De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Zeggen dat de AH veel beter is dan de Jumbo haha xD en als dat niet werkt, ren voor je leven! En zoek voor een vliegend varken, dat wil je ook nog wel eens helpen als je uit het raam wilt springen xD

@ Jodie: Wat is eigenlijk oefentherapie Cesar? Jaaa, ga maar bij psychologie kijken, is heeeel erg leuk^^ geef ik ook gelijk antwoord op de vraag :P maar psychologie is heel leuk, ik vind het echt heel interessant en elk college geeft wel materiaal voor iets voor mijn verhalen. En het helpt om mensen beter te begrijpen, hoe ze werken, wat ze doen etc. wat ik ook kan gebruiken voor mijn verhalen. Zo heb ik deze periode persoonlijkheidspsychologie, heel interessant, alleen is de leraar een eh... beetje aandachtsletje xD raar om over een man te zeggen haha xD maar af en toe tussen zijn slides krijg je een foto van hem met een of andere beroemde wetenschapper: 'en toen zat ik in de taxi met hem en toen had ik echt geen idee wat ik moest zeggen.' En hij is een neuroot en ook lekker een chaoot --' verder wel leuk hoor xD
Maar het probleem is dat het veel zelfstudie is en als ik ergens niet goed in ben... mijn zelfdiscipline ligt van nature al laag en een jaar alleen maar werken en niks doen heeft daar niet al te veel in geholpen --' dus nu moet ik eigenlijk gaan leren :'( maar ik vind dat ik klaar ben voor vandaag^^
Wat wil je eigenlijk gaan doen nadat je geslaagd bent?
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Als je Saskia's tip opvolgd kun je maar beter snel zo;n vliegend varken vinden xD mwahahahah

Voor mij werken :) Stiekem doet Saskia dat al, daarom doet ze ook psychologie kan ze me helpen om mijn volledige gestoorde milan op te bouwen xD heheh :P
En al mijn andere karakters waar wel iets mis mee is xD

Oefentherapie Cesar is... trommelgeroffel... Een fysieke aandoening verhelpen door middel van dynamische je huoding te verbeteren. ( dus door middel van op de juiste manier bewegen ) En oefeningen erbij, om de spieren op orde te bregnen.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Shit, ik kan hem niet meer vinden :( noooww, mijn laatste redmiddel weg...

Nee, neee, dat kan niet. Nee, ik kan niet voor Jodie werken *kruipt in hoekje en staart wezenloos voor zich uit* nee, dat kan niet, dat is onmogelijk, ik werk voor mezelf. Nee, voor Jodie! Nee, voor mezelf! Grmbaaah!

Ahum, sorry, ik had een inzinking :P
Gestoorde karakters zijn leuk! Nee, dat zegt heus niets over mij :angel maar normale karakters zijn zo... normaal, de ietwat gestoorde karakters zijn leuk omdat die lekker onvoorspelbaar zijn. En al mijn karakters hebben een kutleven haha xD arme zij :P

ah... Waarom ben je er eigenlijk mee gestopt? Ik had het al een keer eerder gevraagd, maar geen antwoord gekregen :gr: maar das handig, weet je lekker veel over het lichaam^^aaah, daardoor weet je dus zoveel over het lichaam :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Okay, toch maar weer naar boven gegaan en de laptop gepakt (:
@ Saskia, klinkt leuk allemaal, maar ik ben totaal niet van de psychologie, zorg of filosofie of iets xD
En daarmee kom ik dan ook gelijk op jouw vraag.
Euhhhm. Das echt een kutvraag, weetjedat? Echt iedereen vraagt het, en ik weet het gewoon niet :P
Sws wel iets met kinderen, misschien iets van Pabo, of een combinatie van Academische Pabo en Pedagogische Wetenschappen ofzo. Iets in die richting iig (:
Moet alleen ook nog bedenken of ik hbo of universiteit wil doen. Iemand tips? (:

Haha, en Jodie; een vliegende varken heb ik al; mijn lieve vliegende vriendje komt elke dag langs mijn raam racen, wist niet dat ik em ooit nog nodig zou hebben :P
En die oefentherapie Cesar zou ook helemaal niets voor mij zijn xD Maar heb je al een beetje idee wat je wil doen dan? hbo of universiteit?

