Dat wat wil je gaan doen als je geslaagd bent is zeker een kutvraag! Zeker als je het nog niet weet, aan het twijfelen bent, of een studie wil gaan doen die niemand kent --' levensmiddelentechnologie (kutnaam

) wasda? * diepe zucht*
Pabo? Ik heb een vriendin die deed dat, maar die is gestopt omdat het echt veeeeeel te makkelijk was. Als je VWO hebt gedaan dan zou ik dat zeker afraden. Ze doet nu universitaire pabo en dat vindt ze veel leuker en is veel meer op niveau.
Tja, ik weet zelf niet het verschil met hbo en de uni, ik ben alleen maar uni gewend, maar ik ken wel mensen die hbo hebben gedaan en nu uni doen, of juist andersom. Als je niet disciplinair aangelegd bent, is hbo wel echt handig, maar het kan ook veel te makkelijk zijn. Miss is het handig om mensen daar te spreken op de open dag, die hebben daar meer ervaring in.
Jij... varkenspikker! Grmbl. Hmm, ik denk niet dat hij het haalt, van Zwolle naar Noord-brabant en dan ook nog Jodie voor zijn

ik zoek mijn eigen varken wel
Middelbare school, oh, ik denk er nu met heimwee aan terug. Leren de avond van tevoren, dingen pas de ochtend van te voren maken. Alleen huiswerk voor wis- en natuurkunde maken omdat zij controleerden... wat was dat een luizenleventje!
Als je voor de middelbare hard hebt moeten werken , dan moet je jezelf gelukkig prijzen. ZE hebben tijdens college echt vaak gezegd, of je slaagt of niet wordt maar voor 30-40% bepaald door IQ, de rest door inzet en discipline. Kut.