De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

ik de pauze zoek ik hem op :P ik luister nu veel skillet, breaking benjamin within temptation en evancescene :P

Oh dat nummer ken ik wel :D alleen niet goed :angel
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

*gniffelt* om dat nu rock te noemen...

Ik luister vaak:
Sabaton
Queen
Iron Maiden
Megadeth
Rammstein
Serj Tankian
Korn
Linkin Park
Children of Bodom
Cradle of Filth

En dan dus échte rock nummers uit de jaren 50, 60, 70 en 80. De beste tijden van muziek. Hedendaags is veel toch wel gekopieerd, jammer genoeg.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hehe de helft van die dingen ken ik niet xD

Linkin park luister ik ook, vind ik ook goed.
Queen vind ik ook goed :)

Ramstein vond ik als klein kind goed xD nu uhmm nee, xD vind het niets meer.

De rest kenk niet xD Iron Maiden bij naam, maar zou zo geen nummer weten. Zat even aan Marilyn Manson maar toen bedacht ik me dat dat iemand heel anders was xD namen in de war :), maar ik zoek vooral muziek uit wat op dat moment bij mijn verhalen past :) Perfecte inspiratie bronnen. En de vroegere rock... heeft dat niet echt voor mijn verhalen
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Voor mij juist wel dus. Sabaton voornamelijk voor mijn oorlogsverhaal.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ga ik eens even die Sabaton opzoeken :P kijken of die ook mij helpt met mijn oorlogsverhaal xD
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Je moet er van houden. Sabaton zingt vooral over veldslagen uit de 1ste en 2de Wereldoorlog.
Het is wel Power Metal. Niet alle nummers zijn even goed, vooral hun nieuwste album Coat of Arms is goed. Al blijft The Art of War mijn favoriet.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik heb er net een geluisterd en vond de muziek daarvan wel heel goed :)

Ps houd hier iemand van ERA? Die muziek geeft mij echt zo'n inspi gevoel xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Nooit van ERA gehoord. Heb een nieuwe band gevonden: Anarbor. Gypsy woman is leuk :D van wat voor soort muziek houden jullie vooral?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik zoek altijd muziek op die bij mijn verhalen hoort.. dus nu vooral depri of harde xD whahah

enne ik ga jouw liedjes ook eens even bekijken :P
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ik hou eigenlijk van allerlei soorten muziek.
van heavy metal tot nederlands talig.
Het ligt er een beetje aan hoe mijn stemming is.
Momenteel luister ik heel veel nummers van Bløf (vooral de langzame nummers)
Zit niet zo heel erg lekker in mn vel en die nummers sluiten daar best goed op aan.
Everybody wants happiness, and nobody wants pain, but you can't have a rainbow, without a little rain.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Idd ik heb ook een paar van Blof op mijn ipod staan, ik vind missing van Evanscene ook een heel mooi nummer.

En hier gaan mensen me voor slaan xD Maar op Ben sounders nieuwe single kon ik meteen een scene verzinnen voor mijn verhaal xD oepss
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Haha
Die is van the voice toch?
Ik volg dat soort programma's helemaal niet :P

ik vind Vraag me niet van bløf heel erg mooi
en 't liedje zo mooi ook.

Ik ben ook opgegroeid met bløf en heb ze ook een keer ontmoet :D
Everybody wants happiness, and nobody wants pain, but you can't have a rainbow, without a little rain.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Och, zolang het geen Frans Bauer is vind ik alles best. Oh, wat had ik zin om hem te slaan (of wurgenxD) bij die energiereclame :gr: echt irritante vent :(
Maar ik hou echt van alles, behalve nederlandstalig. Nouja, dat ligt er ook weer aan, ik hou niet van nederlands schlagermuziek, dus Frans Bauer, Gordon, Gerard Joling etc.
Mijn favoriete bands vh moment:
Mcfly (alleen oude nummers, laatste cd is niet zo leuk :()
Placebo
My Chemical Romance
Caro Emerald
Evanescence
Mando Diao
Sugarplum fairy
Muse
En de gecoverde nummers van glee :D