Zelfstudie is altijd moeilijk he ^^ Pfff. Hoe zijn jullie ooit de middelbare school doorgekomen? Ö Of hebben jullie die overgeslagen? :D
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Oh, Saskia, dan is het vast jouw varken die sochtends langs mijn raam vliegt. Sorry! Blijkbaar vindt ie mij leuker :P
Maar we kunnen em wel delen als we voor Jodie vluchten? xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Middelbare school heb ik min of meer overgeslagen hahah xD,
Ik kan VWO maar *kuch kuch * was te lui om te leren dus heb HAVO gedaan xD slapend en tekenend xD uhh.. oepsss

En waarom ik gestopt ben is omdat ik gedrag veel interessanter vind dan beweging en ik op dat moment totaal geen motivatie meer kon vinden voor de oefentherapie :P

gheeheh :P ik moet ergens mijn sadistische genialiteit vandaan halen xD muwahahah

rustig maar Sas, we doen net of je weer macht hebt oke ;)
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Pffff. Ja, havo, dat verklaart een hoop :P Nee, grapje.
Al zin in Afrika? :D :D :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

wat wil je daar mee zeggen. :gr:

Ja zeker :D en jij?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik had er helemaal geen bijbedoelingen mee hoor :P

Jaaa echt superveel zin in!
Afgelopen week hebben we net weer een actie gehouden om geld in te zamelen ^^
Er waren spreekavonden op school, en dan zijn er rond de 800 ouders en nog zo'n 150-200 leraren, dus wij dachten; we gaan zelfgebakken cake, kruidkoek, nieuwjaarsrolletjes, speculaas etc etc verkopen.
En dat liep dus vet goed! :D
Er waren twee spreekavonden en in totaal hebben we zo'n €400,- opgehaald, dus das wel beter! (: Natuurlijk moeten we dat wel delen met de hele groep, maar alle beetjes helpen (:
Kun jij voor mij ook niet even werk regelen bij de Jumbo? :P
Of Saskia bij de AH? xD

Of ligt Saskia al in bed? Ö

Btw, als je je erg verveelt of je hebt zin om mijn verhaal te lezen, je bent van harte welkom xD Maar romantiek is niet jouw ding, toch Jodie? :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dat wat wil je gaan doen als je geslaagd bent is zeker een kutvraag! Zeker als je het nog niet weet, aan het twijfelen bent, of een studie wil gaan doen die niemand kent --' levensmiddelentechnologie (kutnaam :gr: ) wasda? * diepe zucht*
Pabo? Ik heb een vriendin die deed dat, maar die is gestopt omdat het echt veeeeeel te makkelijk was. Als je VWO hebt gedaan dan zou ik dat zeker afraden. Ze doet nu universitaire pabo en dat vindt ze veel leuker en is veel meer op niveau.
Tja, ik weet zelf niet het verschil met hbo en de uni, ik ben alleen maar uni gewend, maar ik ken wel mensen die hbo hebben gedaan en nu uni doen, of juist andersom. Als je niet disciplinair aangelegd bent, is hbo wel echt handig, maar het kan ook veel te makkelijk zijn. Miss is het handig om mensen daar te spreken op de open dag, die hebben daar meer ervaring in.

Jij... varkenspikker! Grmbl. Hmm, ik denk niet dat hij het haalt, van Zwolle naar Noord-brabant en dan ook nog Jodie voor zijn :P ik zoek mijn eigen varken wel :gr:

Middelbare school, oh, ik denk er nu met heimwee aan terug. Leren de avond van tevoren, dingen pas de ochtend van te voren maken. Alleen huiswerk voor wis- en natuurkunde maken omdat zij controleerden... wat was dat een luizenleventje!
Als je voor de middelbare hard hebt moeten werken , dan moet je jezelf gelukkig prijzen. ZE hebben tijdens college echt vaak gezegd, of je slaagt of niet wordt maar voor 30-40% bepaald door IQ, de rest door inzet en discipline. Kut. :(
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Echt super gaaf al die acties joh :P ik durf dat niet in mijn eentje xD dus werk maar wat harder :p ik wil alleen nog een project bedenken om daar te gaan uitvoeren!

