou zeggen follow me, maar doe maar niet want daar is vrij weinig aan x)
lees: we kwamen=chris kwam ;-)Chris en ik zaten wat te plotten over een verhaal en toen kwamen we op een geniaal idee.
Een aantrekkelijk idee, maar het lijkt me ook lastig te realiseren. Ik neem aan dat jullie samen het verhaal vanaf de titel tot de laatste punt schrijven of verwachten jullie van de geïnteresseerden ook een inbreng? Ik ben hoe dan ook benieuwd naar het resultaat.JodieJJ schreef:Heyhey mensen,
Chris en ik zaten wat te plotten over een verhaal en toen kwamen we op een geniaal idee.
Dit is de abstract:
Door een toevallige samenloop van omstandigheden komen de schrijvers Jodie en Chris er achter dat de verhalen die zij op OV posten, werkelijkheid worden. Vervuld met hun nieuwe macht besluiten ze de wereld aan hun voeten te leggen, maar dit zal ze niet lukken zonder slag of stoot! Andere OV leden ontdekken ook hun niewe krachten, en een battle royale ontstaat tussen de verschillende schrijfmachten…
En nu is onze vraag, welk van de OV schrijvers wil er in dit verhaal voorkomen. Wordt super! ( duhu, Chris en ik schrijven het
)
Precies! ;-) maar ze kunnen ook heel goed kiezelstenen gooien. Nothing magical about that one though... :DOf hebben ze een steen nodig als energiebron?