Lekker uiteenlopend:) maar missing van evanescence is idd heel erg mooi en blof heeft ook mooie liedjes, net zoals boudewijn de groot (sla me niet, haha) zelfs klassiek is soms mooi, al moeten ze er niet bij gaan zingenxD

O, dat lijkt me echt zo leuk, je idolen ontmoeten :D concerts bezoeken is ook leuk, ik ben er nu naar 3 geweest (oh, wat veel:)
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Tja, ik ben meer van de poprock/punkrock bandjes. :) Zo'n bandjes betekenen alles voor mij. Nou ja, als je ook maar één verhaal leest van mij, merk je dat vanzelf wel hehe.

Simple Plan is alles voor mij en dan ook mijn lievelingsband. We The Kings is mijn tweede favoriete band en McFly daarna (ook al struggle ik een beetje met die liefde op het moment - ga ze vrijdag wel weer live zien). Ook houd ik veel van Destine, maar ik vind het een beetje raar om ze een van mijn 'favo bands' te noemen, omdat we vrij goed contact inmiddels hebben met de bandleden. xD Dan is dat heel raar om te zeggen, dus ik weet niet echt hoe ik dat moet omschrijven.
Simple Plan heb ik btw twee keer live gezien, McFly twee (bijna drie dus) keer en We The Kings nog nooit. :( Van Destine ben ik de tel kwijtgeraakt om eerlijk te zijn. xD
Oh, en om in dit genre te spreken, voordat iemand het gaat vragen: ik ben GEEN fan All Time Low. Laat dat even duidelijk zijn. xD

Verder ben ik een grote fan van Bruce Springsteen en ook bands als Guns 'N Roses, AC/DC etc., wat dan weer iets heel anders is. Verdere bandjes van mij zijn nog wel Boys Like Girls (DIE HEB IK ONTMOEHOEEEET!) enzo en Busted, maar ik hou ook weer van Taylor Swift en Pixie Lott.
Kent iemand hier de Britse meidenpopgroep the Saturdays? DIE zijn pas geniaal. :D

Okay, en nou houd ik op. :') Ik moet nooit over muziek beginnen, want dan stop ik niet meer.
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ik vind het nummer angel of mine van evenesence heel erg mooi (zit ook een speciale gedachtenis achter:))

En ik hou ook niet van die nederlandstalige muziek hoor :P
En Frans Bauer is inderdaad vreselijk ik kon hem al wurgen voor die reclame nu is het helemaal erg :P

Ik ben alleen naar een concert van bløf geweest. Ik was toen 10 en het was op het strand van Vlissingen. Het was toen super heet en daardoor viel op den duur al de apparatuur uit. Toen gingen ze dus over het strand lopen om praatjes te maken met hun fans. Ik zat op men moeders schouders dus stak boven iedereen uit en toen kwamen ze dus naar mij toe. :D

Voor de rest ben ik nog nooit naar een concert geweest.
Ik had er nooit tijd en/of geld voor.

Met men verhaal schiet t btw niet heel erg op :unsure
Ben al tig keer opnieuw begonnen
Vind het elke keer niet goed en dan gaat t allemaal weer weg :P

En ik heb nu onwijze trek in een sigaret
maar mag niet ik ben gestopt :roll:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Een vriendin van mij studeert muziekwetenschappen aan de uni van utrecht, dus ik ben het wel gewend hoor^^ ik ben het meestal wel eens met haar keuze(soms ook niet)
Mcfly heb ik twee keer live gezien, placebo 1 keer en destine ook 1 keer, maar die waren voorprogramma van Mcfly. Bij placebo zat er ook een voorprogramma bij maar die naam ben ik ff kwijt (ghehe). Maar ik vond Destine eigenlijk ook wel goed, heb ze verder niet zo veel gevolgd, maar is echt leuk dat je daar goed contact mee hebt. Hoe is dat eigenlijk gekomen?