Hahah nee, romantiek is niet helemaal mijn ding :p, ik lees wel af en toe een stukje van je verhaal xD, dat vind ik dan weer wel leuk maar ik kan ze niet compleet volgen :p

Ik ben nu met een verhaal maar een hele sterke psychische stoornis in voorkomt, heel gaaf om te schrijven :p alleen moet ik door sommige stukjes wel doorbijten xd
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hmmmm. Dankjewel! (:
Nouja, dat wordt flink open dagen bezoeken en meelopen met juffen en meesters ^^
Gnagna, ik woon niet in Zwolle :P
Maar van Flevoland naar Noord-Brabant vóórdat Jodie er is, is ook wel een heel eind ja xD
Wauw, natuurkunde *kijkt angstig*. Wat ben ik blij dat ik dát niet meer heb zeg! (:

Aaah, das wel balen. Nouja, veel succes met inzetten en disciplineren (:
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hmmm. Laat ik nu maar eens gaan slapen --'
Moet er morgen weer vroeg uit, duss... o.O

Nouja, welterusten! (:
En 'totmorgen' :P
*doet raam open, wenst varken welterusten, doet raam weer dicht, rolgordijn omlaag, kruipt in bed*
Saskjezwaard
Computer
Computer

Grmbl, verradervarken :gr:

Welterusten! Niet naar jou, stom rotvarken *trapt in lucht*

Wow, al die acties, pfoe, respect! Het lijkt me wel heel leuk om daaraan mee te helpen, maar idd, het zelf op te zetten is net iets te veel. Dan loopt het allemaal in de honderd haha xD dikke chaos :P

Ik ben ook heel erg blij dat ik nooit meer natuurkunde heb, jeej :D elke keer als ik er weer aan denk word ik blij haha ^^
Maar waarom zit je niet in Flevoland op school maar in Zwolle?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik ben in een nostalgische bui vanavond xD
superpowersam
Potlood
Potlood

Oei, ik zou echt eens verder moeten gaan aan MonsterBusters. :$
Maar ik ben al met zo veel andere dingen bezig :shock:

Welgeteld:

3DS, Mario Kart 7, Super Mario 3D Land, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Professor Layton en de Melodie van het spook, het boek dat ik aan het schrijven ben, Skype...
HAHA EEN TAPIR MET EEN SNOR! =D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Legend of Zelda? Daar was ik eenweek ofzo geleden ook mee bezig, maar ik zit nu vast --' echt niet normaal hoe vaak ik niet meer weet waar ik naartoe moet, ik had het ook al bij het vorige deel terwijl skyward sword een stuk makkelijker is (althans, dat gevoel heb ik). Maar is wel superleuk spel, als ik er ooit eens verder mee kom xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

zelda goh dat heb ik ook nog ooit eens gespeeld xD, ik liep vas op een of ander mannetje dat alle kanten op rolde xD en toen deden we de wii weg xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik ben nu Bambi aan het kijken (jaaa, ik mag ook ontspannen tijdens het leren xD), ik heb gisteren de klokkenluider van de Notre Dame gekeken. God, als klein kind had ik nooit door dat het zo'n duistere film was. En als je dan ook nog het commentaar eronder leest dat het boek veel anders afliep dan Disney (natuurlijk, t moet toch een happy ending hebben :P)... dat geeft de personages trouwens nog meer diepte^^
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik wil het boek nog lezen! Echt mijn lievelings film :D

Ooe bambi die is cute :P haha, mag ik je nu dan weer storen met pbtjes? :p gheheh,

Je moet nog zeggen wat ik met mijn draak ga doen xD, familie draak van maken? :P muwahahah :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Eigenlijk niet, ik kijk Bambi tussen het leren door als ontspanning en ik weet dat ik, als ik antwoord geef op je pbtjes, bij jou blijf hangen. HA, nu heb ik de schuldige van het slechte leren, jij bent het gewoon :P tijdens je negeren ging het heel goed met studeren, nou ja, beter dan eerst xD
Van mij mag je er best een familiedraak van maken :P ik weet je verhaallijn niet, dus ik kan je er niet mee helpen :angel
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Problem ik weet hem ook niet haha xd, jawel ik weet het voor een groot deel.. alleen heb ik nog een fout ontdekt... poeff was toch nog niet zo doorddacht op jonge leeftijd als ik dacht haha xD.
Het wordt familie draak:P

OOEEH ik ga je weer afleiden :P gheheh
Saskjezwaard
Computer
Computer

Boehoe, Bambi's moeder is dood :( ik vond vroeger altijd de jager de slechterik, maar dat is helemaal niet zo. Gewoon natuur. Het valt me nu trouwens pas op hoe mooi de muziek bij de film past en voor sfeer zorgt. ME loves Disney klassiekers^^
Op de eerste plek komt nog altijd Pocahontas, daarna is toch de Klokkluider van de Notre Dame gekomen. Robin Hood en Merlijn zijn ook heel leuk :P
GRappig trouwens, allemaal de niet klassieke sprookjes met vind de prins en trouw met hem xD

