Oh dat nummer ken ik wel

Ik heb McFly ook twee keer live gezien, dezelfde concerten als die waar jij bent geweest. 18 april was een gekkenhuis, mijn god. Heb op zich wel zin om ze vrijdag weer te gaan zien, maar niet heel veel, omdat ik het nieuwe album niet echt leuk vind en ik me stiekem een beetje erger aan alles wat ze de laatste tijd doen. Hoop dus dat dit concert me weer helemaal overtuigd van hun awesomeness!Saskjezwaard schreef:Mcfly heb ik twee keer live gezien, placebo 1 keer en destine ook 1 keer, maar die waren voorprogramma van Mcfly. Bij placebo zat er ook een voorprogramma bij maar die naam ben ik ff kwijt (ghehe). Maar ik vond Destine eigenlijk ook wel goed, heb ze verder niet zo veel gevolgd, maar is echt leuk dat je daar goed contact mee hebt. Hoe is dat eigenlijk gekomen?
The Saturdays komt me als naam bekend voor, maar heb er volgens mij geen liedje van geluisterd. Ik zal het meteen opzoeken ;)
Maar-maar, dit staat aan het beginmarly schreef:Hier kun je chatten/spammen zoveel je wilt! Let wel op, dubbelposten is ook hier niet toegestaan. Gebruik hiervoor de edit-knop.
Nou, een levende fanfic zal ik het noemen, want ZO bijzonder is het ook weer niet.Saskjezwaard schreef:@Imke: Jij hebt gewoon een levende fanfic, zonder liefde dan, maar toch. Echt superleuk dat je ze persoonlijk kent![]()
Idd, 18 april, die rij alleen almaar het was wel echt gaaf, ook al stond ik toen bijna achteraan.
Dat zegt niks, behalve dat het niets meer is dan een ordinaire griep? Hij leek enkel erg, omdat er zoveel mensen er ziek van werden. Meer niet. Van de "gewone" griep worden ook miljarden mensen ziek, maar dat noemen we geen pandemie meer omdat hij zo "gewoon" is...Mirry schreef:Maar tja, we hebben nu allemaal de Mexicaanse griep gehad hier in huis en het overleefd... zegt ook wel weer iets