The Saturdays komt me als naam bekend voor, maar heb er volgens mij geen liedje van geluisterd. Ik zal het meteen opzoeken ;)

Ik vind trouwens top-40 muziek ook leuk, mijn favoriet van dit moment is grenade-Bruno mars. ik zag de clip en hoorde de tekst en dacht oooh, wat mooi. De rest van zijn liedjes vind ik mwa, maar deze trekt me raar genoeg wel aan. Strange...
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik hoorde pas weer eens wat van intwine- angel eyes was meteen verliefd...

hmm moet echt wat liedjes die jullie hier noemen gaan naluisteren :)
Grenade xD staat ook op mijn ipod heheh:P maar ik ben hniet heel erg top veertig fan.. ik kijk altijd bij wat voor liedjes ik een bepaald gevoel krijg zo vind ik Goodnight van bullet for my Valentine ook prachtig... alleen jammer dat er af en toe dan zo geblerd in moet worden :(
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ja, ik hou ook niet als er gegrunt wordt in mijn liedjes :( Ik heb net Bullet for my valentine opgezocht en klinkt inderdaad heel goed :D De akoestische versie vond ik mooier dan de originele, omdat daar niet in geschreeuwd wordt. Normaal vind ik de akoestische versie meestal minder:) Intwine - angel eyes vond ik wat minder. Ik vind zijn stem niet zo mooi, dat heb ik wel vaker bij mannelijke artiesten. Bij vrouwen heb ik vaak het gevoel dat ze schel en een beetje schreeuwerig zijn. Ik hou ook meer van zingende mannen, kan ik meezingen xD heb niet zo'n hoge stem :(

@ sleeples: oeeh, das cool dat ze zomaar over het strand gingen lopen :sweet dat zie ik de meesten toch niet doen eigenlijk. was zeker nog in de tijd zonder rare mensen en gillende meiden, ook al denk ik niet dat blof daar zoveel last van heeft ;)

Weten jullie welk liedje van evanescence echt heel heel heel erg mooi is? My immortal. Elke keer als ik luister en goed op de tekst let, krijg ik kippenvel. Zo mooi
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

dat was inderdaad echt super cool. En Bløf houd gewoon heel erg van zen fans en zijn ook gewoon "normaal" gebleven.

En my immortal is inderdaad heel erg mooi nummer.

Weet je wat ook een heel mooi nummer is: tears of an angel van Ryan Dan
is eigenlijk t enige nummer dat ik van hem ken :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

My immortal echt heel mooi :D maar heb hemal plat gedraaid xD en Bring me to life vind ik nog alijd ook prachtig..

Ik probeer Milan te tekenen xD maar zijn hoofd is te groot! help xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oeeh, ja, dat is een mooi liedje. Ik heb em net geluisterd and love it :liefde

Van blof, dat ze normaal zijn gebleven, doet me meteen denken aan De lama's-we zijn zo lekker gewoon gebleven xD echt raar lied
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik draai nu deliver us van prince of egypt vind dat ook nog altijd een prachtig nummer :) en uhm ik weet niet hoe jij blof en de lamas vergelijkt wahahha xD

Milans hoofd is ingekleind hopen dat ie nu klopt xD
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Haha dat is inderdaad een heel vreemd liedje :P

Ik word moe van mezelf.
Het schrijven van men verhaal wil niet lukken ben elke keer niet tevreden :roll:
ben nu al zo vaak opnieuw begonnen.
Het enige wat uit men pen komt zijn gedichten en dat was niet de bedoeling :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Tja, er zitten een paar rare dingen in mijn hoofd die getriggerd worden door bepaalde woorden. Kan ik ook niks aan doen, is mijn mamma en pappa's schuld xD

Hebben jullie ook zo'n hekel aan Word spellingcontroler? Als ik heb opgeschreven 'het spijt me', geeft ie aan dat het 'de spijt me' moet zijn. Das toch raar? En hij vindt mijne en zijne ouderwets taalgebruik (ik legde mijn hand in de zijne). En ik gebruik best vaak zo'n of niks, en dat vindt ie ook raar. Grrr, rotding. En mijn wat ingewikkeldere zinnen vindt hij belgisch nederlands. Onbewust zit er ergens een belg in me die eruit wil :P

Maar dat was mijn woede-uitbarsting op word. Nu ben ik weer helemaal zen :angel
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Saskjezwaard schreef:Mcfly heb ik twee keer live gezien, placebo 1 keer en destine ook 1 keer, maar die waren voorprogramma van Mcfly. Bij placebo zat er ook een voorprogramma bij maar die naam ben ik ff kwijt (ghehe). Maar ik vond Destine eigenlijk ook wel goed, heb ze verder niet zo veel gevolgd, maar is echt leuk dat je daar goed contact mee hebt. Hoe is dat eigenlijk gekomen?