Ach ja, één fout is toch niet zo erg? :P en neee, dit keer laat ik me niet afleiden :gr: even wat eten en back to work ^^
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Jawel xD want dat was mijn hoofdplot van het tweede deel haah xD

merlijn heb ik nooit gezien xD maar Robin Hood was inderdaad leuk :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

hmm, dan is de fout idd een stuk groter en belangrijker xD en, is ie nu goed opgelost?

merlijn kun je goed kijken op youtube, heb je iets te doen terwijl ik aan het leren ben :P is heel erg grappig^^

o god, man bijt hond is echt erg --' ik snap niet dat mijn moeder dit altijd wil kijken
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Nee nog niet xD maar ik wil mijn plot nog niet verklappen xD twee strijd xd haha,

ik ben nu dog wishperer aan het kijken en daarna big bang theory :p dus ik bewaar em nog even voor een andere keer:P hahah.

en wat gebeurd er dan :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

Vertel!!! Je kent ook al mijn verhalen (ik ben een slechte eigenplotgeheimhouden-er xD) :P Nou ja, vertel het maar zaterdag ofzo, dan word ik niet afgeleid haha xD

Wat gebeurt waar dan?

*zucht* gaat verder leren --'
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Bij dat man bijt hond :P

En hahah zaterdag lijkt mij niet zon slim idee om je pbtje te sturen xD KERSTAVOND!!!!
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ow, niet zoveel, van die rare mensen die rare dingen doen die saai zijn om te kijken --' ik wil drama, romantiek, meeslepende plotlijnen, geen saaie, dagelijkse dingen die ik zelf ook wel kan doen :P

Owja, zie je wat het leren met me doet? *zucht* maar gelukkig heb ik dadelijk rijles, kan ik weer fietsers zonder licht en kleine kindertjes die niet meer buiten mogen spelen maar het toch doen aanrijden ^^ zal mijn rijinstructeur leuk vinden xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

10 punten als je ze laat vliegen!!!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Haha, wat zijn we weer menslievend bezig xD
@ Saskia, ik stuur je zaterdag wel een pb'tje als antwoord op je vraag, okay?
En @ Jodie, ik had jouw ene post helemaal niet gezien Ö
Shame on me!
Ik stuur jou dan ook nog wel een pb'tje (:

Zooo. Nu weer leren leren leren leren leren leren :(
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

OOH Shame on You!

* welke post eigenlijk xD haah *
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahaha, wie moet zich hier nu schamen dan? :P

Je post van Za Dec 17, 2011 11:37 pm

Jaaa? :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Aaaah nu ik weer weteen!! SHAME ON YOU!! Antwoorden :P haha
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Hahahaaa, pfffff. En je denkt dat je nu nog recht van spreken hebt ofzo? :P
Ik heb net mn minireactie voor Nederlands gemaakt over het saaiste toneelstuk dat ik ooit gelezen (!) heb - misschien komt dat ook omdat ik nog nooit eerder toneelstukken heb gelezen - en daarvoor gedwarsfluit bij kerstdiner en daarvoor de hele middag m&o geleerd.
DUS VIND JE HET GEK DAT IK NIET GEANTWOORD HEB? NOU? NOUUU? Precies; nee.

Dus :P haha.
Maar ik heb morgen nog een toets en donderdag nog eentje en dan vrijdag dagje nietsdoen op school en savonds verjaardag vieren en dan HEB IK TIJD VOOR JOU! Ja? :P
Even voor de duidelijkheid; dan zitten we op zaterdag. :D
superpowersam
Potlood
Potlood

Saskjezwaard schreef:Legend of Zelda? Daar was ik eenweek ofzo geleden ook mee bezig, maar ik zit nu vast --' echt niet normaal hoe vaak ik niet meer weet waar ik naartoe moet, ik had het ook al bij het vorige deel terwijl skyward sword een stuk makkelijker is (althans, dat gevoel heb ik). Maar is wel superleuk spel, als ik er ooit eens verder mee kom xD
Waar ben je precies? Misschien kan ik je helpen (heb hem uitgespeeld).
Saskjezwaard
Computer
Computer