The Saturdays komt me als naam bekend voor, maar heb er volgens mij geen liedje van geluisterd. Ik zal het meteen opzoeken ;)
Ik heb McFly ook twee keer live gezien, dezelfde concerten als die waar jij bent geweest. 18 april was een gekkenhuis, mijn god. Heb op zich wel zin om ze vrijdag weer te gaan zien, maar niet heel veel, omdat ik het nieuwe album niet echt leuk vind en ik me stiekem een beetje erger aan alles wat ze de laatste tijd doen. Hoop dus dat dit concert me weer helemaal overtuigd van hun awesomeness!

Destine, tja... Ik ken ze al wat langer, dus ook toen ze nog niet heel bekend waren, en dan onthouden ze fans wel vlug. Als je er dan regelmatig heen gaat, bouw je leuk contact met ze op en is het telkens erg gezellig. Je merkt dat ze het op prijs stellen als je er iedere keer weer bent en dat is heel fijn. We bouwen altijd leuke afterparty's met ze :P Er zijn meestal een boel jonge fans, dus die moeten vroeg weg, maar wij kunnen altijd zelf weten tot wanneer we blijven xD Dus daarna feesten we nog lekker door haha.
Doet me er trouwens aan denken dat ik nog een afspraak met Laurens open heb staan dat hij me nog een keertje naar huis zou brengen, moehahaha... :P Nou ja, if only...

The Saturdays moet je zeker opzoeken, ze zijn erg leuk!
pebblooz
Balpen
Balpen

De meeste artiesten die ik ken zingen zo vreselijk vals live...Ugh!
Hey Playboy, it's about time, and your time's up.
I had to do this one for my girls you know.
Sometimes you gotta act like you don't care,
that's the only way you boys learn.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Hebben er hier mensen ervaring met uitgeven? Ik was er eens nieuwsgierig naar geworden :)
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

Ik kan het wel een keer bij een vriendin navragen.
Die heeft een tijdje terug een boek uitgegeven :)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Wauw supergaaf :) Ik heb er zelf weleens wat naar gekeken uit pure nieuwsgierigheid, en toen had ik het er met andere over en nu wou ik toch weleens wat meer weten
sleeples
Balpen
Balpen
Contacteer:

ja inderdaad.
Was ook echt super blij voor der :)
Ik heb jammer genoeg alleen niet het geld om der boek te kopen, dat vind ik wel heel erg jammer :(
Maar als ik dr weer een keer spreek zal ik t wel ff voor je navragen :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jodie, wil je dan een boek gaan uitgeven? Van welk verhaal dan?

@Sleeples: Ohhh, wat gaaf dat je vriendin dat heeft gedaan. Hoe heet dat boek en wat voor soort genre is het? Misschien lijkt het me leuk:)

@Imke: Jij hebt gewoon een levende fanfic, zonder liefde dan, maar toch. Echt superleuk dat je ze persoonlijk kent :D
Idd, 18 april, die rij alleen al :huh maar het was wel echt gaaf, ook al stond ik toen bijna achteraan.

@Pebblooz: Dan moet je niet naar een concert gaan ;) Maar welke artiesten vind jij leuk dan?

Hebben jullie trouwens ook dat inspiratie 's avonds komt? Dat je een stuk beter 's avonds schrijft dan overdag. Dat heb ik nml wel, echt vreemd :?
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik krijg altijd ideeën als ik al praktisch slaap -_-' Meestal heb ik dan ook een schrift bij de hand, of ik maak gebruik van mijn memo optie op mijn mobieltje om ideeën te noteren.
Het probleem daarna is enkel de uitwerking... Dat laat nogal lang op zich wachten.
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

"But whatever lies behind the door

there is nothing much to do...

angel or devil, I don't care

for in front of that door...

there is you."

Oke, tekst is origineel van Jacques Brell, maar David zingt hem erg goed...
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dat doe ik juist 's avonds, alles uitwerken. Ik weet niet hoe het komt, maar dan laat ik me minder snel afleiden en komen er mooiere dingen uit mijn handen. DE nacht heeft gewoon een betere sfeer ;-) Ik heb gisteren tot half 3 ofzo nog zitten werken aan mijn verhaal, gapend achter mijn laptop gezeten :P

Als ik ideeën krijg, probeer ik het in mijn hoofd te onthouden. Ik schrijf veel te langzaam om mijn gedachten bij te houden en ik type op mijn mobieltje ook te langzaam. Dan beland ik altijd op een dood punt. Laptop is echt ideaal, ik kan redelijk snel typen en daardoor ook mijn gedachten redelijk goed bijhouden. Echt, ik wil echt graag dat ze een machine uitvinden die je gedachten neer kan zetten. Dan zou mijn verhaal zo veel sneller gaan :P

Weet je wat ik altijd denk dat mensen moeten gaan doen als ze gedachten kunnen lezen? Bij een pinautomaat gaan staan en wachten totdat mensen geld gaan opnemen. Ik denk iig altijd aan mijn pincode als ik het intyp. En dan beroven :mrgreen:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

saskia, uitgeven, mijn ouders en nog een paar andere mensen zaten er steeds over dat ik moest uitgeven.. mar ben nu zelf tot de conclusie gekomen dat ik helemaal niet wil uitgeven xD of althans niet op de manier hoe het nu gaat :P ik heb een uitgever gevonden die mij wel aantstaat omdat die in vele stijlen werkt. Maar ik heb het idee dat de uitgevers je verhalen naar hun eigen stijl willen omzetten en dan denk ik zo van zout maar op xD Iedere persoon moet juist zijn eigen stijl behouden, want dat is wat een stijl speciaal en uniek maakt.
hahah nee een paar mensen hadden het aangevraagd daarom was ik nieuwsgierig geworden want ik had geen idee wat het inhield, maar iemand die zelf in dat traject zat legde het me uit en toen had ik zoiets van: Ja maar dan veranderen ze vast mijn hele stijl... en dat is iets wat ik niet wil hebben :)

Zo had die persoon het er al meteen over dat ik niet zo diep op emotie mocht ingaan en dat is juist iets wat ik leuk vind.. :)
Saskjezwaard
Computer
Computer

Tjeez, dat is stom :( dan krijg je van die doorsnee eenheidsworst verhalen. Oké, ik snap het als je verhaal niet lekker wegleest door veel te moeilijk taalgebruik, maar dat is bij jou niet het geval. Het maakt het juist speciaal, je eigen stijl.
Maar hoe gaat dat uitgeven dan precies? Aangezien je er een beetje vanaf weet.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik zat het je via pb eens sturen ik hebtrouwens een uitgever gevonden die het volgens mij anders doe=t. Maar de meeste werken volgens een vrij ingewikkeld gedoe.. :) Ik zal het je morgen sturen..
Saskjezwaard
Computer
Computer

Owkee, thanks alvast. Ik ga nu slapen, dus:
welterusten
slaap zacht
het is tijd om te dromen
welterusten
slaap maar zacht
buiten houdt de maan de wacht

Hmm, kwam opeens in me op. Je moet er zelf het lieflijke gezang van mijn stem erbij denken xD ik zei toch dat sommige dingen rare reacties in mijn hersenen triggeren :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hhahah best mooi stukje :P je zou zo gedicht kunnen plaatsen :P hahah
:)
Poef ik vind het zo jammer dat iedereen zijn eigen stijl wil doordrukken dan houd je alleen zo'n standaard stijl over.
Weet je wat ik zou willen worden een uitgever :P ahhahahh xD
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