Eh... weet je die eerste bostempel waar je in moet gaan om Zelda te bevrijden? Dan kom je bij een oog, wat ik met veel moeite heb kunnen weghalen, daarna kom je in een paar kamers waar iig bij eentje twee grote spinnen op een brug zitten. Je kunt dan ook nog naar onder, een switch omzetten waardoor de kamer half volloopt. Maar daarna kom ik niet verder, ik weet niet of er een tweede switch moet zijn, maar zo ja, dan kan ik hem niet vinden --' hopelijk snap je wat ik bedoel xD
Marlindee
Potlood
Potlood

Oké.. Gaan jullie me uitlachen als ik zeg dat ik totaal geen idee heb wat Zelda ofzo is? xD
superpowersam
Potlood
Potlood

Saskjezwaard schreef:Eh... weet je die eerste bostempel waar je in moet gaan om Zelda te bevrijden? Dan kom je bij een oog, wat ik met veel moeite heb kunnen weghalen, daarna kom je in een paar kamers waar iig bij eentje twee grote spinnen op een brug zitten. Je kunt dan ook nog naar onder, een switch omzetten waardoor de kamer half volloopt. Maar daarna kom ik niet verder, ik weet niet of er een tweede switch moet zijn, maar zo ja, dan kan ik hem niet vinden --' hopelijk snap je wat ik bedoel xD
Oh ja dat vergeet ik altid :$ http://www.zeldadungeon.net/ Hier staat een goede walkthrough op, zelf kan ik het niet uitleggen xD
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ah, dank u, ik wist dat er een site was maar ik vergeet altijd de naam xD zo ben ik ook twilight princess doorgekomen (hoewel ik nu ook weer vastzit --'). Nu nog tijd vinden om verder te gaan haha xD

@ Marlindee: Cultuurbarbaar :O niet weten wat Zelda is? Zo heet mijn kat haha xD maar goed, het is een spelletje voor op de wii of andere gameconsole. The legend of Zelda, waarin je als Link op zoek moet naar Zelda die altijd weg is xD hmm, overeenkomsten met Mario? :P
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Saskjezwaard schreef: maar goed, het is een spelletje voor op de wii of andere gameconsole.
Simpel gezegd, enkel voor alle nintendo consoles ooit gemaakt. Op een andere console is het spel niet verkrijgbaar.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Tablet er weer eens bijgepakt op kerstdag :P haha,
Nu wat simpele dingetjes proberen te tekenen xD,

ZIjn hier mensen die op een tablet tekenene? Of tekeningen bij hunv erhalen maken :P
Saskjezwaard
Computer
Computer

werkt zo'n tablet fijn? Ik kan me alleen maar zoiets als paint voorstellen maar volgens mij werkt zon tablet heel anders. En nee, ik teken niet bij mijn verhalen, heb ik ooit geprobeerd en toen werd het een vissenkop xD ik he gewoon geen duidelijk beeld in mijn hoofd voor wie of wat ik heb bedacht :( heb jij trouwens nog iets leuks getekend?

Zo, over 20 minuten zijn mijn haren weer donkerder^^ en dan mag ik daarna aan de apfelstrudel beginnen :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

het is in het begin erg wennen :P maar wel erg leuk :D

Ik ben nu met Darrence bezig xD, en had pas op papier Jorena getekend :), wel beetje anime stijl allemaal maar leuk om te doen :P
JAAA je vissenkop :D

Hahah zit je badkamer er ook weer onder?
Saskjezwaard
Computer
Computer

nee, goed he :P ik heb uit voorzorg alle handdoeken in de douche gelegd, de wastafel leeggemaakt en zo voorzichtig mogelijk aan de slag gegaan. Alle kleine spatjes zijn als het goed is verdwenen^^ alleen gebruik ik bij elke keer dat ik mijn haren verf een oude handdoek die ik naderhand moet weggooien omdat er vlekken inzitten xD ach, we hebben nog een hele voorraad, tot dan kan ik mijn haren blijven verven :P

je laat ze toch wel zien als ze af zijn? Nou ja als je er niet meer aan gaat werken :P? Ik w echt weten hoe jij Jorena en Darrence in je hoofd ziet^^
hoe duur is zon tablet trouwens? Want het is eigenlijk wel heel leuk om weer eens iets te tekenen, ook al heb ik daar niet altijd tijd voor...
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”