WOAAA spammurzzz :P

Ik heb net een nieuwe ava en onderschrift genomen! Yay! M'n moeder is al bijna twee weken ziek, ze hebben haar vorige week tegen de pijn maar morfine gegeven... Ik ben dus een huisvrouwtje geworden, ben er niet echt voor in de wieg gelegd volgens mij XD Maar tja, we hebben nu allemaal de Mexicaanse griep gehad hier in huis en het overleefd... zegt ook wel weer iets :P
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Jodiej en Saksjezwaard, willen jullie je gesprek voortzetten via pb? Spam is niet toegestaan.. ;)
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
Saskjezwaard
Computer
Computer

marly schreef:Hier kun je chatten/spammen zoveel je wilt! Let wel op, dubbelposten is ook hier niet toegestaan. Gebruik hiervoor de edit-knop.
Maar-maar, dit staat aan het begin :cry:
We zullen stoppen, sorry voor het ongemak ;) hoewel ik nog steeds wacht op een berichtje van Jodie :twisted:
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Saskjezwaard schreef:@Imke: Jij hebt gewoon een levende fanfic, zonder liefde dan, maar toch. Echt superleuk dat je ze persoonlijk kent :D
Idd, 18 april, die rij alleen al :huh maar het was wel echt gaaf, ook al stond ik toen bijna achteraan.
Nou, een levende fanfic zal ik het noemen, want ZO bijzonder is het ook weer niet. :P Maar het is wel leuk ja... We hebben gewoon met al die Nederlandse bandjes leuk contact, kwestie van er vaak genoeg heengaan en vooral NIET overdreven fangirlen als je in de buurt bent (wel erna met vriendinnen uiteraard). xD
Was ook wel een keer erg grappig, bandleden van Destine zijn erg vaak in Breda omdat een van hen daar ook woont en ik reis daar altijd overheen als ik vanuit mijn kamer in Delft terug ga naar mijn ouders in Limburg. Op een random vrijdagavond reisde ik samen met mijn roommate terug en moesten we een half uurtje wachten in Breda. Op een gegeven moment zagen we ineens Destine lopen. Wij zaten daar van: huh O.o Was vrij onverwacht en het was heel grappig, een groepje meisjes verderop werd helemaal hysterisch en die renden er heen en die gedroegen zich echt belachelijk. xD Dus wij liepen er ook heen en toen was het echt: "IMKE?! PAULINE?! Wat doen jullie hier?!" (Laurens) Knuffelen enzo en nou, die hoofden van die andere meiden :') Hilarisch!
Oke, dat wilde ik even vertellen, heel random. xD

Mirry, I like the new avatar and signature! Ik wilde een hele leuke afbeelding in mijn onderschrift doen, maar de afmetingen waren NET niet goed en ik heb geen zin om het aan te passen. xD
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Mirry schreef:Maar tja, we hebben nu allemaal de Mexicaanse griep gehad hier in huis en het overleefd... zegt ook wel weer iets :P
Dat zegt niks, behalve dat het niets meer is dan een ordinaire griep? Hij leek enkel erg, omdat er zoveel mensen er ziek van werden. Meer niet. Van de "gewone" griep worden ook miljarden mensen ziek, maar dat noemen we geen pandemie meer omdat hij zo "gewoon" is...
En voordat iemand over sterfgevallen begint, jaarlijks sterven er alleen al 1000 mensen aan de "gewone" griep in Nederland. Dus reken maar uit voor de rest van de wereld.
De Mexicaanse griep is gewoon een mutatie, zoals het virus altijd blijft door muteren. Daarom moet je ook nooit een spuitje halen, je lichaam kan het beter zelf oplossen.
Mirry
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Dat weet ik, maar ik kan ook doodgaan aan de normale griep he? Chronisch zieken hebben die neiging wel vaker door een verminderde weerstand. Met deze hadden ik en mijn moeder de mazzel dat we ingeënt waren, anders was iig één van ons er niet meer geweest. Ik weet hoe het zit CN en alsnog heb ik de Mexicaanse overleefd. Ik heb al jaren de normale griep niet meer gehad... Anders had ik gezegd dat ik die overleefd had.
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”